Οι δύο αυτές μοτοσικλέτες αποτελούν της εξέλιξη του πρωτότυπου Zero Emissions Motorcycle που είχε παρουσιάσει η KTM το 2008. Πρόκειται για ένα enduro και ένα SM, τα οποία φέρουν περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, τροχούς 21-18 (enduro) & 17-17 (SM) και αναρτήσεις της WP «δανεισμένες» από τα καθαρόαιμα της εταιρείας με τους θερμικούς κινητήρες. Παρ΄ όλο που δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες διαθέσιμες, οι αλλαγές αυτές συνιστούν ένα μεγάλο άλμα προόδου σε σχέση με το πρωτότυπο του 2008, το οποίο υπολειπόταν σαφώς σε πλαίσιο, αναρτήσεις και περιφερειακά. Οι αλλαγές επίσης, υποδηλώνουν και βελτίωση του ηλεκτροκινητήρα, αφού προφανώς μια μοτοσικλέτα με τέτοιο εξοπλισμό θα πρέπει να έχει αν μη τι άλλο ισχύ παραπλήσια των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Από τη στιγμή μάλιστα που η ροπή δεν αποτελεί πρόβλημα για τα ηλεκτρικά μοτέρ (η KTM ανακοίνωνε 4 κιλά ροπής για το πρωτότυπο Zero Emissions Motorcycle) τότε περιμένουμε η ισχύς να είναι παραπλήσια ενός 4Τ 250 EX-F. Βελτιώσεις θα πρέπει να έχουν γίνει και στη διάρκεια, αφού τα 40 λεπτά σε συνθήκες αγώνα που ίσχυαν για το πρωτότυπο του 2008 απλά δεν επαρκούν πλέον. Σε ότι αφορά στο βάρος, είναι η μοναδική παράμετρος που δεν θα χρειαστεί να αλλάξει, αφού τα 90 κιλά του πρωτότυπου Zero Emissions Motorcycle, είναι μια πολύ καλή τιμή για τη κατηγορία! Η ΚΤΜ ανακοίνωσε πως οι μοτοσικλέτες θα είναι έτοιμες μέχρι το 2011, ωστόσο η παρουσίαση τους ενδέχεται να μετατεθεί ένα χρόνο αργότερα (2012), ανάλογα με την εξέλιξη της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Τα 5 300άρια scooter με το καλύτερο φρενάρισμα
Suzuki Address 125 2026: Με νέο ανασχεδιασμένο κινητήρα και πιο μεγάλο ρεζερβουάρ
Morbidelli F352: Νέο streetfighter με 41,5 άλογα και επιθετική σχεδίαση για δίπλωμα Α2
Νέο Morbidelli T502X 2025: Με 47,6 άλογα , 19άρη τροχό εμπρός και φρένα J.Juan
Μήπως το MotoGP δείχνει το μέλλον με το MotoE;
XYTE ONE: Το ηλεκτρικό scooter με οροφή που θυμίζει το BMW C1
Husqvarna 701 Enduro & Supermoto 2025: Με 79 ίππους και μεγαλύτερα διαστήματα service
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXS: Πλήρως διάτρητο με κορυφαία ποιότητα κατασκευής
Suzuki GSX-8S: Με quickshifter στον standard εξοπλισμό
Yamaha R1 (1998): Η μοτοσυκλέτα που άλλαξε για πάντα την έννοια της χιλιάρας
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.