net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
HD V-Rod Muscle
Ο Aγιος ABS
Διαβάστηκε από 50438 αναγνώστες
Οι μύες μου είναι ήδη κάπως πρησμένοι από το… "ξεπαρκάρισμα", η ανάσα μου κοφτή και η προσοχή μου ελαφρώς μειωμένη. Έτσι, όταν ανοίγω λίγο παραπάνω το γκάζι στην πρώτη στροφή, ανακαλύπτω ότι το μυώδες κτήνος της HD έχει πάρει υπερβολική φόρα και πέφτω στα φρένα. Έχοντας οδηγήσει στο παρελθόν V-Rod χωρίς ABS, ένα έχω να πω: Ευχαριστώ, Harley, για την τοποθέτηση ABS. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ. Δεν θα το έλεγα μόνο σωτήριο για τη γεωμετρία της Muscle. Πρόκειται για πραγματικό φύλακα-άγγελο (ειδικά όσον αφορά στο μπροστινό τροχό), που θα σώσει πολλούς αναβάτες από την άγαρμπη επαφή με την άσφαλτο, και αξίζει τα λεφτά του μέχρι τελευταίου σεντ. Η μοτοσικλέτα στρίβει συμπαθητικά για το μεταξόνιό της, που πλησιάζει το μήκος ενός αεροπλανοφόρου, θέλει απλά λίγη συνήθεια στην αρχή. Πρώτα στρίβει το τιμόνι, ακολουθεί το μεσαίο κομμάτι της μοτοσικλέτας και έπεται το ελαστικό των 240 χιλ. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, το στρίψιμο γίνεται καλύτερο και η συμπεριφορά αποκτά πιο συγκροτημένο χαρακτήρα. Η στάση οδήγησης είναι με τα πόδια προτεταμένα μπροστά και σε βοηθά να δείχνεις και πολύ τύπος. Από άνεση, μην περιμένετε πολλά, αλλά, για cruising, μια χαρά είναι. Το πρώτο που θα βρει κάτω σε στροφές με καλή άσφαλτο είναι οι φτέρνες σας, ενώ έχετε υπόψη σας ότι το τεράστιο πίσω ελαστικό δεν έχει πολλή υπομονή με όσους ανοίγουν άξεστα το γκάζι υπό κλίση. Επιπλέον, δείξτε τη δέουσα προσοχή στις λακκούβες, καθώς τα μόλις 74 χιλ. των πίσω αμορτισέρ δεν θα καταφέρουν να σώσουν τη μέση σας όταν έρθουν αντιμέτωπα με τις χειρότερες κακοτεχνίες των Ελλήνων εργολάβων. Όταν τώρα βρείτε ευθεία ικανή να χωρέσει τα αμερικάνικα άτια του Muscle και ανοίξετε το γκάζι, ο κινητήρας Revolution θα σας γεμίσει ικανοποίηση. Αυτός ο κινητήρας θα μπορούσε άνετα να φορεθεί σε μια Supersport μοτοσικλέτα, καθώς η ευστροφία του, η ροπή και τα 120+ άλογά του, κάνουν εύκολα τον αναβάτη να αλαλάζει ενθουσιασμένος, μέσα από το κράνος, αναζητώντας τα όριά του. Κάθε φορά που επιταχύνει το Muscle, θα αισθάνεστε ότι συμμετέχετε σε αγώνα dragster, ενώ σύντομα θα πηγαίνετε με περισσότερα από 200 χλμ./ώρα -εύκολα. Αν φόραγε οτιδήποτε λιγότερο από το 240 στην πίσω ζάντα, θα άφηνε παντού λαστιχιές και θα έπνιγε τα πάντα στον καπνό. Τώρα, δύσκολα θα σπινάρει για πολλή ώρα, αφού η επιφάνεια επαφής του ελαστικού -τουλάχιστον σε ευθεία γραμμή- είναι πραγματικά τεράστια. Τα φρένα είναι καλά για cruiser και οι δαγκάνες της Brembo, κομπλέ με το ABS, κάνουν άριστη δουλειά. Κραδασμοί από τον Revolution δεν υπάρχουν και αν έχετε συνδυάσει το όνομα της HD με αυτούς, καλά θα κάνετε να ψάξετε για μοντέλο από άλλη οικογένεια, εκτός της VRSC. Μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές, ο Revolution δείχνει ελαφρώς την Harley καταγωγή του, αν και με το πρώτο γενναίο άνοιγμα του γκαζιού ξεχνάτε πάραυτα και τον William Harley και τον Arthur Davidson. Τέλος, να μην ξεχάσω την κόρνα, που θυμίζει σε χροιά και ένταση γιγάντια εκδοχή αγριόπαπιας σε διασταύρωση με πτεροδάκτυλο.
Δικέφαλοι, τρικέφαλοι και τετρακέφαλοι. Τραπεζοειδείς και μεσοπλεύριοι. Πρόσθιοι οδοντωτοί και μείζονες θωρακικοί. Δελτοειδείς και έξω λοξοί κοιλιακοί. Ραπτικοί μύες και έσω λοξοί κοιλιακοί. Ολόκληρο το ανθρώπινο μυϊκό σύστημα θα χρειαστεί να επιστρατευτεί για να κάνει καλά το
Η οδήγηση μιας τόσο τεράστιας μοτοσικλέτας απαιτεί σεβασμό και συνήθεια. Μόλις πάρετε το κολάι, όμως, όλα γίνονται εύκολα.

Δικέφαλοι, τρικέφαλοι και τετρακέφαλοι. Τραπεζοειδείς και μεσοπλεύριοι. Πρόσθιοι οδοντωτοί και μείζονες θωρακικοί. Δελτοειδείς και έξω λοξοί κοιλιακοί. Ραπτικοί μύες και έσω λοξοί κοιλιακοί. Ολόκληρο το ανθρώπινο μυϊκό σύστημα θα χρειαστεί να επιστρατευτεί για να κάνει καλά το
Πρώτα θα βρουν οι φτέρνες του αναβάτη κάτω, σε στροφές με καλή άσφαλτο, και μετά τα μεγάλα μαρσπιέ.

Δικέφαλοι, τρικέφαλοι και τετρακέφαλοι. Τραπεζοειδείς και μεσοπλεύριοι. Πρόσθιοι οδοντωτοί και μείζονες θωρακικοί. Δελτοειδείς και έξω λοξοί κοιλιακοί. Ραπτικοί μύες και έσω λοξοί κοιλιακοί. Ολόκληρο το ανθρώπινο μυϊκό σύστημα θα χρειαστεί να επιστρατευτεί για να κάνει καλά το
Ο προβολέας διαθέτει ένα χαρακτηριστικό μαύρο φιλέτο, ενώ εντυπωσιάζουν οι εισαγωγές του… δήθεν Ram-Air.

Δικέφαλοι, τρικέφαλοι και τετρακέφαλοι. Τραπεζοειδείς και μεσοπλεύριοι. Πρόσθιοι οδοντωτοί και μείζονες θωρακικοί. Δελτοειδείς και έξω λοξοί κοιλιακοί. Ραπτικοί μύες και έσω λοξοί κοιλιακοί. Ολόκληρο το ανθρώπινο μυϊκό σύστημα θα χρειαστεί να επιστρατευτεί για να κάνει καλά το
Η καρδιά του κτήνους. Ο Revolution των 1.250 κ.εκ., σχεδιασμένος με τη βοήθεια της Porsche.

Δικέφαλοι, τρικέφαλοι και τετρακέφαλοι. Τραπεζοειδείς και μεσοπλεύριοι. Πρόσθιοι οδοντωτοί και μείζονες θωρακικοί. Δελτοειδείς και έξω λοξοί κοιλιακοί. Ραπτικοί μύες και έσω λοξοί κοιλιακοί. Ολόκληρο το ανθρώπινο μυϊκό σύστημα θα χρειαστεί να επιστρατευτεί για να κάνει καλά το
Τα τρία "ρολόγια" του V-Rod Muscle είναι αρκετά κλασικά, με το λευκό στροφόμετρο να δίνει έναν επιθετικό τόνο.

 
 Στερνοκλειδομαστοειδής μυς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Βάλε δύναμη, κουνάβι!
Ο Aγιος ABS
Mister Universe
Οι διαφορές του Muscle από τα υπόλοιπα V-Rod
Η οικογένεια VRSC
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ