Αν και ολοκληρωμένο και σύγχρονο από τεχνολογικής άποψης, το GTR 1400 ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο για το 2010, προσφέροντας ένα ακόμη καλύτερο και άνετο σύνολο.
Οι μηχανικοί της Kawasaki προσάρμοσαν ένα νέο σύστημα traction control στο GTR, καθώς και το δεύτερης γενιάς σύστημα συνδυασμένων φρένων με ABS (Κ-ACT, με επιλογή δύο τρόπων λειτουργίας). Επιπλέον, ο κινητήρας του (δανεισμένος από το ZZR 1400) είναι ενισχυμένος στις χαμηλές σ.α.λ. και αποδίδει 155 ίππους στις 8.800 σ.α.λ. Στον εξοπλισμό του Kawasaki ανήκει, μεταξύ άλλων, το σύστημα επιλογής modes απόδοσης, το σύστημα συνδυασμένης πέδησης και η υδραυλική ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου του πίσω αμορτισέρ. Τέλος, τα επίπεδα άνεσης είναι τεράστια και δεν πρόκειται να δώσουν λαβές για παράπονα. Hot Spots:
Ρυθμιξόμενο ABS, Υδραυλική ρύθμιση ανάρτησης
Εξαιρετικά τα φρένα, τα οποία βοηθούνται από το ABS και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Μπορεί ο κινητήρας του GTR να είναι ίδιος με αυτόν του ZZR, είναι όμως ρυθμισμένος να αποδίδει καλύτερα στις χαμηλομεσαίες.