To ακούραστο μονοκύλινδρο σύνολο δε χρειάστηκε αλλαγές και παρέμεινε ελαστικό και ισχυρό.
Ο κινητήρας αποτέλεσε μάλλον το πρώτο κομμάτι της μοτοσικλέτας που οι Γερμανοί αποφάσισαν να μην πειράξουν. Το μονοκύλινδρο κινητήριο σύνολο διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού και υγρόψυξη και αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 6,1 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ.Τα βασικότερα χαρακτηριστικά του είναι οι πολύ καλές επιδόσεις του και η ελαστικότητα στη λειτουργία του.
Όσον αφορά στις πρώτες, κυμαίνονται στα στάνταρ της κατηγορίας των μονοκύλινδρων on-off, ωστόσο, μοιάζουν να βγαίνουν στο δρόμο πιο αβίαστα και ικανοποιητικά.
Η ελαστικότητα, από την άλλη, είναι αυτή που το βοηθά περισσότερο στην πόλη και αυτή που θα ευνοήσει σε μεγάλο βαθμό τους αρχάριους αναβάτες, οι οποίοι δε θα χρειαστούν πολλές αλλαγές στο κιβώτιο.
Και μιας και αναφέρθηκε το κιβώτιο, είναι εξίσου φιλικό και μαλακό, αλλά το πόδι θα αναζητήσει ενστικτωδώς την έκτη σχέση,(ειδικά στα ταξίδια) η οποία, όμως, δεν υπάρχει.