• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Suzuki – Δίαιτα στα GSX-R 600 & 750!

Μπορεί η ισχύς των GSX-R 600 & 750 να παρέμεινε ίδια για το 2011, όμως η Suzuki κατάφερε να τα κάνει πιο γρήγορα, δια μέσω άλλης οδού. Εννέα κιλά μείωση του βάρους, τόσο στο 600 όσο και στο 750, είναι ένα επίτευγμα που με τα σημερινά δεδομένα ακούγεται εξωπραγματικό!

 
Στις παρουσιάσεις των superbike και supersport μοντέλων, οι κατασκευαστές τους εμμένουν εκτός από την ισχύ και στην μείωση του βάρους, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες όπως «100 γραμμάρια ελαφρύτερη τρόμπα πίσω φρένου» και «μισό κιλό ελαφρύτερο πλαίσιο». Στο τέλος γίνεται μια άθροιση και προκύπτει η συνολική μείωση του βάρους, που αν υπερβαίνει τα 2 κιλά θεωρείται μεγάλο κατόρθωμα. H Suzuki λοιπόν, μπόρεσε να «κόψει» 9 κιλά από τα GSX-R 600 & 750, εφαρμόζοντας τεχνικές «στούντιο αδυνατίσματος» σχεδόν σε όλα τα επί μέρους τμήματα των δύο μοντέλων. Από τον κινητήρα αφαιρέθηκαν 1,8 κιλά χάριν των ελαφρύτερων πιστονιών και μπιελών, η νέα εξάτμιση ζυγίζει 1,3 κιλά λιγότερο, το πλαίσιο επίσης έχασε 1,3 κιλά, το νέο big piston πιρούνι της Showa εξασφάλισε περίπου άλλο 1 κιλό μείον, ενώ τη μεγαλύτερη (και περίεργη ταυτόχρονα…) μείωση βάρους, την πέτυχε η Suzuki… αλλάζοντας θέση στην ECU! Πως; Σύμφωνα με την εταιρεία, οι μικρότερου μήκους καλωδιώσεις που χρησιμοποιούνται, εξασφάλισαν 2,7 κιλά λιγότερου βάρους! Τεχνικές «δίαιτας» εφαρμόσθηκαν και σε άλλα μέρη των GSX-R (κυρίως στους τροχούς) και κάπως έτσι, η Suzuki κατάφερε το 600 να ζυγίζει 187 κιλά και το 750 να βρίσκεται στα 188.

Σε ότι αφορά στις αλλαγές εκτός του βάρους, έχει μεταβληθεί η γεωμετρία και των δύο μοντέλων, με τη τιμή του μεταξονίου να μικραίνει, διατηρώντας όμως το ίδιο μήκος στο ψαλίδι, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέες, τετραπίστονες, monobloc και ακτινικής διάταξης δαγκάνες της brembo. H ισχύς δεν έχει μεταβληθεί, παραμένοντας στους 123 ίππους για το 600 και στους 148 ίππους για το 750, αυτό που έχει αλλάξει όμως με τη δραματική μείωση του βάρους, είναι η αναλογία κιλών / ίππους.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ