net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

O Thunder Stroke είναι ένας από τους πιο εντυπωσιακούς σχεδιαστικά κινητήρες που έχουν φτιαχτεί τα τελευταία χρόνια.

Ιδού ο νέος κινητήρας της Indian

Μέσα από ένα άκρως εντυπωσιακό βίντεο η Indian παρουσίασε τον Thunder Stroke 111 ο οποίος θα κινεί τη νέα γενιά μοτοσικλετών του Αμερικάνου κατασκευαστή.

 
Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πούμε για τον νέο δικύλινδρο με την περιεχόμενη γωνιά των 49 μοιρών, αφού όλα φαίνονται ξεκάθαρα στο βίντεο που μπορείτε να δείτε παραπάνω.  Η σχεδίασή του που έχει επηρεαστεί βαθιά από τα πρώτα μοντέλα της ιστορικής αμερικάνικης εταιρίας είναι σίγουρα αυτή που τον κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό (λέγε με Harley-Davidson) κυρίως λόγω της σχεδίασης των πτερυγίων ψύξης που παραπέμπει άμεσα σε αυτές. Η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 1.818 κ.εκ. (111 κυβικές ίντσες) και η Indian ανακοινώνει πως η ροπή του ανέρχεται στα 15,8 kgm ροπής η οποία λογικά θα αποδίδεται σε πολύ χαμηλές στροφές λόγω των υποτετράγωνων διαστάσεων των κυλίνδρων-101 χλστ. διάμετρος και 113 χλστ διαδρομή. Ως είθισται στα μεγάλα αμερικάνικα cruiser οι εκκεντροφόροι, τρεις στην περίπτωση του Thunder Stroke, δεν βρίσκονται στην κεφαλή και οι δύο βαλβδίδες ανά κύλινδρο παίρνουν κίνηση από ωστήρια. Επίσης να πούμε πως η αμερικάνικη εταιρία έχει χρησιμοποιήσει και αντικραδασμικό άξονα ενώ το κιβώτιο με τον κινητήρα είναι μια ενιαία μονάδα και αυτό σημαίνει ότι για την λίπανσή τους χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι. Τέλος, τα δόντια των γραναζιών του κιβωτίου είναι ελικοειδή για πιο ήσυχη λειτουργία, εκτός από το γρανάζι της πρώτης.

 

??? ??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ