net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αν μάθεις να οδηγείς στη σέλα του Suzuki V-Strom, θα βρίσκεσαι κάθε μέρα σε νέο μέρος, αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου!

Η σέλα του V-Strom είναι θρόνος, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη.

Τα ανανεωμένα όργανα του V-Strom προσφέρουν το κάτι παραπάνω, αφού εκτός των άλλων, έχουν και προειδοποιητική ένδειξη για πάγο στο οδόστρωμα.

Η ζελατίνα του V-Strom είναι σχετικά φαρδιά και ψηλή, ενώ προστατεύει πολύ καλά, ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει κοντά στα 200χλμ/ώρα!

Η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης του V-Strom γίνεται πανεύκολα, με ένα έξυπνο χειριστήριο, χωρίς να χρειάζονται εργαλεία.

Ένα μικρό κουμπάκι για το V-Strom, ένα μεγάλο βήμα για τα μεσαία ιαπωνικά On-Off -το BMW μόνο το έχει.

Η Suzuki ανανέωσε το V-Strom σε πολλά σημεία, αλλά δυστυχώς η σπογγώδης αίσθηση των φρένων και το σχετικά ασαφές μπροστινό δεν ήταν μέσα στη λίστα της.

Suzuki V-Strom 650: Η υπερατλαντική σχολή

Αν τέλος, μάθεις να οδηγείς στη σέλα του Suzuki V-Strom, τότε δεν θα έχεις σε τίποτα να βρίσκεσαι κάθε μέρα σε νέο μέρος, αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου, ενώ ξεκαβαλώντας θα αισθάνεσαι φρέσκος, λες και το ταξίδι κράτησε μόλις 5 λεπτά. Ναι, είναι τόσο έντονη η διαφορά του Suzuki από τα άλλα, όσον αφορά στη διατήρηση υψηλών μουαγέν στο ταξίδι, με τον κινητήρα να γουργουρίζει, και τον αναβάτη να χαζεύει το τοπίο, χωρίς τίποτα να τον ενοχλεί. Το V-Strom δέχθηκε βελτιώσεις που βελτίωσαν ακόμη περισσότερο την ηρεμιστική επίδραση που έχει στους επιβαίνοντες στη σέλα του, και τόνισαν κι άλλο τον χαρακτήρα του, ως δρομέα μεγάλων αποστάσεων. Σίγουρα, κάποιες από τις βελτιώσεις του δεν μας εντυπωσίασαν, όπως ίσως θα ήθελε η Suzuki, καθώς, για παράδειγμα, το νέο ABS συνεχίζει να ενοχλεί με τον ζήλο του να επεμβαίνει νωρίς. Ταυτόχρονα, η εταιρεία του Hamamatsu δεν επενέβη καθόλου στην ασαφή αίσθηση που μεταδίδει το μπροστινό, ούτε και διόρθωσε τη σπογγώδη αίσθηση στα φρένα -στο τελευταίο δεν είναι η μόνη, καθώς φαίνεται πως πολλοί κατασκευαστές δείχνουν να αδιαφορούν για τη συγκεκριμένη αίσθηση, αφήνοντας το ABS να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Tέλος, το V-Strom συνεχίζει να είναι σχετικά δυσκίνητο στην αστική μετακίνηση, με ψηλή σέλα (υπάρχει και πιο χαμηλή ως επίσημο αξεσουάρ, ζητήστε τη με την αγορά του V-Strom, αν είστε 1.70 και κάτω), και δεν βολεύεται ιδιαίτερα στο ρόλο του αστικού βέλους, σίγουρα όχι με τον ίδιο τρόπο που βολεύονται τα άλλα δύο.Όμως, παρ όλες τις αδυναμίες του, το V-Strom, παραμένει το νούμερο ένα μεσαίο ιαπωνικό On-Off όσον αφορά στις υπεραστικές του δυνατότητες. Περισσότερο ολοκληρωμένο από ποτέ, θα τα βγάλει πέρα με αξιοπρέπεια στο κλεινόν άστυ, αλλά θα περιμένει πώς και πώς την ώρα που θα σας ταξιδέψει δικάβαλους και φορτωμένους, άνετα, και οικονομικά, μέχρι την άκρη του κόσμου.

Τιμή (ευρώ): 8.995 (standard ABS)
Χρώματα: Λευκό, πράσινο, πορτοκαλί

+Άνεση στο ταξίδι, προστασία από τα στοιχεία, όργανα
-Ασαφές μπροστινό, σπογγώδης αίσθηση στα φρένα

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ