net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πιθανώς το πιο πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο στο στερέωμα των SBK σήμερα. Για το 2013, προστέθηκε και ABS.

Το 2010 ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας Max Biaggi χάρισε στην Aprilia πρωτάθλημα αναβάτη, και κατασκευαστή!

Πέρα από το APRC δεύτερης γενιάς, και το νέο κι εξελιγμένο ABS, το νέο RSV4 Factory διαθέτει και αισθητικές βελτιώσεις.

Το ABS της Bosch ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, και είναι απίστευτα ελαφρύ. Πλέον διαθέτουμε και νέες ακτινικές monoblock δαγκάνες της Brembo!

To RSV4 Factory ABS του 2013 διαθέτει και ανάγλυφα πλαινά πλαστικά, για καλύτερη αίσθηση του αναβάτη σε φρένα και στροφές!

Νέα και η σχεδίαση του προβολέα του RSV4 για το 2013.

Aprilia RSV4 Factory ABS 2013

Παγκόσμιος τίτλος στο πρωτάθλημα SBK του 2010, 20 νίκες, και 47 βάθρα. Για το 2013, το πολεμικό ιταλικό καθαρόαιμο Aprilia RSV4 Factory προσθέτει και ABS στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο!

 
Πέρα από την προσθήκη του προηγμένου ABS που φοράει, το RSV4 Factory δέχθηκε αρκετές ακόμα βελτιώσεις, που ακόνισαν όλες του τις αιχμές. Το επανασχεδιασμένο τελικό της εξάτμισης ανέβασε την ιπποδύναμη στους 184hp/12.500, και την ροπή στα 11,93kgm/10.500σαλ. Το ρεζερβουάρ διαθέτει νέο σχήμα και αυξημένη χωρητικότητα, ενώ το APRC (Aprilia Performance Ride Control) είναι 2ης γενιάς, διαθέτοντας και βελτιωμένο Traction Control.

Το νέο APRC, στάνταρ εξοπλισμός για το Aprilia RSV4 Factory ABS, περιλαμβάνει τα εξής, για το 2013:

ATC: Aprilia Traction Control, ένα traction control με 8 διαφορετικά επίπεδα (μπορείτε επίσης να το απενεργοποιήσετε), τα οποία αλλάζει ο αναβάτης κατά βούληση, ακόμα και εν κινήσει.
AWC: Aprilia Wheelie Control, σύστημα για την αποφυγή σούζας κατά την οδήγηση. Ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, ή απενεργοποιείται. Βελτιωμένη λειτουργία για το 2013.
ALC: Aprilia Launch Control, για ιδανικές εκκινήσεις, με τέρμα γκάζι. Διαθέτει τρία επίπεδα.
AQS: Aprilia Quick Shift, το quichshifter της Aprilia, για αλλαγές ταχυτήτων δίχως να κλείνετε το γκάζι.

Να υπενθυμίσουμε και το ride by wire στο γκάζι του κτηνώδους V4 (καταργεί τη ντίζα γκαζιού).

Πέρα από τη δεύτερη γενιά APRC, το μοντέλο του 2013 διαθέτει ένα εξελιγμένο ABS, το γνωστό δικάναλο 9MP της Bosch. Ζυγίζει μόλις 2 κιλά, ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, ή απενεργοποιείται, αν έτσι θέλετε.

Τα τρία επίπεδα του ABS

Επίπεδο 1, πίστα: το καταλληλότερο για την πίστα, λειτουργεί άψογα όμως και σε χρήση δρόμου. Επενεργεί και στους 2 τροχούς, εξασφαλίζοντας τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις, ακόμα και κάτω από συνθήκες ακραίου φρεναρίσματος.
 
Επίπεδο 2, sport χρήση: sport χρήση για το δρόμο, επενεργεί και στους 2 τροχούς, συνδυάζεται με σύστημα ανίχνευσης ανασηκώματος του πίσω τροχού, που λειτουργεί διαφορετικά ανάλογα με την ταχύτητα της μοτοσικλέτας.

Επίπεδο 3, βροχή: για χρήση σε βρεγμένο οδόστρωμα, και υπό βροχή. Επενεργεί και στους 2 τροχούς, με κύριο γνώμονα την ασφάλεια του αναβάτη.

Καθίστε! Που πάτε; Έχουμε και συνέχεια! Να μην αμελήσουμε να σας πούμε πως οι 3 χάρτες του ABS συνδυάζονται με οποιαδήποτε από τους 3 χάρτες ανάφλεξης (Track, Sport, Road), για τον τέλειο συνδυασμό σε κάθε περίπτωση.

Αισθητικές αλλαγές
Αισθητικά τώρα, το Factory δέχθηκε λίγες έξτρα πινελιές για το 2013, τόσο στον προβολέα, όσο και στο κάτω μέρος του τελικού της εξάτμισης. Ταυτόχρονα, πέρα από το μεγαλύτερο και διαφορετικού σχήματος ρεζερβουάρ, τα πλαινά πλαστικά της μοτοσικλέτα είναι πλέον ανάγλυφα, ώστε να βελτιώνουν την αίσθηση που περνάει στον αναβάτη κατά το φρενάρισμα, αλλά και στις στροφές!

Φτάνουν αυτά; Όχι!
Κι όμως! Ούτε αυτά ήταν αρκετά για την Aprilia. Έτσι, νέο είναι και το πακέτο των φρένων μπροστά, με τις νέες ακτινικές και monoblock δαγκάνες M430 της Brembo, αλλά και με νέα τρόμπα μανέτας. Βελτιωμένη είναι και η πίσω δαγκάνα, για αγαστή συνεργασία με το υπέρ-κτήνος μπροστινό.

Αλλαγμένη είναι και η θέση του κινητήρα στο πλαίσιο, νέα και χαμηλότερη η θέση της σέλας, αμφότερες οι αλλαγές έγιναν για τη βέλτιστη κατανομή βάρους κατά το φρενάρισμα, και κατά συνέπεια για αυξημένη σταθερότητα στις ακραίες καταστάσεις.

Εμείς τι να πούμε τώρα; Τα είπε όλα η Aprilia.

Ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα, εκλεκτά, τεχνολογικά Superbike όπλα στο παγκόσμιο στερέωμα βελτιώθηκε σχεδόν παντού, κι έγινε ακόμα πιο λαχταριστό. Τι λέτε; Θα το πάρει και δεύτερο πρωτάθλημα ο Max; Ίδωμεν, συντόμως!

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ