Απ έξω εμφάνιση. Από μέσα;
Δύσκολα κρίνει κανείς τις
μοτοσικλέτες αυτού του συγκριτικού με απόλυτα ορθολογικά κριτήρια. Είναι,
βλέπετε, η εμφάνιση που γλυκαίνει τον παρατηρητή και τον κάνει πιο ελαστικό
στην κριτική του από την πρώτη κιόλας στιγμή. Μια εβδομάδα πάνω στη σέλα αυτών
των δύο μοτοσικλετών έδειξε ευτυχώς ότι, ακόμη και έτσι να τις δει κανείς, το
μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα απογοητευτεί από τη συνολική τους εικόνα, έχοντας
υπόψη και τις επιλογές, τόσο της Kawasaki, όσο
και της Triumph. Οι προσπάθειες των μηχανικών δεν αναλώθηκαν μόνο στη
σχεδίασή τους, αλλά κάλυψαν και άλλους πολύ σημαντικούς τομείς, όπως αυτούς της
ποιότητας κατασκευής, της εργονομίας και της απόλυτης φιλικότητας στη χρήση. Αν
δεν γινόταν αυτό, τότε οι δύο μοτοσικλέτες θα ήταν απλώς «ακριβά» παιχνίδια για
μία πολύ μικρή μερίδα του κοινού που θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του και
δεύτερη μοτοσικλέτα για κάθε μέρα και να χρησιμοποιεί αυτές τις δύο για μια
όμορφη κυριακάτικη βόλτα βουτηγμένη στη νοσταλγία.
Αισθητική/Ποιότητα: Με αύρα
βρετανική
Οι βρετανικές μοτοσικλέτες
έχουν αφήσει βαριά την κληρονομιά τους στον κόσμο των δύο τροχών στον
τεχνολογικό τομέα αλλά και σε αυτόν της αισθητικής. Τρανό παράδειγμα είναι
φυσικά οι μοτοσικλέτες της Triumph, οι
οποίες, με τη βοήθεια, μεταξύ άλλων, των Marlon Brando και Steve McQueen
κατάφεραν να χαράξουν για πάντα τη σιλουέτα τους στα μυαλά των φίλων των δύο
τροχών. Από την άλλη, η μοτοσικλέτα της Kawasaki αντλεί τη σχεδιαστική της ταυτότητα από το W1, την πρώτη «καθαρόαιμη» Kawasaki, η οποία με τη σειρά της βασίζονταν στα μοντέλα της Meguro Works που
ήταν πιστά αντίγραφα μιας άλλης μεγάλης βρετανικής και ιστορικής εταιρίας, της BSA.
H συγκριτική δοκιμή μεταξύ των Kawasaki W800 και Bonneville T100 Sixty SE περιλαμβάνεται στο τεύχος 14 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί στις 3 Ιουλίου 2012.
Με τόσο ακραίο μποτιλιάρισμα, γιατί δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
BMW F 450 GS: Νέα τιμή με όφελος 500 ευρώ – όλες οι εκδόσεις πιο προσιτές έως 31/12/2025
Honda EV Outlier Concept: Πώς σχεδιάστηκε και τι δείχνει για το αύριο των EV
Αλλάζουν τα διπλώματα οδήγησης – Ποιοι οδηγοί πρέπει να προσέξουν από το 2028
ΕΛΤΡΑΚ: Δίπλα στον σύλλογο ΦΛΟΓΑ με πράξεις αλληλεγγύης
Kλείσε τώρα το ΒΜW C 400 X / GT από 89 ευρώ/μήνα
Piaggio Group Περιστέρι - Γνήσια ανταλλακτικά για όλα τα μοντέλα
Χριστουγεννιάτικες προφορές από τη Yamaha με όφελος μέχρι 2.000 ευρώ
Εξαιρετικά σπάνια μοτοσυκλέτα του 1904 εκλάπη στο Ηνωμένο Βασίλειο
Buell Motorcycle: Αναγέννηση, Super Cruiser 1190 και βλέμμα ξανά στην Ευρώπη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.