• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ευέλικτο, γρήγορο σε αντιδράσεις, με χαμηλό βάρος (μόλις 144 κιλά γεμάτο), το CRF 250L αριστεύει στο αστικό τερέν.

Ένας από τους καλύτερους δασκάλους οδήγησης. Φιλικό, ενδοτικό, αλλά και ικανό, τόσο σε χώμα, όσο και σε άσφαλτο.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους που θα επιλέξετε οικονομική μοτοσικλέτα, αντί για scooter. Ατόφια διασκέδαση.

Άνετη και εργονομική η σέλα για τον αναβάτη, όμως ο συνεπιβάτης θα ήθελε περισσότερο αφρώδες στη θέση του.

Στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας υπάρχει μια κλειδαριά για το κράνος σας, αν και δεν εμπνέει μεγάλη εμπιστοσύνη.

Η ψηφιακή οθόνη παρέχει ενδείξεις κοντέρ, ολικού και 2 μερικών χιλιομετρητών, ρολογιού, και στάθμης βενζίνης.

Πρώτη δοκιμή Honda CRF 250L

Να γίνει το On (καθημερινότητα) περισσότερο βολικό, και το Off (Σαββατοκύριακα και ελεύθερος χρόνος) περισσότερο διασκεδαστικό. Ο παραπάνω στόχος της Honda επετεύχθη στο ακέραιο.

 
+Fun factor, ευελιξία, ελαστικό μοτέρ, ικανό σε όλα τα τερέν
-Κραδασμοί στο τιμόνι, σκληρή σέλα, μαρσπιέ συνεπιβάτη

Παλιά μιλάγαμε για μοτοσικλέτες διπλής χρήσης, και εννοούσαμε ακριβώς αυτό. Μοτοσικλέτες που να κινούνται με αξιώσεις τόσο σε άσφαλτο, όσο και στο χώμα, και να μας συντροφεύουν παντού, διασκεδάζοντας μας και μεταφέροντας μας οικονομικά για μια ζωή. Με τα χρόνια, η εξειδίκευση μετάλλαξε το είδος. Τα On-Off έγιναν είτε αποκλειστικά On, είτε αποκλειστικά Off, μεγάλωσαν σε κυβισμό, αλλά και σε κόστος, τόσο απόκτησης, όσο και συντήρησης. Ήταν οι εποχές της αφθονίας, των extra large δανείων, και του ράλι Ντακάρ-Κολωνακίου.

Μέχρι το 2008, γιατί από εκεί και πέρα, οι ταξινομήσεις των μεγάλων On-Off άρχισαν να παίρνουν την κάτω βόλτα. Και φέτος, η Honda αποφάσισε να δώσει την απάντηση της στην κρίση. Έτσι παρουσίασε μια μικρή On-Off μοτοσικλέτα, πραγματικά διπλής χρήσης, δίχως αγωνιστικές βλέψεις, αλλά χρηστική, όμορφη, ποιοτική, fun και οικονομική. Το όνομα της; CRF 250L.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ