Ο παραπάνω τίτλος είναι αυτός που θα έρθει στο μυαλό σας με το που κάτσετε στη σέλα του Crypton-X 135. H θέση οδήγησης, χωρίς να κουράζει, είναι άκρως επιθετική, με το τιμόνι να βρίσκεται κοντά σας για απόλυτο έλεγχο και τα μαρσπιέ λίγο πιο πίσω και ψηλά απ´ ό,τι έχετε συνηθίσει σε παρόμοιες κατασκευές. Αυτό είναι αντιληπτό και στο δρόμο, όπου οι ελιγμοί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα γίνονται ταχύτατα και με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς να κουράζεστε στο ελάχιστο. Γενικά, η συμπεριφορά του Crypton-X βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις επιλογές της Yamaha όσο αφορά στην ανάρτηση, αφού πίσω υπάρχει ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Και η ποιότητα του ιαπωνικού παπιού κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, τόσο στον τομέα της συναρμολόγησης όσο και στη βαφή. Τέλος, ο ισχυρός κινητήρας του είναι ό,τι πιο σύγχρονο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην κατηγορία, καθώς, πέρα από τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, φέρει και υγρόψυξη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4T, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
134,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
12,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1,25/6.000
Τροφοδοσία
Ψεκασμός
Βάρος (κιλά)
107
Διαστάσεις (μήκος x πλ.)
1.940 x 705
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ/Τ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
3,6
Τελική (χλμ./ώρα)
122
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)
2,7
Τιμή: 2.470
ευρώ
↑ Συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα
↓ Τιμή
Όλες οι απαραίτητες ενδείξεις και λυχνίες δίνουν το "παρών" στο σπορ πίνακα οργάνων του Yamaha. Σε αυτή την τιμή, όμως, λείπει το ψηφιακό ρολόι.
Το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ στον πίσω τροχό του Crypton X θυμίζει μοτοσικλέτα. Το ίδιο και η συμπεριφορά του στο δρόμο.
H υγρόψυξη, ο ψεκασμός και τα 134 κ.εκ. κάνουν τη διαφορά για το μοντέλο της Yamaha, χαρίζοντάς του κορυφαίες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και εν κινήσει.