net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Μεγάλες προσδοκίες
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 50015 αναγνώστες
Ένα ελαφρά παρατεταμένο πάτημα του μπουτόν της μίζας αρκεί για να φέρει το μοτέρ στη ζωή, μία διαδικασία που πραγματοποιείται και με το πλαϊνό σταντ ανοιχτό. Λόγος ανησυχίας για να ξεκινήσετε έτσι δεν υπάρχει, αφού το MS3 διαθέτει ένα απλό και έξυπνο σύστημα που δεν αφήνει τον κινητήρα να ανεβάσει στροφές όσο το σταντ είναι κάτω. Εξαιρετικό! Με το γκάζι το στοπ του το αυτόματο κιβώτιο στέλνει ιδανικά τη δύναμη στον πίσω τροχό και γρήγορα η βελόνα του κοντέρ σημαδεύει τριψήφια νούμερα. Η επιτάχυνση μειώνεται μετά τα 120 χλμ./ώρα αλλά δεν σταματά μέχρι και την ένδειξη των 165 χλμ./ώρα! Το κοντέρ σίγουρα έχει μεγάλες αποκλίσεις, ωστόσο, το κορεάτικο scooter δίνει την αίσθηση ότι συγκαταλέγεται μεταξύ των ταχύτερων της κατηγορίας. Τα 140 χλμ./ώρα, πάντως, τα διατηρεί και με δεύτερο άτομο στη σέλα, που σημαίνει ότι θα καλύψετε γρήγορα αποστάσεις κοντά στα 200 χλμ. με σύμμαχο την καλή κατευθυντικότητα και την ευθυβολία που του προσδίδει το πλαίσιο. Τα συνδυαζόμενα φρένα είναι αρκετά δυνατά με την αριστερή μανέτα να δίνει την απαιτούμενη γραμμικότητα. Όμως και τα δύο πάσχουν από αίσθηση, με το εμπρός να υπολείπεται και σε γραμμική απόδοση μπλοκάροντας εύκολα και απροειδοποίητα τον τροχό σε γλιστερό οδόστρωμα. Σε συνθήκες ταξιδιού η σέλα είναι άνετη και για τους δύο, με την κάλυψη από τον αέρα να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Πρόβλημα για τους βραχύσωμους θα αποτελέσει η ζελατίνα που παραμορφώνει έντονα το οπτικό πεδίο και η αντικατάστασή της κρίνεται επιτακτική. Σε δρόμο με στροφές και εφόσον το επιτρέπει η άσφαλτος το κορεάτικο scooter θα πάρει μεγάλες κλίσεις, με τις ελαστικότητες που εμφανίζει το πλαίσιό του να μη φοβίζουν λόγω των σφιχτά ρυθμισμένων αναρτήσεων και του μεγάλου μεταξονίου που προσφέρει ήπιες αντιδράσεις. Στο αστικό περιβάλλον εμφανίζεται καλοζυγισμένο και θα πραγματοποιήσει με ευκολία δύσκολες μανούβρες ακόμη και με δεύτερο άτομο και χωρίς να χρειαστεί να πατήσετε κάτω. Σε αυτό βοηθά και το χαμηλό κέντρο βάρους που κάνει τις αλλαγές κατεύθυνσης γρήγορες και εύκολες. Οι αρκετά σφιχτές αναρτήσεις, όμως, που τα καταφέρνουν μια χαρά στην Εθνική, θα κοπανήσουν αρκετά τη μέση του αναβάτη στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα, όμως…

 
 Hyosung MS3-250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση/Ποιότητα
Εργονομία
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Φρένα/Τροχοί/Αναρτήσεις
Κινητήρας