• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Πολεμιστής της πόλης
Husaberg FS 570
Διαβάστηκε από 5973 αναγνώστες
Υπάρχουν μερικές μοτοσικλέτες που σε κάνουν να βλέπεις διαφορετικά την οδήγηση στην πόλη. Ξυπνάνε τα άγρια ένστικτά σου και οι δρόμοι μετατρέπονται σε πίστα. Μία από αυτές είναι το Husaberg FS 570.

Η Husaberg ξεκίνησε ως μια σκληροπυρηνική εταιρεία από μια ομάδα παθιασμένων Σουηδών εντουράδων. Οι πρώτες μοτοσικλέτες παραγωγής της -enduro εννοείται- τάραξαν τα νερά με το χαμηλό βάρος, τις καινοτόμες λύσεις στη λειτουργία του τετράχρονου μοτέρ και την απόδοσή τους. Με τα χρόνια, εξελίχθηκαν, βελτιώθηκαν, αποτελώντας πάντα μία από τις καλύτερες επιλογές σε enduro.
Η μέχρι τότε ανταγωνίστρια ΚΤΜ αγόρασε μετοχές της Husaberg και πλέον η εταιρεία λειτουργεί ως θυγατρική της ΚΤΜ, με τη γραμμή παραγωγής να βρίσκεται στην Αυστρία. Χρονιά-σταθμός για τη Husaberg ήταν το 2008, όταν παρουσίασε μια εντελώς νέα έκδοση της enduro γκάμας της, με νέο πλαίσιο και νέο κινητήρα. Έναν κινητήρα που άλλαξε τα μέχρι τότε δεδομένα, με κλίση 70 μοίρες προς τα εμπρός, τοποθετημένο πάνω απ’ το κιβώτιο ταχυτήτων, και με ψεκασμό στην τροφοδοσία καυσίμου.Η Husaberg δεν αρκέστηκε όμως μόνο σε enduro κατασκευές. Μιας και υπήρχε η επιτυχημένη βάση, με τις απαραίτητες μετατροπές έβγαλε στην παραγωγή μοντέλα motocross, αλλά και supermoto. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας για μια εβδομάδα το FS 570, το μεγαλύτερο σε κυβισμό motard της εταιρείας, εξοπλισμένο με πολύ γκάζι και φοβερή αίσθηση, και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Οδηγώντας: Fast forward
Είναι χαμηλό, στενό και σε τοποθετεί σε αγωνιστική θέση, με τα χέρια να ανοίγουν όσο πρέπει στις λαβές του αλουμινένιου Μagura τιμονιού. Κάθεσαι "πάνω" στη σκληρή σέλα, με το κοντό, λευκό φτερό στο οπτικό σου πεδίο. Με την πρώτη μιζιά, ο κινητήρας "γουργουρίζει", ενώ στροφάρει τρελά στο άνοιγμα του γκαζιού. Το αλουμινένιο τελικό, χωρίς να σου παίρνει 
τ’ αυτιά, ελευθερώνει έναν μπάσο άγριο ήχο που σε φτιάχνει. Η πρώτη ταχύτητα κουμπώνει γλυκά με το πάτημα του υδραυλικού συμπλέκτη και η ελαφριά γκαζιέρα μπορεί εύκολα να απογειώσει τον εμπρός τροχό στο γύρισμά της. Το FS 570 σε κάνει να παράγεις πολλή αδρεναλίνη. Ξυπνά τον αναρχικό που κρύβεις μέσα σου, τον επαναστάτη που θέλει στη σέλα του Husa να αλλάξει να δεδομένα. Επιταχύνει τρελά και σουζάρει δίχως αναστολές μέσα στους δρόμους της πόλης. Στο γλιστερό οδόστρωμα ντριφτάρει για όσο θες, με ασφάλεια και σύμμαχο τα φρένα της Brembo που έχουν πολλή δύναμη και άριστη αίσθηση. Ίσως είναι πιο δυνατά απ’ τα συνηθισμένα για έναν όχι τόσο έμπειρο αναβάτη, αλλά σίγουρα εμπνέουν εμπιστοσύνη.

566 κυβικά αδρεναλίνης, ευστροφίας και δύναμης! Θέλετε κάτι άλλο;

Εννοείται ότι δεν είναι απαραίτητο να το οδηγείς μόνο δαιμονισμένα μέσα στην πόλη, καθώς μπορεί πολύ άνετα να πηγαίνει και σε χαλαρούς ρυθμούς. Με χαμηλές στροφές στο μοτέρ, κινείται σβέλτα και ελίσσεται άνετα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Ο ψεκασμός είναι άψογα ρυθμισμένος και το 570 υπακούει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού. Ιδιαίτερα εύστροφο και μακρύ γραναζωμένο σε σχέση με το enduro 570 που φοράει το ίδιο μοτέρ, αρκεί το μισό γκάζι για να τσουλήσεις ήρεμα μέσα στην πόλη.
Μιας και ο καιρός το επέτρεψε, κάναμε μια σύντομη βόλτα μαζί του στην πίστα Kartodromo στα Κιούρκα. Με τόσες αγωνιστικές καταβολές, η πίστα βρίσκεται στο πεδίο του Husaberg. Βέβαια, με τόσες λαστιχιές από αυτοκίνητα και καρτ δεν ήταν ό,τι καλύτερο για γρήγορη οδήγηση, αλλά ακόμα κι έτσι, το 570 έδειξε τις δυνατότητές του. Μαζεύει πολλή φόρα και επιτρέπει να πατήσεις φρένα την τελευταία στιγμή. Σουζάρει άνετα στις ευθείες και παίρνει γενναίες κλίσεις στις στροφές, αποπνέοντας εμπιστοσύνη.

¶ψογη αίσθηση από το εμπρός φρένο του Husaberg. Ο δίσκος είναι 310 χλστ. και η ακτινική δαγκάνα της Magura.

Αναρτήσεις, φρένα: Αγωνιστικών προδιαγραφών
Το περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο που φορά το Husaberg FS 570 είναι αυτούσιο του enduro FE 570. Στενό και πολύ στιβαρό, σου δίνει μια σκληρή αίσθηση στην ασφάλτινη οδήγηση. Λόγω γεωμετρίας, αλλά και τοποθέτησης του κινητήρα κατά 70 μοίρες προς τα εμπρός, αλλάζει αστραπιαία κατεύθυνση με πολύ ελαφριά αίσθηση. Οι αναρτήσεις της WP λειτουργούν σωστά, αλλά είναι σφιχτές και θέλουν φόρα και χιλιόμετρα για να δουλέψουν καλά. Σε πολύ αργές ταχύτητες δεν αποσβένουν γλυκά τις ανωμαλίες και η μοτοσικλέτα, σου παρέχει μια τραχιά αίσθηση. Πάντως, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, είναι πολύ καλές.
Τα φρένα προέρχονται από την Brembo, με δισκόπλακα 310 χλστ. εμπρός με τετραπίστονη δαγκάνα. Σε καλή άσφαλτο κάνουν θαύματα, καθώς η αίσθηση που προσφέρουν είναι εκπληκτική, λες και καρφώνεται το μπροστινό κάτω. Φοβερή αίσθηση και δύναμη, λοιπόν, που όμως θέλει προσοχή και σεβασμό σε κακής ποιότητα άσφαλτο γιατί μπορεί να μπλοκάρει ο εμπρός τροχός και να πέσεις.


 
 Πολεμιστής της πόλης
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία