Θα ξεκινήσω από το highlight του X10 που δεν είναι άλλο από τους σωστά σχεδιασμένους και με ποιοτική αίσθηση διακόπτες του τιμονιού που είναι φωτιζόμενοι! Μόλις η δεύτερη φορά που το βλέπουμε σε δίκυκλο-πρώτο το KTM Duke 125-και η πρώτη σε scooter. Ο πίνακας οργάνων είναι με τη σειρά του πλήρης, φέρει ολοκληρωμένο trip computer, είναι ευανάγνωστος και έχει και αυτός έναν όμορφο λευκό-μπλε φωτισμό.
Επόμενο highlight είναι το πλαϊνό σταντ που λειτουργεί σαν parking brake. Όταν εκτείνεται, λίγο δύσκολα είναι η αλήθεια, ενεργοποιεί μηχανικά το πίσω φρένο κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε ανηφόρες/κατηφόρες.
Ο αναβάτης απολαμβάνει μία κλασική mega GT θέση οδήγησης. Η φαρδιά σέλα με το καλής ποιότητας αφρώδες, φέρει και μαξιλαράκι που στηρίζει σωστά τη μέση και βρίσκεται κοντά στο έδαφος διευκολύνοντας έτσι τους βραχύσωμους αναβάτες.
Το τιμόνι βρίσκεται χαμηλότερα σε σχέση με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας, σε μια κλασική θέση για τα GT μοντέλα της Piaggio. Η ζελατίνα προσφέρει πολύ καλή προστασία και μόνο το πάνω μέρος του κράνους θα μείνει εκτεθειμένο, αν το ύψος σας ξεπερνά τα 1,80 μ. Πολύ καλή είναι και η προστασία στα πόδια. Ακόμη και αν κινείστε κοντά στην τελική του X10, δεν θα νιώσετε έντονες αναταράξεις σε αυτή την περιοχή. Άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης, αν και όχι ολοκληρωτικά. Για να μείνουν τα πόδια του πάνω στα μαρσπιέ πρέπει να καταβάλει μια μικρή προσπάθεια καθώς τα φουσκωμένα πλαϊνά πλαστικά της ουράς σπρώχνουν τις γάμπες προς τα έξω. Η ενόχληση, ωστόσο, θα έρθει μετά από αρκετή ώρα με τις πρακτικές χειρολαβές να παίζουν εδώ θετικό ρόλο.
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.