• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Προσθέτεις φλας με led και βγάζεις εντελώς το φέρινγκ

Αντιγράφεις το χρωματισμό της μοτοσικλέτας του Pfeiffer

Βάζεις τον Chris Pfeiffer να σου υπογράψει στο ντεπόζιτο

Προσθέτεις ένα αφαιρούμενο μονόσελο

Βάφεις άσπρη τη ζάντα του μπροστινού τροχού

Εξασφαλίζεις αυτοκόλλητα των χορηγών του stunt rider

Βάφεις κόκκινο το ελατήριο του αμορτισέρ

Αντικαθιστάς το εργοστασιακό τελικό με ένα της Akrapovic

Ο κινητήρας του F 800R διαθέτει ισχύ και τη μοιράζει ομοιόμορφα σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας

Το καλό με το F 800R Chris Pfeiffer είναι ότι μπορεί να συμπεριφερθεί φιλικά, αλλά και με πιο… χουλιγκανικές τάσεις

Καν’ το όπως ο Pfeiffer!

Όπως και στην ταινία με την πιτσιρίκα που ήθελε να γίνει ποδοσφαιρίστρια και είχε ως είδωλό της τον David Beckham, έτσι και τώρα, οι απανταχού fans του Chris Pfeiffer μπορούν να εμπνευστούν από τη νέα έκδοση του F 800R που φέρει την υπογραφή του και να ξεκινήσουν να βαδίζουν στα βήματά του.

 
Ή μήπως στις… λαστιχιές του;
Info
Τιμή: 9.200 ευρώ (μοτοσικλέτα δοκιμής: 10.390 ευρώ)
Χρώματα: Λευκό-μπλε-μαύρο
Εγγύηση: 2 χρόνια

+: Αισθητική, ομοιογένεια συνόλου
-: Απουσία επιλογής απενεργοποίησης του (προαιρετικού) ABS

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία της συγκεκριμένης έκδοσης έγινε το 2007, όταν ο Chris Pfeiffer ξεκίνησε να χρησιμοποιεί ένα F 800S, το οποίο είχε τροποποιηθεί κατάλληλα ώστε να καλύπτει τις ανάγκες των stunts του. Σε πολλά σημεία, εκείνο το τροποποιημένο F 800S έμοιαζε στο γυμνό R που παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2008 στο Μιλάνο. Φυσικά, από τη στιγμή που υπήρχε έτοιμο ένα γυμνό μοντέλο με παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, ο Pfeiffer χρησιμοποίησε το F 800R, και πάλι τροποποιημένο, τόσο τεχνικά όσο και αισθητικά. Αυτού ακριβώς του μοντέλου, το οποίο ο Pfeiffer χρησιμοποιεί τον τελευταίο χρόνο, τη ρεπλίκα αποτελεί το F 800R Chris Pfeiffer. Βέβαια, η νέα έκδοση του F 800R με την υπογραφή του δημοφιλούς stunt rider, δεν διαφέρει από την απλή, παρά μόνο στον αισθητικό κυρίως τομέα. Πάντως, εκτός από τις αλλαγές που στοχεύουν περισσότερο στο να εμπνεύσουν τον αναβάτη, η μόνη που μπορεί να πει κανείς πως επηρεάζει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας είναι η προσθήκη ενός τελικού της Akrapovic.

Δείτε τις φωτογραφίες στα αριστερά για να ανακαλύψετε πώς ένα απλό F 800 R… μετατρέπεται σε F 800R Chris Pfeiffer

Αισθητική
Βγαλμένο από το Youtube!
Αισθητικά, η συγκεκριμένη έκδοση θυμίζει τόσο τη μοτοσικλέτα του Chris Pfeiffer που νομίζεις ότι απλά ξέφυγε από κάποιο βίντεο με τα stunts του και προσγειώθηκε στο γκαράζ σου! Ο λευκός-μπλε χρωματισμός είναι σίγουρα πανέμορφος και η προσθήκη της υπογραφής του Pfeiffer στα γραφικά και τα αυτοκόλλητα των χορηγών του στο κοστούμι της μοτοσικλέτας, το κάνουν ακόμη πιο «αυθεντικό» . Σημαντική λεπτομέρεια αποτελεί κι ο διαφορετικός χρωματισμός των δύο τροχών, καθώς η ζάντα του μπροστινού είναι λευκή και του πίσω μαύρη, δημιουργώντας ένα σχεδόν εξωτικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Κινητήρας
Παραμένει φιλικός
Ο δικύλινδρος που η BMW έχει προτιμήσει άλλες τέσσερις φορές στο παρελθόν (F 800 GS, F 650 GS, F 800S και F 800ST) ήταν αυτός που επιλέχθηκε να κινήσει το F 800R, επομένως και αυτή την έκδοση. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η γραμμική λειτουργία, αλλά και το πόσο μοιάζει με τον boxer στον ήχο! Και με την προσθήκη του τελικού της Akrapovic, ο ήχος αυτός είναι ακόμη πιο γεμάτος και χορταστικός. Ωστόσο, οι επιδόσεις του δεν επηρεάζονται και το F 800R διατηρεί και το φιλικό χαρακτήρα του -ξεσπάσματα δεν θα γίνουν αντιληπτά πουθενά στο φάσμα της απόδοσής του και οι επιδόσεις του είναι όμοιες με αυτές της απλής έκδοσης, καθώς η ισχύς δεν ξεπερνά τους 87 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 8,7 kgm στις 6.000 σ.α.λ..

Οδηγώντας
Ο stunt rider της διπλανής πόρτας
Μπορεί, λοιπόν, το F 800R Chris Pfeiffer να έχει την εμφάνιση μιας αγωνιστικής freestyle μοτοσικλέτας, ωστόσο, κατά βάθος, πρόκειται για ένα μοντέλο φιλικό που μπορεί να σε συντροφεύει ακόμη και καθημερινά. Οι εκκινήσεις και οι αυξομειώσεις του γκαζιού διαθέτουν γραμμικότητα και η όλη συμπεριφορά της συγκεκριμένης έκδοσης δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτή της απλής. Επιπλέον, στο μοντέλο της δοκιμής, το οποίο διέθετε και ABS, τα συστήματα ασφαλείας των Βαυαρών δεν αφήνουν την κατάσταση (ή τα παιχνίδια του αναβάτη) να παρεκτραπεί. Βέβαια, όσοι επιθυμούν περισσότερα παιχνίδια, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση χωρίς το ABS. Τα φρένα, ούτως ή άλλως, δεν υπολείπονται σε αίσθηση και δύναμη. Τέλος, όσον αφορά στην καθημερινότητα της μοτοσικλέτας, μπορεί να είναι πρακτική και άνετη και επιπλέον, διανθισμένη με λίγο παιχνίδι. Η σέλα είναι άνετη και η θέση του σώματος φυσική, κλίνοντας ελαφρά προς το τιμόνι. Το κόψιμο του τελευταίου είναι ικανοποιητικό ακόμη και στην κίνηση. Έξω από την πόλη, ο αναβάτης θα ενοχληθεί μόνο από την έλλειψη προστασίας από τον αέρα στα πολλά χιλιόμετρα. Κατά τ’ άλλα, το F 800R είναι σταθερό και υπάκουο.

Συμπέρασμα
Μηχανή έμπνευσης
Αυτός είναι ο βασικότερος ρόλος του F 800R Chris Pfeiffer, μιας και δεν διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις ή επιδόσεις: να εμπνέει τον αναβάτη του και να του δίνει τον αέρα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του Stunt Riding. Οι διαφορές ανάμεσα σε αυτή και την απλή έκδοση εξαντλούνται στο τελικό της εξάτμισης και την αισθητική και η τιμή των 9.200 ευρώ (η μοτοσικλέτα της δοκιμής κοστίζει 10.390 ευρώ, καθώς διαθέτει επιπλέον ABS, θερμαινόμενα γκριπ και υπολογιστή ταξιδιού), δηλαδή 1.100 ευρώ παραπάνω από την απλή, κρίνεται λογική, λόγω της διαφορετικότητας του μοντέλου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 2K, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 798
Κύλινδροι/Βαλβίδες 2/4
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 87/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,7/6.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 6,1
Βάρος (με καύσιμο) 177
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Δυο δοκών αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλ.
Διαδρομή (χιλ.) 125
Αναρτήσεις Π Μονό Αμορτισέρ χωρίς μοχλικό
Διαδρομή 125
Φρένα Ε (χιλ.) 2Δ/320
Φρένα Π (χιλ.) Δ/265
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17"
Ελαστικό Π 180/55-17"

Διαστάσεις
Μήκος 2.145
Μεταξόνιο 1.520
Ύψος σέλας 775/800/825

Αξιολόγηση
Ενεργητική ασφάλεια 8
Οδική συμπεριφορά 8
Κινητήρας-Κιβώτιο 8
Φρένα 8
Ποιότητα κατασκευής 8
Άνεση 7
Κατανάλωση 7
Εξοπλισμός-Τιμή 8
Σύνολο 7,75

Εξοπλισμός
ABS προαιρετικό
Μίζα Y
Μανιβέλα X
Στροφόμετρο Y
Κοντέρ Y
Ένδειξη θερμοκρασίας Y
Ένδειξη βενζίνης Y
Μερικός χιλιομετρητής Y
Φέρινγκ X
Ρυθμιζόμενες μανέτες Υ
Κεντρικό σταντ προαιρετικό
Πλάγιο σταντ Υ
Σχάρα X
Κλειδαριά κράνους X
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση X
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση Υ

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ