Αν τέλος, μάθεις να οδηγείς στη σέλα του Suzuki V-Strom, τότε δεν θα έχεις σε τίποτα να βρίσκεσαι κάθε μέρα σε νέο μέρος, αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου, ενώ ξεκαβαλώντας θα αισθάνεσαι φρέσκος, λες και το ταξίδι κράτησε μόλις 5 λεπτά. Ναι, είναι τόσο έντονη η διαφορά του Suzuki από τα άλλα, όσον αφορά στη διατήρηση υψηλών μουαγέν στο ταξίδι, με τον κινητήρα να γουργουρίζει, και τον αναβάτη να χαζεύει το τοπίο, χωρίς τίποτα να τον ενοχλεί. Το V-Strom δέχθηκε βελτιώσεις που βελτίωσαν ακόμη περισσότερο την ηρεμιστική επίδραση που έχει στους επιβαίνοντες στη σέλα του, και τόνισαν κι άλλο τον χαρακτήρα του, ως δρομέα μεγάλων αποστάσεων. Σίγουρα, κάποιες από τις βελτιώσεις του δεν μας εντυπωσίασαν, όπως ίσως θα ήθελε η Suzuki, καθώς, για παράδειγμα, το νέο ABS συνεχίζει να ενοχλεί με τον ζήλο του να επεμβαίνει νωρίς. Ταυτόχρονα, η εταιρεία του Hamamatsu δεν επενέβη καθόλου στην ασαφή αίσθηση που μεταδίδει το μπροστινό, ούτε και διόρθωσε τη σπογγώδη αίσθηση στα φρένα -στο τελευταίο δεν είναι η μόνη, καθώς φαίνεται πως πολλοί κατασκευαστές δείχνουν να αδιαφορούν για τη συγκεκριμένη αίσθηση, αφήνοντας το ABS να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Tέλος, το V-Strom συνεχίζει να είναι σχετικά δυσκίνητο στην αστική μετακίνηση, με ψηλή σέλα (υπάρχει και πιο χαμηλή ως επίσημο αξεσουάρ, ζητήστε τη με την αγορά του V-Strom, αν είστε 1.70 και κάτω), και δεν βολεύεται ιδιαίτερα στο ρόλο του αστικού βέλους, σίγουρα όχι με τον ίδιο τρόπο που βολεύονται τα άλλα δύο.Όμως, παρ όλες τις αδυναμίες του, το V-Strom, παραμένει το νούμερο ένα μεσαίο ιαπωνικό On-Off όσον αφορά στις υπεραστικές του δυνατότητες. Περισσότερο ολοκληρωμένο από ποτέ, θα τα βγάλει πέρα με αξιοπρέπεια στο κλεινόν άστυ, αλλά θα περιμένει πώς και πώς την ώρα που θα σας ταξιδέψει δικάβαλους και φορτωμένους, άνετα, και οικονομικά, μέχρι την άκρη του κόσμου.
Τιμή (ευρώ): 8.995 (standard ABS)
Χρώματα: Λευκό, πράσινο, πορτοκαλί
+Άνεση στο ταξίδι, προστασία από τα στοιχεία, όργανα
-Ασαφές μπροστινό, σπογγώδης αίσθηση στα φρένα
KTM 450 SMR 2026: Παρουσίασε το νέο της απόλυτο όπλο για την πίστα
Honda EV Outlier: Το μέλλον των μοτοσυκλετών μέσα από τα μάτια της Honda
Yamaha 2026: Η νέα εποχή ξεκινά – από τη WR125R μέχρι την XSR900 GP
Honda Forza 125 & 350 2026: Νέα εμφάνιση για τα πιο premium GT scooter της Honda
Αλλαγή λαδιών πριν τον χειμώνα ένα απλό κόλπο που σου γλιτώνει πολλά χρήματα
Zontes K368: Με 39 άλογα , τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και κάμερες εμπρός - πίσω
REPSOL καθαριστικό spray Degreaser and Engine cleaner
Morbidelli T1002VX: Διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα το νέο μεγάλο Adventure!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.