Όταν το 2006 πήρα για πρώτη φορά στα χέρια μου τη Vespa GTV 250 i.e. εντυπωσιάστηκα με τις αναφορές της στο παρελθόν. Ήταν σίγουρα η καλύτερη σύνθεση στοιχείων του παρελθόντος από πλευράς Ιταλών μέχρι εκείνη τη στιγμή. Περνώντας μια εβδομάδα μαζί της, διαπίστωσα ότι όχι απλά μου άρεσε, αλλά την είχα ερωτευτεί κιόλας. Για το λόγο αυτό, το αρχικό σενάριο μιας απλής φωτογράφησης («κάνε μια στροφή εδώ, ένα πέρασμα στον πεζόδρομο, μισό λεπτό να φέρω τον τηλεφακό») συμπληρώθηκε αργότερα από μια σειρά φωτογραφιών ρομαντικού περιεχομένου (ρίξτε μια ματιά στο αρχείο σας και αναζητήστε το τεύχος 26 του 2006 για να πάρετε μια πιο ολοκληρωμένη γεύση). Μετά από ένα και κάτι χρόνια, η GTV επέστρεψε στο γκαράζ του περιοδικού και, φυσικά, δεν θα μπορούσα να αφήσω την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη. Έκανα ξανά μια φωτογράφηση μαζί της, αυτή τη φορά με τη βοήθεια της Αθηνάς και του Γιάννη. Το βλέμμα μου, όμως, ήταν πάντα στραμμένο σε αυτήν. Ακόμη κι όταν έπεσαν στα χέρια μου αναλόγως εντυπωσιακά μοντέλα της Vespa, όπως η GTS 300, η οποία με εντυπωσίασε με τις sport αναφορές της σε αισθητική και συμπεριφορά, ποτέ δεν πίστεψα ότι θα απαρνηθώ εκείνη την GTV με το ιδιαίτερο μπλε χρώμα. Μέχρι που είδα την καινούργια. Αυτή με το πράσινο ιδιαίτερο χρώμα. Και νιώθω άσχημα που το λέω, αλλά νομίζω ότι αυτή μου αρέσει περισσότερο. Και περηφανευόμουν ότι ήμουν σταθερός στις σχέσεις μου…
Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.