Η μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας καταφέρνει να ξεχωρίζει σε αυτό τον τομέα ακόμη και σήμερα και παρά την έλευση του ανανεωμένου μοντέλου. Υπεύθυνη για αυτό είναι φυσικά η σχεδίαση του φέρινγκ και ακόμη περισσότερο αυτή του προβολέα που ξεφεύγει αρκετά από τα συνηθισμένα μοτίβα και δίνει έναν ιδιαίτερο τόνο στη μοτοσικλέτα της Kawasaki. Είτε αρέσει είτε όχι, το μόνο σίγουρο είναι ότι, δεν περνά απαρατήρητη. Άλλωστε, η ιαπωνική εταιρεία είχε την ευκαιρία να αλλάξει ριζικά την εμφάνιση του μοντέλου της, κατά την ανανέωσή του πριν από δύο χρόνια, κάτι που τελικά δεν έπραξε.
Δεν το έκανε και αυτό σημαίνει ότι, η ιδιαιτερότητα της σχεδίασής του Versys έχει γίνει όχι μόνο αποδεκτή από το κοινό, αλλά επικροτείται κιόλας. Η υπόλοιπη μοτοσικλέτα είναι σαφώς πιο εύπεπτη και από συγκεκριμένες γωνίες καταφέρνει να εντυπωσιάσει. Η εξάτμιση έχει τοποθετηθεί κάτω από τον κινητήρα, όπως ακριβώς και στο ER-6 πάνω στο οποίο βασίζεται, με αποτέλεσμα η ουρά να δείχνει ιδιαίτερα λεπτή και αθλητική. Άλλη όμορφη λεπτομέρεια στο σύνολο είναι η παράκεντρη τοποθέτηση του αμορτισέρ αλλά και ο ασύμμετρος σχεδιασμός του ψαλιδιού που κλέβει την παράσταση. Τύπου μπανάνα από την αριστερή, κλασικό με ενισχυτική γέφυρα από τη δεξιά όπως σε πιο «μάχιμες» κατασκευές, είναι πραγματικά εντυπωσιακό και ένα από τα highlights του ιαπωνικού μοντέλου.



Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.