• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda Crossrunner 800 ABS
Άνεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 38824 αναγνώστες
Ραμμένο στα μέτρα σου
Χαμηλή η σέλα, ακόμα και για μετρίου αναστήματος αναβάτες, και εύκολη… επιβίβαση σε αυτή. Το τιμόνι είναι ανασηκωμένο, πιο ψηλά και από το VFR αλλά και από το CB 1000R. Όσον αφορά στην άνεση, οι χώροι είναι μεγάλοι για 2 μεγαλόσωμους αναβάτες, ενώ υπάρχουν και χειρολαβές για το συνεπιβάτη. Δεν θα κουραστείτε εύκολα, καθώς το υλικό της σέλας είναι πλούσιο και σωστά κατανεμημένο. Όπως είχαμε επισημάνει και στο άρθρο της αποστολής στη Μαγιόρκα, τα όργανα του Crossrunner είναι τα ίδια που έχουν φορεθεί και στο CBR 600F, όμως εδώ βρίσκονται… σκαρφαλωμένα σε μια έξυπνη βάση που τα ανυψώνει, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να διαβάσει τις ενδείξεις χωρίς να σκύψει έντονα το κεφάλι και χάσει την οπτική επαφή με το δρόμο. Η ψηφιακή οθόνη είναι στιλάτη, ενώ για να μεταβείς από τη μία ένδειξη στην άλλη και για να μηδενίσεις τους μερικούς χιλιομετρητές, πρέπει να αφήσεις το γκριπ και να πιέσεις δυο κουμπιά που βρίσκονται στον πίνακα οργάνων. Οι διακόπτες προέρχονται από το VFR 1200 και είναι μεγάλοι, ώστε να μπορείς να τους πιέζεις εύκολα με χοντρά γάντια. Όμως, τα κουμπιά της κόρνας και των φλας βρίσκονται το ένα στη θέση του άλλου -σε σχέση με την πλειονότητα των μοτοσικλετών. Έτσι, θέλει μια κάποια συνήθεια για να μην κορνάρετε άθελα σας, όταν προσπαθείτε να βγάλετε φλας, αλλά και για να μην βγάζετε φλας, όταν αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να πιέσετε την κόρνα. Η γωνία στροφής του Crossrunner είναι πολύ καλή (χρειάζεται 2,8 μέτρα για να κάνει αναστροφή, αντίθετα με τα 3,4 μέτρα του VFR), και θα σας βοηθήσει πολύ στις μανούβρες εντός πόλης. Αυτό που δεν θα βοηθήσει στις επιτόπιες μανούβρες είναι η ελαφρά ασάφεια του συμπλέκτη, και το μεγάλο βάρος.
Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Τα όργανα είναι ψηφιακά, προέρχονται από CBR600F, ενώ είναι τοποθετημένα σε μια ψηλή πλαστική βάση. Η ένδειξη των στροφών είναι αρκετά δυσδιάκριτη.

Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Το μόνο που μας χαλάει στη μούρη του Crossrunner είναι το γεγονός πως σχεδιαστικά δεν χαράζει νέα μονοπάτια. Παρόλα αυτά, τα φώτα είναι δυνατά, και σωστά.

Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Ευπρόσδεκτες οι χειρολαβές για το συνεπιβάτη, ενώ η σέλα είναι άνετη και για τους δύο επιβαίνοντες. Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι σχετικά αδιάφορο σχεδιαστικά.
Ιδιαίτερα μεγάλο τελικό στην εξάτμιση που μάλιστα, κρύβει το πολύ όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι. Πολύ καλό φινίρισμα σε μεταλλικά και πλαστικά μέρη.

 
 Βολτέρου το ανάγνωσμα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική & Εργονομία
Άνεση / εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ