Αναλυτικότερα, το Κέντρο Διαχείρισης της Κυκλοφορίας (ΚΔΚ) του Νομού Αττικής προχώρησε στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ανάλυσης που πραγματοποιεί για το συγκεκριμένο θέμα σε τριμηνιαία βάση, στο πλαίσιο ημερίδας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Από 550 περίπου θέσεις μέτρησης σε όλο το νομό Αττικής συλλέχθηκαν όλα τα παρακάτω στοιχεία σε κεντρικούς οδικούς άξονες, για τα έτη 2009, 2010, 2011 και 2012.
Τα αποτελέσματα δείχνουν σαφή βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας, από το 2009, όταν και ξεκινήσαμε να νιώθουμε τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, μέχρι το τέλος του 2012. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα στοιχεία του κυκλοφοριακού φόρτου, τη μέση ταχύτητα κίνησης και τους μέσους χρόνους διαδρομής.
Σύμφωνα με το ΚΔΚ, λοιπόν, το 2010 παρουσιάστηκε η πρώτη μείωση του μέσου ημερήσιου κυκλοφοριακού φόρτου σε όλες τις οδικές αρτηρίες που αναλύθηκαν με ποσοστά που κυμαίνονταν από -0,5% έως -7%. Η μείωση αυτή συνεχίστηκε και κατά το έτος 2011. Το 2012 παρουσιάστηκε και νέα μείωση του μέσου ημερήσιου κυκλοφοριακού φόρτου, με αποτέλεσμα η μείωση από το 2009 να αγγίζει και το -16%.
Παράλληλα, η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων κατά τις ώρες αιχμής αυξήθηκε. Οι έρευνες του ΚΔΚ δείχνουν πως η αύξηση ξεκίνησε με 10% κατά το 2010 και η συνολική αύξηση από το 2009 μέχρι το 2012 αγγίζει και το 20% σε κάποιους οδικούς άξονες.
Όσον αφορά στους χρόνους διαδρομής, αυτοί μειώθηκαν σημαντικά, μέχρι και κατά 20% την τελευταία τριετία. Από την επιμέρους ανάλυση των χρόνων διαδρομής, μάλιστα, προέκυψε πως η μεγαλύτερη μείωση του μέσου χρόνου διαδρομής παρατηρείται στη Λ. Κηφισού και προσεγγίζει το 30%. Αντίθετα, η μικρότερη μεταβολή (η οποία δεν είναι, όμως, καθόλου αμελητέα) αφορά στο κέντρο της Αθήνας. Εκεί οι χρόνοι διαδρομής έχουν μειωθεί κατά 10%.
Όπως μπορείτε να καταλάβετε, οι σημαντικές αυτές αλλαγές στο κυκλοφοριακό τοπίο της Αθήνας δεν είναι τυχαίες. Η αύξηση της τιμής της βενζίνης, τα δυσβάσταχτα κόστη απόκτησης και συντήρησης οχημάτων, σε αντιδιαστολή με τη μείωση (ή κατάργηση) του τακτικού εισοδήματος και την αύξηση των γενικών εξόδων, έχουν αναγκάσει πολλούς Αθηναίους να αφήσουν τα οχήματά τους στο σπίτι.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr