Στο CRF 250L δεν θα βρείτε το πιο άκαμπτο πλαίσιο, τις πιο πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ή τα δυνατότερα φρένα. Αυτό που θα βρείτε είναι μια απαράμιλλη αρμονία μεταξύ πλαισίου, αναρτήσεων και φρένων, που μεταφράζεται σε οδηγική απόλαυση, άνεση ακόμα και στο χειρότερο οδόστρωμα, και άριστο έλεγχο της μοτοσικλέτας. Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, σχεδιασμένο ειδικά για τις ανάγκες του CRF 250L. Ατσάλινο, ημίδιπλο σωληνωτό, κλειστό, με μεταξόνιο 1.445 χιλιοστών, γωνία κάστερ 26 μοιρών, και ίχνος 113 χιλιοστών. Τα χαρακτηριστικά αυτά, προσδίδουν ταχύτατες αντιδράσεις, και μεγάλη ευελιξία στο CRF, χωρίς όμως να το κάνουν νευρικό. Τα μαρσπιέ του αναβάτη πιάνουν στο υποπλαίσιο, ενώ στο πίσω μέρος της σέλας υπάρχουν και μεταλλικά εξογκώματα, για να πιάνονται τα χταπόδια σας (η Honda αναφέρει μέγιστο βάρος τσάντας τα 5 κιλά).
Το πιρούνι δεν ρυθμίζεται, είναι όμως άκαμπτο, και παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για τις κινήσεις του μπροστινού τροχού στον αναβάτη. Και το πίσω μονό αμορτισέρ είναι μαλακό -ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση- χωρίς όμως να χάνει το μπούσουλα στις συνεχόμενες ανωμαλίες. Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων (250 και 240 χιλιοστά) σημαίνει πως δεν θα πιαστεί η μέση σας, όσες λακκούβες και σαμάρια κι αν συναντήσετε. Τέλος, τα δύο δισκόφρενα παρέχουν άριστη αίσθηση, με το πίσω να μπλοκάρει σχετικά εύκολα αν δεν το προσέξετε. Το μπροστινό φρένο έχει όση δύναμη χρειάζεται, ενώ πολύ δύσκολα θα καταφέρετε να χάσετε τον τροχό.
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Test κράνος Nova Track Rider: Με Carbon κέλυφος & Alcantara επένδυση
Αξιόπιστο service και πλήρεις υπηρεσίες Benelli στην Moto Στεφανόπουλος
JS3 3000W: Οδηγείται χωρίς δίπλωμα και με αποσπώμενη μπαταρία
Morbidelli SC 125 LX: Ιταλική πολυτέλεια και άνεση με 16άρη τροχό εμπρός
Kawasaki GPz900R: Eμπνευσμένη από την ταινία Top Gun σε δημοπρασία
Suzuki GSX R1000R 2026: Το εμβληματικό superbike επιστρέφει
CFMoto 150 Aura: Νέο ρετρό scooter με keyless και Traction Control
Bridgestone Battlax T33: Sport-Touring ελαστικό, 47% πιο αποδοτικό με δίγομη τεχνολογία
Ποια μάρκα δέχεσαι να πληρώνεις ακριβότερα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025