Πάνω που νόμιζε κανείς ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι πολύ διαφορετικό, πάνω που όλα τα μοντέλα της mega κατηγορίας είχαν αρχίσει να μοιάζουν λίγο έως πολύ μεταξύ τους, οι Ιταλοί έκαναν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα ίσως από κάθε άλλο λαό• να σχεδιάσουν κάτι που χαρακτηρίζεται από φινέτσα και αρμονία και αν και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ριζοσπαστικό, να μη μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο ούτε της Piaggio ούτε του ανταγωνισμού.
Σχεδόν με κανένα, γιατί μια πιο προσεκτική ματιά στο εμπρόσθιο μέρος και συγκεκριμένα, στη τριάδα των προβολέων που βρίσκεται πίσω από ενιαίο κάλυμμα, αποκαλύπτει σχεδιαστικές ομοιότητες με το SRV 850 της Aprilia! Σαν να πήρε ο σχεδιαστής τα φώτα του να…πέταξε τις δερμάτινες φόρμες και να τους φόρεσε κοστούμι και γραβάτα! Από την άλλη, το πίσω μέρος είναι εμπνευσμένο από το χώρο των τεσσάρων τροχών και θυμίζει λίγο πορτμπαγκάζ πολυτελούς σεντάν.
Όσο για το προφίλ του X10 είναι το ίδιο κομψό με το εμπρόσθιο και το πίσω μέρος. Χαμηλό και μακρύ με τις καμπύλες να ρέουν φυσικά και την εναλλαγή των μαύρων με τις λευκές επιφάνειες να το κάνουν να μοιάζει ακόμη πιο χαμηλό και μακρύ από ό,τι είναι. Στο τομέα της ποιότητας το X10 καταφέρνει επίσης να κλέψει τις εντυπώσεις βοηθούμενο και από τις πολλές όμορφες σχεδιαστικές λεπτομέρειες.
Είναι προσεγμένο σε κάθε σημείο του, δεν τρίζει ούτε στις μεγάλες και κοφτές ανωμαλίες του οδοστρώματος και δείχνει ότι μπορεί να κρατήσει αυτή την εικόνα ακόμη και μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Morbidelli T1002VX: Διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα το νέο μεγάλο Adventure!
Kawasaki Z900 RS 2026: Σταθερή στο neo-retro στυλ με αναβαθμίσεις στον κινητήρα
Γιατί η Τροχαία έκανε δώρο κράνη στις επαρχίες χωρίς πρόστιμο ενώ στην Αθήνα «πληρώθηκε» το κράνος;
Naked έως 900 κυβικά εκατοστά με τα καλύτερα φρένα
MV Agusta Brutale 800 2026: Παρουσιάστηκε το νέο naked της Ιταλικής φίρμας με 113 άλογα
Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό
Test μπουφάν 4 εποχών IXON Allroad: Υψηλή ποιότητα κατασκευής & σπορ εμφάνιση
TAILG F55 Graphene: Με 100 χλμ. αυτονομία και αυτόματη ανάρτηση ADS
Owosso Pulse Autocycle: Το «αεροπλάνο» που νόμιζε πως είναι μοτοσυκλέτα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.