• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Τhe LEADer
Φρένα
Διαβάστηκε από 30828 αναγνώστες
Συνδυασμοί και συμμαχίες
Στο νέο Lead 110i συναντάμε ένα δίσκο 190 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο 130 χιλ. στον πίσω. Αν και, από άποψης εξοπλισμού, η επιλογή του ταμπούρου ξενίζει λίγο, το σύστημα των φρένων του Lead λειτουργεί άψογα. Το μπροστινό επιβραδύνει άμεσα και προσφέρει καλή, αν και ελάχιστα σκληρή αίσθηση που δε συνάδει με το φιλικό χαρακτήρα του scooter. Η αριστερή μανέτα, από την άλλη, δεν ενεργοποιεί μόνο το ταμπούρο πίσω αλλά και την μπροστινή δαγκάνα, χάρη στο σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Honda. Με πίεση στην αριστερή μανέτα, λοιπόν, το Lead θα επιβραδύνει ικανοποιητικά, ενώ με τη συμβολή και της δεξιάς, θα ακινητοποιηθεί άμεσα και με δύναμη που θα εμπνεύσει απόλυτη εμπιστοσύνη.

 
  Honda Lead 110i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Φρένα
Οδηγώντας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις
Θέση οδήγησης / Άνεση
Περί εργονομίας
Χώροι
Αισθητική
Συμπέρασμα