Απ έξω εμφάνιση. Από μέσα;
Δύσκολα κρίνει κανείς τις
μοτοσικλέτες αυτού του συγκριτικού με απόλυτα ορθολογικά κριτήρια. Είναι,
βλέπετε, η εμφάνιση που γλυκαίνει τον παρατηρητή και τον κάνει πιο ελαστικό
στην κριτική του από την πρώτη κιόλας στιγμή. Μια εβδομάδα πάνω στη σέλα αυτών
των δύο μοτοσικλετών έδειξε ευτυχώς ότι, ακόμη και έτσι να τις δει κανείς, το
μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα απογοητευτεί από τη συνολική τους εικόνα, έχοντας
υπόψη και τις επιλογές, τόσο της Kawasaki, όσο
και της Triumph. Οι προσπάθειες των μηχανικών δεν αναλώθηκαν μόνο στη
σχεδίασή τους, αλλά κάλυψαν και άλλους πολύ σημαντικούς τομείς, όπως αυτούς της
ποιότητας κατασκευής, της εργονομίας και της απόλυτης φιλικότητας στη χρήση. Αν
δεν γινόταν αυτό, τότε οι δύο μοτοσικλέτες θα ήταν απλώς «ακριβά» παιχνίδια για
μία πολύ μικρή μερίδα του κοινού που θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του και
δεύτερη μοτοσικλέτα για κάθε μέρα και να χρησιμοποιεί αυτές τις δύο για μια
όμορφη κυριακάτικη βόλτα βουτηγμένη στη νοσταλγία.
Αισθητική/Ποιότητα: Με αύρα
βρετανική
Οι βρετανικές μοτοσικλέτες
έχουν αφήσει βαριά την κληρονομιά τους στον κόσμο των δύο τροχών στον
τεχνολογικό τομέα αλλά και σε αυτόν της αισθητικής. Τρανό παράδειγμα είναι
φυσικά οι μοτοσικλέτες της Triumph, οι
οποίες, με τη βοήθεια, μεταξύ άλλων, των Marlon Brando και Steve McQueen
κατάφεραν να χαράξουν για πάντα τη σιλουέτα τους στα μυαλά των φίλων των δύο
τροχών. Από την άλλη, η μοτοσικλέτα της Kawasaki αντλεί τη σχεδιαστική της ταυτότητα από το W1, την πρώτη «καθαρόαιμη» Kawasaki, η οποία με τη σειρά της βασίζονταν στα μοντέλα της Meguro Works που
ήταν πιστά αντίγραφα μιας άλλης μεγάλης βρετανικής και ιστορικής εταιρίας, της BSA.
H συγκριτική δοκιμή μεταξύ των Kawasaki W800 και Bonneville T100 Sixty SE περιλαμβάνεται στο τεύχος 14 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί στις 3 Ιουλίου 2012.
Emoov LTL1: Ηλεκτρικό χωρίς δίπλωμα με ένα χιλιάρικο
5 Α1 scooter με λιγότερα από 2.500 ευρώ
Μπορούν πλέον οι καθημερινές μετακινήσεις να γίνονται αποκλειστικά με ηλεκτρικά;
QJ MOTOR FORT 4.0: Με διπλή κάμερα καταγραφής, Traction Control και αναρτήσεις KYB
SYM JET 14 EVO: Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
Aκατάλληλα τα μεταχειρισμένα ελαστικά;
Daytona Dyneta 50SM: Yποψήφιο για Best Electric by LS2
SYM ADX 300: Επιδόσεις και αυτονομία στο ζενίθ
Χωρίς κράνος τέλος η Βενζίνη. Θα δουλέψει ή έχουν όλοι τα βενζινάδικά τους;
Προσιτά ADV με 19άρη εμπρός - Σταθερά χαμηλές τιμές η QJMOTOR
Yamaha RayZR: Το υβριδικό αστικό «ξυραφάκι» αλλάζει χρώμα και προσθέτει εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr