Γυρίζεις το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη και σε καλωσορίζει ο διακριτικός μηχανικός θόρυβος από την τρόμπα βενζίνης. Κρατάς πιεσμένη τη μανέτα του φρένου, πιέζεις τη μίζα, και το Vision παίρνει μπροστά. Χαμηλή στάθμη θορύβου, που δεν θα ενοχλήσει ούτε τα πιο ευαίσθητα αυτιά. Οι μανούβρες εν στάσει είναι παιχνίδι, αφού το scooter ζυγίζει όσο ένα… μαρούλι. Το τιμόνι κόβει πολύ, ενώ ο κινητήρας αποδίδει συμπαθητικά, και ιδιαίτερα γραμμικά τη δύναμη του. Εύκολα θα πιάσετε τα 90χλμ/ώρα, ενώ αν ο δρόμος είναι απόλυτα ευθύς, με λίγη υπομονή θα δείτε και τα 100. Εδώ πιθανώς να έχει μια ελάχιστη διαφορά 5 χιλιομέτρων σε σχέση με το Vision με τους 2 14ρηδες τροχούς, που δείχνει 105χλμ. πιο εύκολα. Από την άλλη όμως μπορεί υπεύθυνος για τη μικρότερη τελική να ήταν και ο σφιχτός κινητήρας που είχε μόλις 800 χιλιόμετρα.
Σε κατηφόρα το κοντέρ θα δείξει μέχρι και 110χλμ/ώρα, ενώ μετά θα τα κρατήσει και στην ευθεία, μέχρι να συναντήσετε πάλι κάποια ανηφορική κλίση. Η Εθνική Οδός δεν είναι το αγαπημένο πεδίο του Vision, όμως θα τα καταφέρει και εκεί, για μικρές αποστάσεις. Στο αστικό πεδίο, αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους, το Vision μετατρέπεται σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο, και διασκεδαστικό πυραυλάκι, αφού μπορείτε να κινηθείτε σα βολίδα, το ίδιο γρήγορα και ευχάριστα, είτε ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, είτε σε στριφτές διαδρομές.
Προσωπικά, το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν τα κινέζικα ελαστικά. Η ευελιξία χτυπάει κορυφή, παρά τις 2 έξτρα ίντσες στον μπροστινό τροχό, με τη σταθερότητα να βρίσκεται και αυτή πολύ ψηλά, εκτός όταν πλησιάζετε ή έχετε ξεπεράσει τα 100χλμ/ώρα. Βλέπετε, στις ψηλές ταχύτητες, οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν νευρικό το τιμόνι. Με λίγη προσοχή όμως, δεν θα ανησυχήσετε, αρκεί να αποφύγετε τις XXL λακκούβες, που σε αυτές τις ταχύτητες θα ταράξουν τη σταθερότητα του scooter. Τα φρένα θα αποδώσουν άριστα, τόσο σε καλή άσφαλτο, όσο και σε γυαλισμένο οδόστρωμα, αφού η πληροφόρηση τους είναι πολύ καλή.
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr