LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Αγριεμένο DNA
Honda CBR 125R9
Διαβάστηκε από 68195 αναγνώστες
Ο ένδοξος οίκος των CBR έχει να επιδείξει άπειρες νίκες στα πεδία των Supersport και Superbike μαχών. Οι Ιάπωνες μαχητές της Honda δεν περιορίζονται μόνο στις κατηγορίες βαρέων βαρών, αλλά επενδύουν στο μέλλον. Ιδού ο μικρός μαχητής CBR 125R. Μικρός, αλλά με μαύρη ζώνη στην τέχνη του… βαράτε.
Ο ανταγωνισμός, αλλά και ο σνομπισμός όλων όσων πίστευαν ότι αποτελούσαν μέλη κάποιας φανταστικής ελίτ, ήταν ανέκαθεν κυρίαρχα -αρνητικά- χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φυλής. Έτσι και στη μοτοσικλέτα: "Εγώ έχω τα περισσότερα κυβικά", "Εγώ έχω τη δύναμη", "Τι να μας πεις κι εσύ με τα 125 κυβικούλια σου". Ναι, καλά. Λες και ξέχασαν όλοι τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Λες και ξέχασαν τα διαλυμένα παπιά ή scooter του μπαμπά, του θείου, του φίλου, που σε εκείνες τις πρώτες οδηγικές απόπειρες φάνταζαν θεϊκά οχήματα, γεννήτριες αδρεναλίνης, γεμίζοντας με δίτροχο περιεχόμενο τα όνειρά τους. Ε, λοιπόν, αν δεν το ξέρετε, ήρθε η ώρα να το μάθετε. Οι καιροί άλλαξαν και οι κατασκευαστές άρχισαν να σέβονται και να αναλύουν τα όνειρα και τα "θέλω" όχι μόνο των hardcore ώριμων αναβατών, αλλά και όσων θέλουν την καλύτερη εισαγωγή στον κόσμο των δύο τροχών.

Mini ιστορικό
Το CBR 125R εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2004, ως μια μικρή ρεπλίκα (αντίγραφο) των μεγαλύτερων CBR 600RR & CBR 1000RR. Τα δυνατά του σημεία; Μηδαμινό βάρος, επιθετικό design, δυνατός για τα κυβικά του υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας, στιβαρό, ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών, "σοβαρό" πιρούνι 31 χιλιοστών, σωστή λύση μονού αμορτισέρ πίσω, δισκόφρενα εμπρός και πίσω να εμπνέουν ασφάλεια και εκκίνηση με μίζα. Προσεγμένο στη λεπτομέρεια, το CBR 125R ήταν σχεδιασμένο να γίνει το αντικείμενο λατρείας των "γρήγορων" πιτσιρικάδων.
Το 2007 δέχθηκε τα βελτιωτικά χάδια της Honda, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό για αρκετό καιρό ακόμα. Το φέρινγκ επανασχεδιάστηκε, με τη μάσκα να γίνεται επιθετικότερη, στεγάζοντας νέους διπλούς πολυεδρικούς προβολείς. Τα φλας έγιναν μικρότερα, με σκουρόχρωμα πλαστικά καλύμματα (τρικ που τα κάνει δυσδιάκριτα, ώστε να μη χαλάνε την αισθητική της μοτοσικλέτας). Ο σύγχρονος ψεκασμός PGM-FI αντικατέστησε το καρμπιρατέρ, με συνέπεια το τσοκ να γίνει αυτόματο. Ταυτόχρονα, βελτιώθηκαν οι εκκινήσεις και η απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Για να εκπληρώνει το CBR τις υποχρεώσεις του απέναντι στους νόμους ρύπων της ΕΕ (Euro 3), προστέθηκε καταλύτης, ενώ ανανεώθηκαν τα όργανα, αποκτώντας φρέσκο αέρα.

 
 Αγριεμένο DNA
Ποιότητα Honda: όνομα και πράμα
Πρώτη εντύπωση: Παροιμιώδης ευελιξία
Προς τη μάχη τραβώ: Το αστικό έπος
Στροφές μπροστά: Μην κόβεις γκάζι!
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ