net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο Honda GL1800 Gold Wing

Το Gold Wing είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στην ιστορία του δίτροχου τουρισμού και ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας. Δέκα χρόνια μετά την παρουσίαση της τελευταίας έκδοσης η Honda προχωρά σε εκτεταμένες αλλαγές.

 
Το Gold Wing είναι ένα μοντέλο που βρίσκεται στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας από το 1975. Από την πρώτη γυμνή έκδοση με τον επίπεδο 4κύλινδρο κινητήρα των 1000 κ.εκ. μέχρι τη σημερινή flat six των 1.800 έχουν περάσει 36 χρόνια και η μοτοσικλέτα έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού ως το απόλυτο και μεγαλύτερο Tourer μοντέλο μαζικής παραγωγής. Πέρα από το κινητήρα του το Gold Wing έχει καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού, τόσο για τα πρωτόγνωρα επίπεδα πολυτέλειας όσο και φυσικά και για την παθητική ασφάλεια που προσφέρει, αφού είναι η μοναδική μοτοσικλέτα που εφοδιάζεται με αερόσακο ασφαλείας. Την τελευταία φορά που το GL1800 δέχτηκε σημαντικές αλλαγές ήταν το 2001. Φέτος η Honda αποφάσισε να προχωρήσει σε μία γενική ανανέωση του mega tourer της με στόχο τα ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας αλλά και το απαραίτητο φρεσκάρισμα στα συστήματα ήχου και πλοήγησης.

Η εμφάνιση του μοντέλου είναι ελαφρώς διαφορετική με τις μεγαλύτερες διαφορές να εντοπίζονται στα πλαϊνά του φέρινγκ και σε ολόκληρο το πίσω τμήμα με τις μεγαλύτερες βαλίτσες, ενώ ελαφρώς διαφορετικά σε σχεδίαση είναι και τα εμπρός φωτιστικά σώματα με το μαύρο πλαίσιο. Πέρα από την καλύτερη προστασία που προσφέρουν, τα ανασχεδιασμένα πλαστικά προσθέτουν στη σταθερότητα του μοντέλου, αλλά και στους αποθηκευτικούς χώρους οι οποίοι ανέρχονται απάνω από 150 λίτρα συνολικά. Αλλαγές υπάρχουν και στο πλαίσιο με την μονόμπρατση ανάρτηση, τύπου Pro-arm, να έχει ανασχεδιαστεί, όπως και η λειτουργία του πιρουνιού με τα καλάμια των 45 χλστ.

Επιπλέον, αλλαγές υπάρχουν και στα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας. Το ανανεωμένο Gold Wing εφοδιάζεται με νέο surround sound ηχοσύστημα έξι ηχείων, που ελέγχεται από το τιμόνι και μπορεί να συνδεθεί με όλα τα mp3 players της αγοράς. Νέα είναι και η μονάδα πλοήγησης και για τη μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη η σέλα έχει υποστεί ένα μικρό ρετουσάρισμα ενώ φέρει καινούρια επένδυση. Οι κλασικές ανέσεις που προσφέρει ένα Tourer, όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα και γκριπ κάνουν φυσικά και εδώ την εμφάνισή τους και πάνε ένα βήμα παραπέρα αφού υπάρχει και σύστημα θέρμανσης για τα πόδια αλλά και ηλεκτρική όπισθεν για το ξεπαρκάρισμα. Το εξακύλινδρο μοτέρ των 1.832 με τις δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και τον ψεκασμό PGM-FI παραμένει ως έχει. Η ισχύς του ανέρχεται στους 118 ίππους και η ροπή στα 17 κιλά. και συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, με την τελευταία σχέση να λειτουργεί ως overdrive.

Στα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας μπορεί κανείς να βρει απίστευτα πράγματα…Αυτά που προκαλούν τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι φυσικά ο προαιρετικός αερόσακος αλλά και σύστημα ψύξης για τον αποθηκευτικό χώρο. Στην Ευρώπη θα βρίσκεται μέχρι το τέλος της χρονιάς σε μπλε, μαύρο και λευκό μεταλλικό.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ