Απ έξω εμφάνιση. Από μέσα;
Δύσκολα κρίνει κανείς τις
μοτοσικλέτες αυτού του συγκριτικού με απόλυτα ορθολογικά κριτήρια. Είναι,
βλέπετε, η εμφάνιση που γλυκαίνει τον παρατηρητή και τον κάνει πιο ελαστικό
στην κριτική του από την πρώτη κιόλας στιγμή. Μια εβδομάδα πάνω στη σέλα αυτών
των δύο μοτοσικλετών έδειξε ευτυχώς ότι, ακόμη και έτσι να τις δει κανείς, το
μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα απογοητευτεί από τη συνολική τους εικόνα, έχοντας
υπόψη και τις επιλογές, τόσο της Kawasaki, όσο
και της Triumph. Οι προσπάθειες των μηχανικών δεν αναλώθηκαν μόνο στη
σχεδίασή τους, αλλά κάλυψαν και άλλους πολύ σημαντικούς τομείς, όπως αυτούς της
ποιότητας κατασκευής, της εργονομίας και της απόλυτης φιλικότητας στη χρήση. Αν
δεν γινόταν αυτό, τότε οι δύο μοτοσικλέτες θα ήταν απλώς «ακριβά» παιχνίδια για
μία πολύ μικρή μερίδα του κοινού που θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του και
δεύτερη μοτοσικλέτα για κάθε μέρα και να χρησιμοποιεί αυτές τις δύο για μια
όμορφη κυριακάτικη βόλτα βουτηγμένη στη νοσταλγία.
Αισθητική/Ποιότητα: Με αύρα
βρετανική
Οι βρετανικές μοτοσικλέτες
έχουν αφήσει βαριά την κληρονομιά τους στον κόσμο των δύο τροχών στον
τεχνολογικό τομέα αλλά και σε αυτόν της αισθητικής. Τρανό παράδειγμα είναι
φυσικά οι μοτοσικλέτες της Triumph, οι
οποίες, με τη βοήθεια, μεταξύ άλλων, των Marlon Brando και Steve McQueen
κατάφεραν να χαράξουν για πάντα τη σιλουέτα τους στα μυαλά των φίλων των δύο
τροχών. Από την άλλη, η μοτοσικλέτα της Kawasaki αντλεί τη σχεδιαστική της ταυτότητα από το W1, την πρώτη «καθαρόαιμη» Kawasaki, η οποία με τη σειρά της βασίζονταν στα μοντέλα της Meguro Works που
ήταν πιστά αντίγραφα μιας άλλης μεγάλης βρετανικής και ιστορικής εταιρίας, της BSA.
H συγκριτική δοκιμή μεταξύ των Kawasaki W800 και Bonneville T100 Sixty SE περιλαμβάνεται στο τεύχος 14 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί στις 3 Ιουλίου 2012.
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.