Αν υποθέσουμε πως μαθαίνεις οδήγηση, με όχημα το Honda Transalp, τότε θα κάνεις την καλύτερη εισαγωγή στην αστική νιρβάνα. Η Honda είχε πολλά χρόνια για να εξελίξει το Transalp, περνώντας από το 600 στο 650, και μετά στο 700, και μέσα σ’ αυτά τα χρόνια, η μοτοσικλέτα σιδέρωσε τις ατέλειες της, αποκρυστάλλωσε την ασφάλτινη ταυτότητα της, και πλέον δείχνει πιο σίγουρη και πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Οι μέρες που πέρασα στη σέλα της, ήταν μέρες ξέγνοιαστες, και ενώ έψαχνα εις βάθος, να βρω κάποια αρνητικά σημεία που να προέρχονται από τη σχεδιαστική ηλικία των 4-5 χρόνων της, το μόνο απ’ το οποίο μπόρεσα να πιαστώ ήταν οι… διακόπτες. Οι διακόπτες είναι μικροί, και παλαιάς σχεδίασης, ενώ ο διακόπτης των φλας είναι σκληρός και σχετικά δύσχρηστος. Σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι που θα μας κάνει να τρελαθούμε κιόλας, απλώς είναι ίσως το μόνο στοιχείο που δείχνει την ηλικία του Transalp. Η ζελατίνα είναι αρκετά κοντή, όπως όμως περιμένεις από το νέο αστικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, και αν θέλεις να προστατευθείς καλά από τη βροχή θα πρέπει να επενδύσεις σε μια μεγαλύτερη aftermarket ζελατίνα. Ευπρόσδεκτες οι χούφτες, κόβουν αρκετά το ψύχος από το χειμωνιάτικο αέρα, και θα πρέπει η θερμοκρασία να πέσει κάτω από το μηδέν (όπως και έγινε κατά τη διάρκεια της δοκιμής) για να κρυώσουν τα χέρια. Το ABS του Transalp, με την αρωγή του CBS (όλες οι μοτοσικλέτες θα έπρεπε να το έχουν) είναι εντυπωσιακά καλό ακόμη και σήμερα, με καλύτερη λειτουργία από του Suzuki, ειδικά στο πίσω φρένο. Έτσι, ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα, πολύ δύσκολα θα μπει εν λειτουργία το ABS στο Honda, αντίθετα από το V-Strom, που ακόμα και σε στεγνό, θέλει ελαφρύ πόδι. Το Versys πλησιάζει το Suzuki, στην παρεμβατικότητα του ABS. Ο κινητήρας του Honda είναι ελαστικός, αθόρυβος και πρόθυμος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αναβάτη. Στο κοντέρ τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εύκολα, μέχρι η ψηφιακή ένδειξη να δείξει 178-180 σε ανωφέρεια. Σε ψηλές ταχύτητες αισθάνεσαι και ακούς τον κινητήρα ελαφρώς πιο ζορισμένο από ό,τι στο V-Strom. Για να αλλάξει ο αναβάτης τις ενδείξεις στα όργανα του Transalp, πρέπει να αφήσει το τιμόνι, και να ψάξει τον διακόπτη που βρίσκεται στα όργανα, αντίθετα από το V-Strom που έχει ένα σύγχρονο διακόπτη στο πίσω μέρος του αριστερού γκριπ. Οι αναρτήσεις τώρα είναι στριτάδικες, σφιχτές, και παρά τα 173 χιλιοστά διαδρομής πίσω, θέλουν προσοχή στις ανωμαλίες, γιατί θα κοπανήσουν τη μέση σας –πάνε οι παλιές, μαλακές αναρτήσεις του 650. Για τους ίδιους λόγους, στη γρήγορη οδήγηση, το Transalp συμπεριφέρεται άψογα κι ως ενιαίο κομμάτι σε όλες τις ταχύτητες!
Τιμή (ευρώ): 8.550 ABS (7.300 χωρίς ABS ’08)
Χρώματα: λευκό-κόκκινο, λευκό-μπλε
+Φιλικότητα στην πόλη, ευελιξία, εκπληκτικό C-ABS
-Προστασία από τα στοιχεία, διακόπτες
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.