Οι δύο αυτές πρωτότυπες μοτοσικλέτες αποτελούν την εξέλιξη του επίσης πρωτότυπου Zero Emissions Motorcycle που είχε παρουσιάσει η KTM το 2008 και δεσμεύτηκε να βγάλει στην παραγωγή το 2011. Πρόκειται για ένα enduro και ένα SM, τα οποία φέρουν περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, τροχούς 21”-18” (enduro) & 17”-17” (SM) και αναρτήσεις της WP «δανεισμένες» από τα καθαρόαιμα της εταιρείας με τους θερμικούς κινητήρες.
Oι αλλαγές που έγιναν σε αυτά συνιστούν ένα μεγάλο άλμα προόδου σε σχέση με το πρωτότυπο του 2008, το οποίο υπολειπόταν σαφώς σε πλαίσιο, αναρτήσεις και περιφερειακά.
Επιπλέον, οι αλλαγές υποδηλώνουν και βελτίωση του ηλεκτροκινητήρα, αφού προφανώς μια μοτοσικλέτα με τέτοιο εξοπλισμό θα πρέπει, αν μη τι άλλο, να έχει ισχύ παραπλήσια των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Από τη στιγμή μάλιστα που η ροπή δεν αποτελεί πρόβλημα για τα ηλεκτρικά μοτέρ (η KTM ανακοίνωνε 4 κιλά ροπής για το πρωτότυπο Zero Emissions Motorcycle), περιμένουμε η ισχύς να είναι παραπλήσια ενός 4Τ 250 EX-F.
Επιβεβαιωμένα στοιχεία για τα e-KTM
• Τα πρώτα off-road e-KTM θα ξεκινήσουν να διατίθενται στα τέλη της άνοιξης του 2011. • Η τιμή τους θα παραμείνει κάτω από τα 10.000 ευρώ.
• Η αυτονομία του off-road μοντέλου θα αγγίζει τη 1 ώρα.
• Η επαναφόρτιση θα ολοκληρώνεται σε 90 λεπτά.