net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από στάση, η απόκριση της μετάδοσης είναι σχεδόν ακαριαία και το ελάχιστο δυνατό άνοιγμα αρκεί, για να αρχίσετε να κινείστε.

Κινητήρας: Επιδόσεις και πολιτισμός

Mega scooter με μεσαίου κυβισμού κινητήρα; Γιατί όχι. Το μοτέρ του X10 είναι το ίδιο με αυτό του Beverly Sport Touring 350. Αποδίδει 33 ίππους και 3,3 kgm ροπής στις 8.250 και 6.250 σ.α.λ. αντίστοιχα και φέρει δύο χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό με τη «ECO» να μειώνει, σύμφωνα με την Piaggio, την κατανάλωση κατά 5%.

Με το βάρος να βρίσκεται μόλις 4 κιλά κάτω από τα 200 οι επιδόσεις που προσφέρει εκπλήσσουν ευχάριστα τον αναβάτη από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού. Το τελευταίο μεταφέρει άμεσα την εντολή του αναβάτη και η μετάδοση δεν παρουσιάζει καμία απολύτως χρονική υστέρηση.

Το Χ10 επιταχύνει άμεσα και ζωντανά και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου που παράγει το μοτέρ, σε συνδυασμό με την πολιτισμένη λειτουργία του, σε ξεγελούν αν δεν έχεις το νου σου στο ταχύμετρο. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για τον κυβισμό και το βάρος το ιταλικού μοντέλου και σε ιδανικές συνθήκες το Χ10 θα ξεπεράσει τα 160 χλμ/ώρα φτάνοντας στον κόφτη. Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται και η μέση κατανάλωση.

Αν και η διαφορά στην οικονομία καυσίμου μεταξύ της νορμάλ και της ECO χαρτογράφησης δεν κατέστη αισθητή, το X10 δεν θα χρειαστεί περισσότερα από 4,4 λίτρα για 100 χλμ.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ