LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ολυμπία Οδός: Ανακοίνωση για τα διόδια

Ανακοίνωση για την νομιμότητα ή όχι της επιβολής διοδίων τελών στην ε.ο. Κορίνθου-Πατρών, με την επίκληση προβλέψεων της οδηγίας 1999/62/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, έξέδωσε η Ολυμπία Οδός Α.Ε., εταιρεία παραχώρησης και διαχείρισης του αυτοκινητόδρομου.

 
Το θέμα έχει ανακύψει το τελευταίο διάστημα προπάντων, μετά την αύξηση της τιμής των διοδίων. Αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι διόδια τέλη στην ε.ο. Κορίνθου-Πατρών είχαν θεσπιστεί από το 1972 και τα εισέπραττε η ΤΕΟ Α.Ε., με υποχρέωση τη συντήρηση του δρόμου και μόνο, δηλαδή χωρίς καμία προοπτική ριζικής ανακατασκευής και μετατροπής του σε αυτοκινητόδρομο και συνεχίζει: «Διερωτάται λοιπόν κανείς, γιατί δεν υπήρξαν αντιδράσεις επί 35 χρόνια και δημιουργούνται τώρα, όταν είναι σε όλους γνωστό, ότι η μικρή αύξηση των διοδίων που επιβλήθηκε στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα (από 2,5 σε 2,8 ευρώ) εξυπηρετεί άμεσα τόσο την ορατή σε όλους βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας και συντήρησης, όσο και την επικείμενη έναρξη των εργασιών μετατροπής του άξονα αυτού σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο».

Αναφέρει μάλιστα ότι: 1ον. Το κείμενο της συγκεκριμένης Οδηγίας, όσο ήταν σε ισχύ, επέτρεπε στα κράτη-μέλη να επιβάλλουν διόδια ακόμα και σε οδούς, τα χαρακτηριστικά των οποίων δεν ενέπιπταν στον ορισμό του αυτοκινητοδρόμου και συγκεκριμένα σε τμήματα του πρωτεύοντος οδικού δικτύου, όπως εν προκειμένω είναι η ε.ο. Κορίνθου-Πατρών και 2ον. Η ως άνω Οδηγία τροποποιήθηκε με τη νεότερη 2006/38/ΕΚ, με βάση την οποία δίνεται το δικαίωμα στα κράτη-μέλη να επιβάλλουν διόδια στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο, όπως αυτό προσδιορίστηκε με σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και στο οποίο έχει ενταχθεί και ο άξονας Ελευσίνα – Κόρινθος - Πάτρα (Απόφαση 1692/96/ΕΚ). Συνεπώς, η Ελλάδα δικαιούται να επιβάλλει διόδια επ’ αυτού.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ