Μιζιά και φύγαμε. Λες και το οδηγούσες χρόνια. Τόσο φιλικό, τόσο γνώριμο. Ο συμπλέκτης έχει άριστη αίσθηση, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο είναι κάτι παραπάνω από βουτυρένιο. Το μακρύ γρανάζωμα δίνει δυνατότητες για μεγάλη τελική ταχύτητα, που σε καλές συνθήκες θα φτάσει και θα ξεπεράσει τα 150χλμ/ώρα. Είδαμε 156χλμ/ώρα στο κοντέρ στην κατηφόρα, χωρίς να βρούμε κόφτη! Στην ανηφόρα, αν έχετε αέρα όπως είχαμε εμείς (6 μποφόρ παρακαλώ), η ταχύτητα θα μειωθεί κοντά στα 130χλμ/ώρα. Όταν ζητάτε γρήγορες επιταχύνσεις, λόγω κατασκευής του κινητήρα, και λόγω γραναζώματος, θα πρέπει να γεμίζετε τις ταχύτητες.
Αν πάλι θέλετε οικονομία, επιδοθείτε σε short-shifting (αλλαγές σε χαμηλές στροφές), αφού η υποδειγματική ελαστικότητα του κινητήρα σημαίνει πως μπορείτε να κινείστε με 6η σχέση και 40χλμ/ώρα στο κοντέρ, χωρίς το μοτέρ να σκορτσάρει! Μέσα στην πόλη, το τιμόνι βρίσκεται συνήθως λίγο πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων (όχι των τζιπ), και το CRF θα κινηθεί με πάρα πολύ γρήγορους ρυθμούς. Ίσως κάποιοι ενοχληθούν από τον θόρυβο που κάνουν τα τακούνια στην άσφαλτο, και ίσως αλλάξουν τα ελαστικά με ασφάλτινα.
Η Honda μιλάει για ελάχιστη κατανάλωση 32,1χλμ./lt, δηλαδή 3,11lt/100χλμ., που μεταφράζεται σε αυτονομία 247 χιλιομέτρων. Εμείς δεν φημιζόμαστε για την οικονομική μας οδήγηση. Έτσι, με τον κινητήρα να λειτουργεί στο όριο των στροφών του παντού, είδαμε 23,913χλμ./lt., νούμερο που υπολείπεται μεν του ανακοινωθέντος αλλά είναι απίστευτα χαμηλό, για τη χρήση που του κάναμε. Το νούμερο αυτό, της μέγιστης κατανάλωσης μεταφράζεται σε 4,18lt/100χλμ., και αυτονομία 184 χιλιομέτρων. Επιλέγετε τύπο οδήγησης, και αντίστοιχη κατανάλωση.
Το μεγάλο ατού του CRF 250L, στο ερώτημα «γιατί να μην πάρω ένα scooter», είναι φυσικά ο παράγοντας διασκέδαση. Το fun factor. Σε αυτό τον τομέα, το CRF 250L αριστεύει, ανεβάζοντας κατακόρυφα τη διάθεση του αναβάτη του, και φτιάχνοντας του τη μέρα! Και σούζες θα κάνει με πρώτη, και πλαγιολισθήσεις με φρένο (δυσκολότερα με γκάζι, δοκιμάστε το στο χώμα), και endo, και burnout, ενώ δεν θα πει όχι σε γρήγορη οδήγηση, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα. Ο καλύτερος δάσκαλος! Τα όρια θα έρθουν στην άσφαλτο απ’ τα ελαστικά με τα τακούνια, πάντα όμως προειδοποιώντας τον αναβάτη. Στο χώμα, το όριο θα έρθει απ’ τις μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες όμως θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο σε οτιδήποτε άλλο εκτός από αγωνιστική χρήση.
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αγοράζεις με την τιμή ή με το χρηματοδοτικό;
OXFORD: Αναβάθμισε το δίκυκλό σου με Universal CNC καθρέπτες και LED φλας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr