Αν υποθέσουμε πως μαθαίνεις οδήγηση, με όχημα το Honda Transalp, τότε θα κάνεις την καλύτερη εισαγωγή στην αστική νιρβάνα. Η Honda είχε πολλά χρόνια για να εξελίξει το Transalp, περνώντας από το 600 στο 650, και μετά στο 700, και μέσα σ’ αυτά τα χρόνια, η μοτοσικλέτα σιδέρωσε τις ατέλειες της, αποκρυστάλλωσε την ασφάλτινη ταυτότητα της, και πλέον δείχνει πιο σίγουρη και πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Οι μέρες που πέρασα στη σέλα της, ήταν μέρες ξέγνοιαστες, και ενώ έψαχνα εις βάθος, να βρω κάποια αρνητικά σημεία που να προέρχονται από τη σχεδιαστική ηλικία των 4-5 χρόνων της, το μόνο απ’ το οποίο μπόρεσα να πιαστώ ήταν οι… διακόπτες. Οι διακόπτες είναι μικροί, και παλαιάς σχεδίασης, ενώ ο διακόπτης των φλας είναι σκληρός και σχετικά δύσχρηστος. Σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι που θα μας κάνει να τρελαθούμε κιόλας, απλώς είναι ίσως το μόνο στοιχείο που δείχνει την ηλικία του Transalp. Η ζελατίνα είναι αρκετά κοντή, όπως όμως περιμένεις από το νέο αστικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, και αν θέλεις να προστατευθείς καλά από τη βροχή θα πρέπει να επενδύσεις σε μια μεγαλύτερη aftermarket ζελατίνα. Ευπρόσδεκτες οι χούφτες, κόβουν αρκετά το ψύχος από το χειμωνιάτικο αέρα, και θα πρέπει η θερμοκρασία να πέσει κάτω από το μηδέν (όπως και έγινε κατά τη διάρκεια της δοκιμής) για να κρυώσουν τα χέρια. Το ABS του Transalp, με την αρωγή του CBS (όλες οι μοτοσικλέτες θα έπρεπε να το έχουν) είναι εντυπωσιακά καλό ακόμη και σήμερα, με καλύτερη λειτουργία από του Suzuki, ειδικά στο πίσω φρένο. Έτσι, ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα, πολύ δύσκολα θα μπει εν λειτουργία το ABS στο Honda, αντίθετα από το V-Strom, που ακόμα και σε στεγνό, θέλει ελαφρύ πόδι. Το Versys πλησιάζει το Suzuki, στην παρεμβατικότητα του ABS. Ο κινητήρας του Honda είναι ελαστικός, αθόρυβος και πρόθυμος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αναβάτη. Στο κοντέρ τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εύκολα, μέχρι η ψηφιακή ένδειξη να δείξει 178-180 σε ανωφέρεια. Σε ψηλές ταχύτητες αισθάνεσαι και ακούς τον κινητήρα ελαφρώς πιο ζορισμένο από ό,τι στο V-Strom. Για να αλλάξει ο αναβάτης τις ενδείξεις στα όργανα του Transalp, πρέπει να αφήσει το τιμόνι, και να ψάξει τον διακόπτη που βρίσκεται στα όργανα, αντίθετα από το V-Strom που έχει ένα σύγχρονο διακόπτη στο πίσω μέρος του αριστερού γκριπ. Οι αναρτήσεις τώρα είναι στριτάδικες, σφιχτές, και παρά τα 173 χιλιοστά διαδρομής πίσω, θέλουν προσοχή στις ανωμαλίες, γιατί θα κοπανήσουν τη μέση σας –πάνε οι παλιές, μαλακές αναρτήσεις του 650. Για τους ίδιους λόγους, στη γρήγορη οδήγηση, το Transalp συμπεριφέρεται άψογα κι ως ενιαίο κομμάτι σε όλες τις ταχύτητες!
Τιμή (ευρώ): 8.550 ABS (7.300 χωρίς ABS ’08)
Χρώματα: λευκό-κόκκινο, λευκό-μπλε
+Φιλικότητα στην πόλη, ευελιξία, εκπληκτικό C-ABS
-Προστασία από τα στοιχεία, διακόπτες
EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα
EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SRT 450 RX: Νέα μεσαία Adventure με 47,6 ίππους και 21 ίντσες τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SQ 350: Νέο μεσαίο scooter με 29 ίππους και 16άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda
EICMA 2025 - Vespa 80th: Ογδόντα χρόνια ιστορίας, ελευθερίας και στυλ
EICMA 2025 - ZXMOTO 820RR-R: Η νέα supersport πρόκληση από την Κίνα με 150 άλογα και 175 κιλά
EICMA 2025 - Norton Manx R: Η βασίλισσα επιστρέφει στο δρόμο
Suzuki GSX-R1000R: 40 χρόνια θρύλος – επιστρέφει ανανεωμένη στην EICMA 2025
Black Friday 2025: Το Piaggio Group με εκπτώσεις σε Piaggio, Aprilia και Moto Guzzi
Honda Forza 750: Στα 59 άλογα με φουλ ηλεκτρονικό εξοπλισμό και DCT
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.