net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Συγχαρητήρια στον Biaggi, που στα 41 του χρόνια βάζει τα γυαλιά σε πολλά νέα ταλέντα. Ένας ακόμη παγκόσμιος τίτλος για αυτόν, και την Aprilia!

O Sykes, πάντα γελαστός, ακόμα κι όταν χάνει το πρωτάθλημα για μισό πόντο! Ταχύς, συμπαθητικός, θεαματικός, θα διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα του χρόνου.

Δεύτερος παγκόσμιος τίτλος για την RSV4, με τον Ιταλό αυτοκράτορα να στέλνει την Aprilia στα ουράνια. Σταθερός σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, άξιζε τον τίτλο.

Μεγάλη απογοήτευση για τον Melandri που έφτασε στη βρύση, αλλά νερό δεν ήπιε. Δεν πρόλαβε να περάσει πρώτος στη βαθμολογία, και το άγχος τον χαντάκωσε.

Ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Carlos Checa, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην επέλαση των ανταγωνιστών του φέτος, ειδικά με το παλιό πλέον Ducati του.

Στο δεύτερο σκέλος του Magny Cours, ο Sykes έκανε ότι μπορούσε, κρατώντας την πρώτη θέση. Πιο πάνω δεν μπορούσε να πάει. Αλλά τα απρόοπτα δεν τον ευνόησαν.

Πολύ δυνατός στο τέλος του πρωταθλήματος ο Guintoili, που στην πατρίδα του, τη Γαλλία, πήρε άξια τη δεύτερη του νίκη για φέτος. Δύο νίκες με δύο διαφορετικές ομάδες!

Ο Rea είναι από τους πιο σκληροτράχηλους αναβάτες στα SBK. Εδώ με τα νέα χρώματα της μοτοσικλέτας του, και τα ψεύτικα φώτα που είναι αυτοκόλλητα!

Πρωταθλητής SBK ο Biaggi, για μισό βαθμό!

Φοβερό τέλος για ένα από τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα SBK στην ιστορία του θεσμού! Ο τίτλος κρινόταν μέχρι και το τελευταίο σκέλος μεταξύ τριών αναβατών. Πρωταθλητής αναδείχτηκε ο Biaggi, με διαφορά μόλις μισού βαθμού!

 
Τα λόγια ίσως είναι περιττά, όταν βλέπει κανείς τη διαφορά στους βαθμούς. Τα λόγια σίγουρα είναι περιττά όταν βλέπει τρεις αναβάτες (Sykes, Biaggi και Melandri) να τα δίνουν όλα για όλα στα τελευταία σκέλη του πρωταθλήματος, με το άγχος και την αγωνία να χτυπάνε κόκκινα! Τι αγώνες, τι πρωτάθλημα, τι θέαμα!

Superpole – Sykes 9 στα 14
Μπαίνουν οι αναβάτες στην πίστα, φορώντας τα μαλακότερα ελαστικά στον πλανήτη, και κάνουν το καλύτερο δυνατό. Οι χρόνοι πέφτουν θεαματικά, μετά πέφτουν λίγο πιο αργά, μετά εκατοστό το εκατοστό, ώσπου λες «αυτό ήταν, δεν πάει παρακάτω». Και όμως, στο τέλος μπαίνει ο Sykes με το Kawasaki, και σπάει τα χρονόμετρα. Σχεδόν σε κάθε σκέλος, το ίδιο έκανε όλη τη χρονιά. Έτσι κατάφερε και εδώ να πάρει την 9η pole position σε 14 αγώνες. Καθόλου άσχημα!
 
Πρώτο σκέλος – Πτώση Biaggi, ο Sykes πλησιάζει!
Ο Sykes ήξερε πως έπρεπε να μαζέψει όσους περισσότερους βαθμούς μπορούσε για να απειλήσει τον Biaggi, κι έτσι έφυγε δυνατά μπροστά από την αρχή, παλεύοντας με Rea και Checa για την πρωτιά. Ο Laverty άφησε τον Biaggi να τον περάσει στο δεύτερο γύρο, όμως ο Ιταλός δεν πήγε μακριά, αφού ένα γύρο αργότερα, σε ένα δυνατό φρενάρισμα έπεσε, μην καταφέρνοντας να πάρει ούτε ένα πόντο σε αυτό το σκέλος!!!

Άλλο που δεν ήθελαν ο Sykes με τον Melandri, που βάλθηκαν να αυγατίσουν τους πόντους τους. Όμως στον 5ο γύρο ο λυσσασμένος Rea πέρασε μπροστά και άρχισε να χτίζει και διαφορά μάλιστα. Αντίθετα, ο πρωταθλητής του 2011 Checa είχε πτώση, εγκαταλείποντας άδοξα το σκέλος. Οι πτώσεις θα συνεχίζονταν, με τον Davies και τον Camier να εγκαταλείπουν αμφότεροι μέχρι να συμπληρωθεί ο 10ος γύρος. Ούτε όμως ο προπορευόμενος Rea είχε την τύχη με το μέρος του, κι έτσι φίλησε την άσφαλτο στον 12ο γύρο, προσπάθησε να συνεχίσει, έπεσε ξανά κι εγκατέλειψε.

Ο Sykes βρέθηκε έτσι πάλι πρώτος, όμως δεν έδειχνε ικανός να αντιμετωπίσει τους γρηγορότερους Guintoli και Melandri. Μάλιστα ο Guintoli, κάτω από τις ιαχές του πλήθους κατάφερε να πάρει τη νίκη μέσα στην πατρίδα του, και το πανηγύρισε δεόντως. Δεύτερος τερμάτισε ο Melandri, και τρίτος ο Sykes. Η ψαλίδα έκλεισε αρκετά στις πρώτες θέσεις, κι έτσι ο τίτλος θα παιζόταν στο τελευταίο σκέλος του πρωταθλήματος! Τι θρίλερ!

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
1    S. GUINTOLI   
2    M. MELANDRI   
3    T. SYKES   
4    M. BERGER   
5    L. HASLAM   
6    A. BADOVINI   
7    E. LAVERTY   
8    D. GIUGLIANO   
9    C. CORTI   
10  L. BAZ   

Δεύτερο σκέλος – Τα νεύρα τσατάλια, ο Biaggi στον 7ο ουρανό!
Το σκέλος αρχίζει, με τον Sykes να μη σηκώνει μύγα στο σπαθί του, και να φεύγει δυνατά και σταθερά μπροστά. Ο Biaggi ξεκίνησε από την 10η θέση, έχοντας μόλις 14,5 βαθμούς διαφορά από το δεύτερο Sykes. Αν λοιπόν τερμάτιζαν σε αυτές τις θέσεις, το πρωτάθλημα πήγαινε μαθηματικά στον αναβάτη της Kawasaki. Για να κερδίσει το πρωτάθλημα ο Max, έπρεπε να ανέβει στην 5η θέση τουλάχιστον, και στους πρώτους γύρους ο Ιταλός δεν έδειχνε ικανός για την υπέρβαση. Πέρασε μεν τον Baz στον 5ο γύρο, ανεβαίνοντας μια θέση, αλλά η πρόοδος του ήταν πολύ αργή. Και όμως!

Τα απρόοπτα άρχισαν να υφαίνουν το δικό τους παιχνίδι, με απρόβλεπτες εξελίξεις. Έτσι, ο τραυματίας Melandri ήταν ο πρώτος που αποχαιρέτισε το κυνήγι του τίτλου, με μια θεαματική πτώση στον 6ο γύρο. Μάλιστα η πτώση του αυτή οδήγησε σε πτώση και τον Giugliano. Αργότερα θα έπεφτε και ο Baz. Ο Marco έδειχνε να υποφέρει στο έδαφος, και για λίγους γύρους όλοι αναρωτιόμασταν για το αν θα διακοπεί ο αγώνας. Τελικά όμως ο αγώνας συνεχίστηκε, με τον Biaggi να έχει αυτομάτως ανέβει στην όγδοη θέση!

Και η αγωνία θα κορυφωνόταν λίγο αργότερα, όταν ο Haslam που βρισκόταν στην τέταρτη θέση είχε μια έξοδο, προβιβάζοντας έτσι τον Max στην έβδομη θέση! Μπροστά του είχε το ζεύγος των Ducatisti Checa και Giugliano, και ο Ιταλός μύρισε το πρωτάθλημα, και τα έδωσε όλα, καταφέρνοντας στροφή με τη στροφή να τους φτάσει, και να τους καθαρίσει.

Έκανε μάλιστα και διαφορά όταν πέρασε πέμπτος, γνωρίζοντας πως είχε το πρωτάθλημα στο τσεπάκι του. Μάλιστα λίγο πριν τη γραμμή του τερματισμού, ο Laverty έκοψε πολύ, σκεπτόμενος να του παραχωρήσει και την τέταρτη θέση, όμως τελικά ο Max δεν χρειάστηκε βοήθεια, κι έτσι ο Ευγένιος κράτησε τη θέση του. Το σκέλος τελείωσε, και ο Biaggi στέφθηκε πρωταθλητής με την ανήκουστη διαφορά του μισού βαθμού από τον δεύτερο Sykes.

Η Aprilia ξαναπήρε το πρωτάθλημα του κατασκευαστή, και κέρδισε τον δεύτερο τίτλο αναβατών με την RSV4. Αντίθετα, η Kawasaki θα πρέπει να είναι σχετικά απογοητευμένη, αν και ο Sykes δείχνει σαφώς πιο ώριμος πλέον, και ικανός για τίτλο του χρόνου. Συγχαρητήρια αξίζουν και στον Melandri, που το πάλεψε, όμως τελικά η πίεση ήταν πολύ μεγάλη, και μερικοί καταστροφικοί αγώνες στο τέλος του πρωταθλήματος, δεν τον άφησαν να πάρει τον τίτλο με την BMW.

Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
1    T. SYKES       
2    J. REA   
3    S. GUINTOLI  
4    E. LAVERTY   
5    M. BIAGGI
6    D. GIUGLIANO 
7    C. CHECA   
8    C. DAVIES   
9    A. BADOVINI   
10    L. CAMIER

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
1    BIAGGI Max, 358
2    SYKES Tom, 357,5
3    MELANDRI Marco, 328,5
4    CHECA Carlos, 287,5
5    REA Jonathan, 278,5
6    LAVERTY Eugene, 263,5
7    GUINTOLI Sylvain, 213,5
8    HASLAM Leon, 200
9    DAVIES Chaz, 164,5
10    GIUGLIANO Davide, 143

 

SUPERBIKE - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ