Αν θέλεις να μάθεις οδήγηση καβάλα στο Kawasaki Versys, παρά τον εξευγενισμένο χαρακτήρα του σε σχέση με το προηγούμενο Versys, αλλά και με το προηγούμενο ER-6, μια συγκεκριμένη αγριάδα θα διακρίνεται σε όλες σου τις κινήσεις. Στο φανάρι, μπορείς να προσπαθείς ιδιαίτερα να καταπνίξεις τη διάθεση σου να σηκώσεις λαμπάδα το Versys (που σηκώνεται άνετα με δευτέρα στο κιβώτιο, και κάνει καλές σούζες), ενώ στις στροφές με γλιστερή άσφαλτο, θα νιώθεις το πίσω να γλιστράει στο άνοιγμα του γκαζιού, και θα το απολαμβάνεις! Η ζελατίνα του είναι πολύ μικρή και πιο στενή από όλα, αλλά ο αστικός sport χαρακτήρας του, συγχωρεί τέτοιες παραχωρήσεις στην άνεση. Παραχωρήσεις που συνεχίζονται στην αδυναμία προσαρμογής τριβάλιτσου, στην ξεχωριστή, και όχι ιδιαίτερα άνετη για πολλή ώρα, σέλα του συνεπιβάτη, αλλά και στους καθρέπτες που θολώνουν. Το Versys είναι το πιο… cafeteria-bike, διαθέτοντας εντυπωσιακό café racer look και χαρακτήρα σε περιτύλιγμα On-Off, κι αν μοιάζει ελαφρώς με… άνετο SM, βρίσκεται όμως παρ’ όλα αυτά αρκετά σκαλιά άνεσης πάνω από τα λιτά και στεγνά Supermoto. Το ωραίο με το Versys είναι πως σε πείθει -και μαζί με σένα, πείθει και όλους τους άλλους- για το sport χαρακτήρα του, παρόλο που δεν καταφέρνει να μετουσιώσει αυτή την πειθώ σε πραγματικά κορυφαία sport οδήγηση. Βλέπετε, όπως με τα υπόλοιπα ιαπωνικά On-Off, έτσι κι εδώ η αίσθηση από το μπροστινό είναι ελαφρώς ασαφής, ενώ οι μαλακές αναρτήσεις θέλουν ψάξιμο με τις ρυθμίσεις τους, για να κάνουν το Versys να συμπεριφέρεται ως ενιαίο σύνολο. Ένα χαρακτηριστικό ακόμα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι το γεγονός πως, ο χαρακτήρας του νέου Versys έχει χάσει αρκετά από τα «αιχμηρά» στοιχεία της πρώτης έκδοσης. Αυτό είναι και καλό, αφού το κιβώτιο δεν παράγει πλέον την παλιά, κακή… κλαγγή, όταν βάζεις πρώτη, είναι και λιγότερο καλό, αν θέλεις κοφτερή απόκριση στο γκάζι, αφού τώρα ο κινητήρας είναι πιο γλυκός, αλλά και πιο… «χνουδωτός», κατευνάζοντας και γλυκαίνοντας τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται η ιπποδύναμη.
Έκπληξη δοκιμάσαμε όταν βρεθήκαμε σε εσωτερική κόντρα στην Εθνική, με τον υπογράφοντα καβάλα στο Versys, και τον κατά 30 κιλά βαρύτερο Ξύδη στη σέλα του Transalp. Παρ’ όλα τα +30 κιλά που είχε στη σέλα του, το Transalp ακολουθούσε κατά πόδας το Versys, χάνοντας ανεπαίσθητα έδαφος, μόνο στην τελική του! Από ό,τι φαίνεται, το Transalp έχει ακόμα τσαγανό, και ζωντάνια μέσα του, κι ας μην το δείχνει, κάτω από τον μανδύα της ηρεμίας που φοράει.
Τιμή (ευρώ): 8.490 ABS (7.990χωρίς ABS, 6.890 2009)
Χρώματα: κόκκινο, μαύρο
+Ζωντανός κινητήρας, sport design, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
-Δεν παίρνει τριβάλιτσο, σέλα συνεπιβάτη, ταξίδι, χώμα
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αγοράζεις με την τιμή ή με το χρηματοδοτικό;
OXFORD: Αναβάθμισε το δίκυκλό σου με Universal CNC καθρέπτες και LED φλας
Ηλεκτρικό Μηχανάκι ή Ηλεκτρικό Ποδήλατο; Τι συμφέρει για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη;
EMOOV EV3000: Κλασικός σχεδιασμός με αυτονομία 65 χλμ και φόρτιση σε 5 ώρες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr