Εδώ είναι η ομορφιά των αγώνων, στις ανατροπές και στις εκπλήξεις. Πόσο βαρετό θα ήταν αλήθεια ένα πρωτάθλημα, αν κανείς ήξερε από την αρχή πώς θα τελείωνε.
Είπα λίγο πριν τον αγώνα να κάνω μια πρόγνωση για τα αποτελέσματα. Πιο έξω δεν θα μπορούσα να είχα πέσει. Τι απίστευτες ανατροπές! Τι σασπένς. Τι εκπλήξεις! Αν κάποιος δεν είχε δει τα δύο σκέλη, και έβλεπε τους πίνακες των αποτελεσμάτων, πιθανώς να σκεφτόταν πως στο Nurburgring θα έριχνε καρέκλες, εξού και τα περίεργα ονόματα στην κορυφή των πινάκων. Όμως ο αγώνας της Γερμανίας ήταν στεγνός, και ηλιόλουστος. Απλώς το άγχος των πρωτοπόρων 3 αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος, και το γλιστερό οδόστρωμα της πίστας έφεραν τούμπες με το τσουβάλι.
Superpole
Ο pole man Sykes τα έδωσε όλα και φαινόταν να έχει μία ακόμη πρωτιά στο τσεπάκι του. Παλεύοντας κυρίως με τον Melandri, ο Βρετανός είχε σταθερά γρήγορο γυρολόγιο μέχρι το τέλος. Εκεί όμως, ήρθε ο Ιταλός αυτοκράτορας, σα σίφουνας, να κάνει ένα εκπληκτικό χρόνο, που αποτελεί και νέο ρεκόρ πίστας, ελάχιστα πριν πέσει η καρό σημαία. Ο Sykes προσπάθησε να απαντήσει, και είχε δύο «πράσινα κράνη» (γρήγοροι χρόνοι στα πρώτα δύο σκέλη της πίστας), μην μπορώντας όμως να φέρει και τρίτο καλύτερο χρόνο στο τελευταίο σκέλος, μένοντας 2ος πίσω από τον Biaggi.
Πρώτο σκέλος
Τα προγνωστικά έδιναν Sykes, Biaggi και Melandri, όχι με αυτή τη σειρά. Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν μπορούσε να μαντέψει τη σωστή σειρά, όσο και να προσπαθούσε. Από τη μία ο Sykes, γνωστός pole man, ασταθής όμως φέτος, αφού κάποιες φορές απομακρύνεται πρώτος, όμως τις περισσότερες ξεφουσκώνει κατά τη διάρκεια του αγώνα. Από την άλλη ο γνωστός για τη μαχητικότητα του Biaggi, έδειχνε πολύ δυνατός -αλλά και άνετος- στα δοκιμαστικά, ενώ χρειαζόταν τους πόντους, ώστε να πετάξει από την κορυφή τον Melandri. Τέλος, ο Melandri έδειχνε αγχωμένος για την εύθραυστη πρωτοπορία του, άγχος που κανείς δεν ήξερε πώς θα επηρέαζε τον Ιταλό αναβάτη της BMW.
Στην εκκίνηση, ο αγχωμένος όπως είπαμε Melandri έκανε jump start, όμως ήταν τυχερός αφού κατόπιν σταμάτησε πάλι, και ξεκίνησε λίγο αργοπορημένα, με τους κριτές να αποφασίζουν πως δεν χρειαζόταν να πάρει ποινή. Πρώτος έστριψε ο Sykes, με τον Biaggi να ακολουθεί, και τον Melandri μόλις πέμπτο. Ο αναβάτης της BMW οδηγούσε στο όριο, προσπαθώντας να φτάσει τους πρώτους, και το λάθος δεν άργησε να γίνει. Στον 6ο γύρο, ο Melandri έχασε τη γραμμή του, βγήκε στα χαλίκια, και έπεσε, δίχως να μπορεί κατόπιν να συνεχίσει. Πτώσεις είχαν και ο Checa αλλά και ο Rea, ενώ η μάχη μπροστά δεν άργησε να κριθεί όταν ο Sykes για μια ακόμη φορά άρχισε να γυρίζει ολοένα και πιο αργά, με τον Biaggi να περνάει πρώτος στον 12ο γύρο, και να μένει εκεί, σημειώνοντας και διαφορά. Τον Sykes όμως πέρασαν και ο Laverty αλλά και ο Davies, αφήνοντας τον πολύ πίσω, ενώ μαζί με τον Biaggi χάρισαν στην Aprilia και τις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου!
Δεύτερο σκέλος
«Μην πέσεις, μην πέσεις, μην πέσεις!» Αυτές πρέπει να ήταν οι σκέψεις του Marco Melandri για το δεύτερο σκέλος. Το κακό βέβαια για την BMW είχε ήδη γίνει, αφού στο πρώτο σκέλος ο Biaggi είχε εξαφανίσει την μικρή βαθμολογική διαφορά που είχε από τον Melandri, με το Ρωμαίο αυτοκράτορα να παίρνει εκείνος την πρωτιά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Τα φώτα έσβησαν, οι αναβάτες ξεκίνησαν, με την ένταση να χτυπάει κόκκινο. Sykes και Laverty οδηγούσαν το σκέλος, με τον Biaggi τρίτο, όταν πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, είχαμε συνέχεια στις απίστευτες εκπλήξεις του αγώνα. Ο Laverty δεν μπόρεσε να στρίψει και βγήκε εκτός πίστας, με τον Biaggi να χάνει τη συγκέντρωση του και να πέφτει, καταλήγοντας και αυτός στα χαλίκια. Καταστροφή, ε; Έλα όμως που οι Θεοί και ο Max είχαν αντίθετη γνώμη. Ο Biaggi έτρεξε σαν τρελός στη λαβωμένη Aprilia, σηκώνοντας την, και ξαναμπαίνοντας στην πίστα. Ο Laverty είχε ήδη μπει, και συνέχιζε την πάλη για την πρωτιά, όμως ο Max βρισκόταν είκοσι περίπου δευτερόλεπτα πίσω από τον τελευταίο αναβάτη. Στην κεφαλή της κούρσας, ο Sykes είχε ξεχωρίσει, με τον Melandri να ακολουθεί και τον Davies (που το 2013 θα είναι ομόσταυλος του Melandri στην ομάδα της BMW) να κάνει την έκπληξη και να ακολουθεί κατά πόδας. Στον όγδοο γύρο ο Melandri προσπέρασε τον ξεφούσκωτο Sykes, με τον Davies να κάνει αμέσως το ίδιο. Κι εκεί που όλοι βλέπαμε το Melandri να βάζει το κεφάλι κάτω, και να οδηγεί προς τη νίκη, ο Ιταλός είχε μια χαζή πτώση στον 9ο γύρο, διπλασιάζοντας τις εγκαταλείψεις του στο Nurburgring, γεγονός που του συμβαίνει για πρώτη φορά το 2012!
Ο Davies οδήγησε γρήγορα και μυαλωμένα, κερδίζοντας τον πρώτο του αγώνα στα SBK, και γιορτάζοντας με τον καλύτερο τρόπο το νέο του συμβόλαιο με τη BMW. Ο Max Biaggi συνέχισε να πιέζει, καταφέρνοντας να πάρει τελικά την 13η θέση, και μερικούς πολύτιμους βαθμούς, ενώ ο Laverty κέρδισε τη μάχη του με τον Camier πάνω στο νήμα για να πάρει τη δεύτερη θέση. Ήρωας του αγώνα και στα δύο σκέλη, ο εκπληκτικός Leon Camier με το GSXR 1000, που κατάφερε στο πρώτο σκέλος από τελευταίος να βρεθεί πέμπτος, και στο 2ο πάλι από τελευταίος να βρεθεί τρίτος!
Στο πρωτάθλημα, ο Biaggi πήρε μια βαθμολογική ανάσα, αλλά όλα παίζονται στους δύο τελευταίους αγώνες! Ετοιμαστείτε για το πιο συναρπαστικό τέλος, σε ένα φοβερό πρωτάθλημα!