Αν θέλεις να μάθεις οδήγηση καβάλα στο Kawasaki Versys, παρά τον εξευγενισμένο χαρακτήρα του σε σχέση με το προηγούμενο Versys, αλλά και με το προηγούμενο ER-6, μια συγκεκριμένη αγριάδα θα διακρίνεται σε όλες σου τις κινήσεις. Στο φανάρι, μπορείς να προσπαθείς ιδιαίτερα να καταπνίξεις τη διάθεση σου να σηκώσεις λαμπάδα το Versys (που σηκώνεται άνετα με δευτέρα στο κιβώτιο, και κάνει καλές σούζες), ενώ στις στροφές με γλιστερή άσφαλτο, θα νιώθεις το πίσω να γλιστράει στο άνοιγμα του γκαζιού, και θα το απολαμβάνεις! Η ζελατίνα του είναι πολύ μικρή και πιο στενή από όλα, αλλά ο αστικός sport χαρακτήρας του, συγχωρεί τέτοιες παραχωρήσεις στην άνεση. Παραχωρήσεις που συνεχίζονται στην αδυναμία προσαρμογής τριβάλιτσου, στην ξεχωριστή, και όχι ιδιαίτερα άνετη για πολλή ώρα, σέλα του συνεπιβάτη, αλλά και στους καθρέπτες που θολώνουν. Το Versys είναι το πιο… cafeteria-bike, διαθέτοντας εντυπωσιακό café racer look και χαρακτήρα σε περιτύλιγμα On-Off, κι αν μοιάζει ελαφρώς με… άνετο SM, βρίσκεται όμως παρ’ όλα αυτά αρκετά σκαλιά άνεσης πάνω από τα λιτά και στεγνά Supermoto. Το ωραίο με το Versys είναι πως σε πείθει -και μαζί με σένα, πείθει και όλους τους άλλους- για το sport χαρακτήρα του, παρόλο που δεν καταφέρνει να μετουσιώσει αυτή την πειθώ σε πραγματικά κορυφαία sport οδήγηση. Βλέπετε, όπως με τα υπόλοιπα ιαπωνικά On-Off, έτσι κι εδώ η αίσθηση από το μπροστινό είναι ελαφρώς ασαφής, ενώ οι μαλακές αναρτήσεις θέλουν ψάξιμο με τις ρυθμίσεις τους, για να κάνουν το Versys να συμπεριφέρεται ως ενιαίο σύνολο. Ένα χαρακτηριστικό ακόμα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι το γεγονός πως, ο χαρακτήρας του νέου Versys έχει χάσει αρκετά από τα «αιχμηρά» στοιχεία της πρώτης έκδοσης. Αυτό είναι και καλό, αφού το κιβώτιο δεν παράγει πλέον την παλιά, κακή… κλαγγή, όταν βάζεις πρώτη, είναι και λιγότερο καλό, αν θέλεις κοφτερή απόκριση στο γκάζι, αφού τώρα ο κινητήρας είναι πιο γλυκός, αλλά και πιο… «χνουδωτός», κατευνάζοντας και γλυκαίνοντας τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται η ιπποδύναμη.
Έκπληξη δοκιμάσαμε όταν βρεθήκαμε σε εσωτερική κόντρα στην Εθνική, με τον υπογράφοντα καβάλα στο Versys, και τον κατά 30 κιλά βαρύτερο Ξύδη στη σέλα του Transalp. Παρ’ όλα τα +30 κιλά που είχε στη σέλα του, το Transalp ακολουθούσε κατά πόδας το Versys, χάνοντας ανεπαίσθητα έδαφος, μόνο στην τελική του! Από ό,τι φαίνεται, το Transalp έχει ακόμα τσαγανό, και ζωντάνια μέσα του, κι ας μην το δείχνει, κάτω από τον μανδύα της ηρεμίας που φοράει.
Τιμή (ευρώ): 8.490 ABS (7.990χωρίς ABS, 6.890 2009)
Χρώματα: κόκκινο, μαύρο
+Ζωντανός κινητήρας, sport design, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
-Δεν παίρνει τριβάλιτσο, σέλα συνεπιβάτη, ταξίδι, χώμα
Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;
Morbidelli F200: Νέο naked μοντέλο με 21,7 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι
Tracer 7 2026: Η Yamaha φέρνει το Y-AMT στην sport-touring κατηγορία
Test Nordcode Escape: Καλοκαιρινό μπουφάν με προστασίες Level 2 & αδιαβροχοποίηση
Royal Enfield Shotgun 650: Με τέσσερα custom διαμάντια στο Goodwood Festival
SYM ARCTIC ROUTE 2025: Το ADXTG 400 κάνει είσοδο στην Αλάσκα!
QJMOTOR ATR 200: Υβριδική υποβοήθηση, premium εξοπλισμός και δισκόφρενα μαργαρίτα!
Η Honda κατοχύρωσε νέα πατέντα για ηλεκτρική Fireblade!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 7η Πανελλήνια Συνάντηση Benelli Moto Hellas Club
Αύξηση στα καύσιμα : Έρχεται φόρος άνθρακα για την «πράσινη μετάβαση»
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies |
Copyright © 2025 - mototriti.gr