net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

BMW F800R

Aprilia Shiver 750 ABS

Triumph Bonneville

Street πάνω από 700κ.εκ.

Πρότερη οδηγική εμπειρία απαραίτητη. Η ιπποδύναμη παίρνει την ανιούσα, και χρειάζεται σύνεση, και μπόλικη αυτοπεποίθηση, για να οδηγήσετε μια τόσο μεγάλη μοτοσικλέτα. Το βάρος είναι αρκετά μεγάλο, και απαιτείται προσοχή. Εδώ βρίσκεστε πλέον σε βαθιά νερά. Ιδού μερικά από τα φιλικότερα δίκυκλα της κατηγορίας.


BMW F800R
Τιμή: 8.900 ευρώ
+:Άνεση, ABS, ευκολία χειρισμών
-:Το ABS δεν απενεργοποιείται.

Ιδανική ως πρώτη μεγάλη μοτοσικλέτα, φιλική και προσβάσιμη σε όλους. Μόλις καθίσεις στη σέλα του R, αισθάνεσαι λες και το οδηγούσες για χρόνια. Ένα μεγάλο παπί, για απροβλημάτιστη καθημερινή μετακίνηση, ευέλικτο, και ξεκούραστο. Το τιμόνι κόβει πολύ, η σέλα είναι αρκετά χαμηλή, ο έλεγχος εύκολος. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμίσεις τόσο για την προφόρτιση -η οποία ρυθμίζεται πανεύκολα χωρίς εργαλεία- όσο και για την απόσβεση επαναφοράς. Όπως και στις S/ST, έτσι και στην R βρίσκουμε το ίδιο, στιβαρό πλαίσιο δυο δοκών, από αλουμίνιο. Όταν το αίμα αρχίσει να βράζει, και οι ρυθμοί ανέβουν, πλαίσιο και αναρτήσεις θα εξακολουθήσουν να δείχνουν καλό πρόσωπο, πείθοντας για τις ικανότητες του F800R να εξιτάρει. Μόνο παράπονο για τον σπορ αναβάτη το ABS, που μπορεί μεν να σώσει μια χαζή πτώση, όμως κόβει τα φτερά στους επίδοξους stuntmen, ενώ δεν απενεργοποιείται και εύκολα -θέλει αφαίρεση της ασφάλειας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 798
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 87/ 8000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8.7/ 6000
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 199
Ύψος σέλας (χλστ.) 775
Φρένα (μπροστά/πίσω) 2Δ320/ Δ265
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15.5
Τελική (χλμ./ώρα) 230
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6.1
Aprilia Shiver 750 ABS
Τιμή: 8.900 ευρώ (Έκδοση χωρίς ABS 8.620 ευρώ)
+:Ιταλικό design, χάρτης που περιορίζει τη δύναμη
-:Ψεκασμός, γεωμετρία, σχετικά ιδιότροπη

Εκτός από μια πανέμορφη μοτοσικλέτα, το Shiver 750 ABS είναι και μια αξιόλογη πρόταση για όσους επιθυμούν ένα μοντέλο που να μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Παράλληλα, όμως, αποτελεί και μια μοτοσικλέτα με ορισμένες ιδιοτροπίες που δεν την καθιστούν κατάλληλη για όλους. Οι ιδιοτροπίες του κινητήρα και των χαρτογραφήσεων (ειδικά της επιλογής Sport), οι σκληρές αναρτήσεις και τα απότομα (απόλυτα ασφαλή, όμως, χάρη στο ABS) φρένα αποτελούν χαρακτηριστικά που πρέπει να επιλέξεις ενσυνείδητα και να προετοιμαστείς κατάλληλα, προκειμένου να τα δαμάσεις. Οι περισσότερες από τις αλλαγές που εντοπίζονται πάνω στο νέο Shiver αφορούν στη θέση οδήγησης. Το ύψος της σέλας βρίσκεται πλέον στα 800 χλστ., ενώ και το πλάτος της είναι μικρότερο, κάτι που επιτρέπει στους αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος να ελέγχουν απόλυτα τη μοτοσικλέτα, ενώ και οι ψηλότεροι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Σημειώστε πως, εκτός από το γυμνό Shiver υπάρχουν και οι εκδόσεις GT, με μισό φέρινγκ, με ABS, ή χωρίς.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 749,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/9000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,2/7000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 193
Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Φρένα (μπροστά/πίσω) 2Δ320/ Δ240
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
Τελική (χλμ./ώρα) 210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7.8

Triumph Bonneville
Τιμή: 8.690 ευρώ
+: Απίθανα εύκολη & άνετη, πολύ καλό στήσιμο - Τιμή, κατανάλωση, ηλεκτρική απόδοση κινητήρα

Το Bonneville είναι ένα χάρμα οφθαλμών, μια κλασική συνταγή, με σύγχρονα όμως συστατικά. Η «Bonnie» δεν απαιτεί θυσίες όπως απαιτούσαν τα κλασικά δίκυκλα, ώστε να απολαύσετε την κλασσική της αύρα. Και μίζα διαθέτει, και ψεκασμό, αλλά και πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα και περιφερειακά που δεν ντρέπονται να ανταγωνιστούν μοτοσικλέτες του 2011. Ίσως μια από τις πιο εύκολες μοτοσικλέτες σήμερα σε καθημερινή συμβίωση, και μια από τις πιο διαχρονικά όμορφες, σύγχρονες κλασσικές. Ιδανική κατάσταση με το Bonneville αποτελεί η κίνηση με ταχύτητες που φτάνουν τα 110-120χλμ/ώρα, κίνηση με τη ροπή. Εκεί το Triumph δείχνει τον καλύτερο εαυτό του, αποτελώντας ένα από τα ιδανικά οχήματα βόλτας, είτε στα πέριξ, είτε στο χρόνο. Κερασάκι στην τούρτα, το απίστευτα χαμηλό κέντρο βάρους που την κάνει μανιτζέβελη και πανεύκολη, ακόμα και στις πιο στριμωγμένες καταστάσεις. Σημείωση: υπάρχουν επτά(!) εκδόσεις της Bonneville, ανάλογα με τον εξοπλισμό και το ύφος, για να διαλέξετε αυτή που σας ταιριάζει!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 2Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 865
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 67/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7/5.800
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 225
Ύψος σέλας (χλστ.) 830
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ320/ Δ240
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
Τελική (χλμ./ώρα) 175
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,1

Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
Kawasaki W800, με ύψος σέλας 790χλστ.
Aprilia Mana 850, με ύψος σέλας 800χλστ.
Moto Guzzi V7, με ύψος σέλας 805χλστ.
Yamaha FZ 800, με ύψος σέλας 815χλστ.
Suzuki GSR 750, με ύψος σέλας815χλστ.
Kawasaki Z 750, με ύψος σέλας 815χλστ.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ