Γυρίζεις το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη και σε καλωσορίζει ο διακριτικός μηχανικός θόρυβος από την τρόμπα βενζίνης. Κρατάς πιεσμένη τη μανέτα του φρένου, πιέζεις τη μίζα, και το Vision παίρνει μπροστά. Χαμηλή στάθμη θορύβου, που δεν θα ενοχλήσει ούτε τα πιο ευαίσθητα αυτιά. Οι μανούβρες εν στάσει είναι παιχνίδι, αφού το scooter ζυγίζει όσο ένα… μαρούλι. Το τιμόνι κόβει πολύ, ενώ ο κινητήρας αποδίδει συμπαθητικά, και ιδιαίτερα γραμμικά τη δύναμη του. Εύκολα θα πιάσετε τα 90χλμ/ώρα, ενώ αν ο δρόμος είναι απόλυτα ευθύς, με λίγη υπομονή θα δείτε και τα 100. Εδώ πιθανώς να έχει μια ελάχιστη διαφορά 5 χιλιομέτρων σε σχέση με το Vision με τους 2 14ρηδες τροχούς, που δείχνει 105χλμ. πιο εύκολα. Από την άλλη όμως μπορεί υπεύθυνος για τη μικρότερη τελική να ήταν και ο σφιχτός κινητήρας που είχε μόλις 800 χιλιόμετρα.
Σε κατηφόρα το κοντέρ θα δείξει μέχρι και 110χλμ/ώρα, ενώ μετά θα τα κρατήσει και στην ευθεία, μέχρι να συναντήσετε πάλι κάποια ανηφορική κλίση. Η Εθνική Οδός δεν είναι το αγαπημένο πεδίο του Vision, όμως θα τα καταφέρει και εκεί, για μικρές αποστάσεις. Στο αστικό πεδίο, αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους, το Vision μετατρέπεται σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο, και διασκεδαστικό πυραυλάκι, αφού μπορείτε να κινηθείτε σα βολίδα, το ίδιο γρήγορα και ευχάριστα, είτε ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, είτε σε στριφτές διαδρομές.
Προσωπικά, το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν τα κινέζικα ελαστικά. Η ευελιξία χτυπάει κορυφή, παρά τις 2 έξτρα ίντσες στον μπροστινό τροχό, με τη σταθερότητα να βρίσκεται και αυτή πολύ ψηλά, εκτός όταν πλησιάζετε ή έχετε ξεπεράσει τα 100χλμ/ώρα. Βλέπετε, στις ψηλές ταχύτητες, οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν νευρικό το τιμόνι. Με λίγη προσοχή όμως, δεν θα ανησυχήσετε, αρκεί να αποφύγετε τις XXL λακκούβες, που σε αυτές τις ταχύτητες θα ταράξουν τη σταθερότητα του scooter. Τα φρένα θα αποδώσουν άριστα, τόσο σε καλή άσφαλτο, όσο και σε γυαλισμένο οδόστρωμα, αφού η πληροφόρηση τους είναι πολύ καλή.
A2 Supersport με το καλύτερο φρενάρισμα
Voge 300 Rally 2025: Ήρθε με κινητήρα Euro 5+ χωρίς να χάνει σε δύναμη
Ξέρουμε τελικά να οδηγούμε στην Ελλάδα;
Μπαταρία Skyrich LFP-4 PLUS (300 CA)
Κράνος Jet MT Helmets Street S ECE 22.06 Nardo Gray
Νέα KTM Adventure & Duke στον ορίζοντα
Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Εντατικοί έλεγχοι και πρόστιμα για μη χρήση κράνους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025