net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Aποστολή

Aποστολή
Gεννημένο για Pαιχνίδια!
Θέση οδήγησης
Διαβάστηκε από 54299 αναγνώστες
Θέση οδήγησης
Η διαδρομή είχε χαραχτεί ώστε να έχει τα πάντα: οδήγηση στον ανοιχτό δρόμο, γρήγορο επαρχιακό δίκτυο με σχετικά καλή άσφαλτο και ένα πολύ σφιχτό κομμάτι, το οποίο μας έφερε να ανηφορίζουμε προς το χωριό Καλλικράτη, παράλληλα με το ομώνυμο φαράγγι. Αυτό που πρόσεξα με το που ανέβηκα πάνω στη σέλα, είναι ότι το κοντέρ έγραφε μόλις 34 χιλιόμετρα, οπότε μιλάγαμε για μοντέλα που δεν είχαν προλάβει καν να στρωθούν. Κρατώντας αυτό στο μυαλό μου, κάθισα πάνω στη σέλα, διακρίνοντας ότι το ύψος της ήταν σχετικά ψηλό σε σχέση με άλλα mega scooter της αγοράς. Το τιμόνι έδειχνε να έχει μεγάλο κόψιμο ενώ εντυπωσιακή ήταν η σέλα, η οποία ήταν απλά αχανής. Κατεβάζοντας το GP 800 από το κεντρικό σταντ, ζύγισα καλύτερα τη θέση οδήγησης, και είδα ότι τοποθετεί τα πόδια σχετικά πίσω για ένα μοντέλο που φωνάζει ότι έχει (και) sport χαρακτήρα. Ο χώρος για τα πόδια είναι συγκεκριμένος και η μετακίνηση στην ουσία γίνεται στον κορμό (εμπρός – πίσω) και όχι στα πόδια, τα οποία δεν μπορείς να απλώσεις προς τα εμπρός. Ρολάροντας χαλαρά, ξεκίνησα τη διαδρομή από το ξενοδοχείο προς τον ανοιχτό δρόμο (τύπου εθνικής οδού) που ενώνει τα Χανιά με το Ρέθυμνο.
Οδηγώντας μέρος Α’
Kαι Scooter & Fun
Βγαίνοντας στον ανοιχτό δρόμο, δεν λυπήθηκα το μη στρωμένο μοτέρ και άνοιξα με βία το γκάζι. Τα χιλιόμετρα στην αρχή ανέβηκαν σχετικά αργά και μετά άρχισε μια γρήγορη “ανηφόρα”, που σταμάτησε στα 210 χλμ./ώρα! Κόβοντας ταχύτητα λίγο παρακάτω βρίσκοντας κίνηση, γύρισα και είδα το συνάδελφο που ακολουθούσε και ο οποίος μου έδειχνε “δύο” (δηλαδή 200) με τα δάχτυλά του, με τα μάτια του να προδίδουν το πλατύ χαμόγελο πίσω από το κράνος του. Το εντυπωσιακότερα όμως είναι ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα, το GP 800 ήταν υποδειγματικά σταθερό ενώ χάρη στην αεροδυναμική (ρυμιζόμενη ηλεκτρικά) ζελατίνα του, δεν παρατηρήθηκαν φαινόμενα αποσταθεροποίησης στα πολλά, λόγω μεγάλης μετωπικής επιφάνειας. Πέφτοντας στα φρένα, θυμήθηκα αμέσως τα λίγα χιλιόμετρα που είχε διανύσει το μοντέλο που οδηγούσα, γεγονός το οποίο μπορεί να εξηγήσει την απροθυμία των εμπρός δίσκων να τιμήσουν τις υποσχέσεις που αφήνει το μέγεθός τους (300 χιλ.) Έτσι άφησα μια σημείωση στο μυαλό μου για να δούμε καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, το μοντέλο της κανονικής δοκιμής. Συνεχίζοντας στις μεγάλες ευθείς, στο μυαλό μου είχα πλέον ένα πράγμα: μην “πλακωθούμε” σερί τις 200άρες και χάσουμε την έξοδο για Βρύσες! Ευτυχώς αυτό αποφεύχθηκε και έτσι είδαμε εγκαίρως την είσοδο που οδηγούσε στην υπέροχη κρητική ενδοχώρα. Τα χωριά εναλλάσσονταν στο τοπίο με λόφους όπου η άνοιξη είχε ξεκινήσει το ετήσιο, διονυσιακό της πάρτι. Το GP 800 ξεπερνούσε κάθε προπορευόμενο όχημα με μια άνεση μοναδική, καθώς όσο κρατούσες τις στροφές πάνω από τις 4.500.σ.α.λ., ανέβαζε χιλιόμετρα εύκολα και γρήγορα. Μειώνοντας ταχύτητα μέσα στα χωριά παρατήρησα ότι η κίνηση του ογκώδους scooter γίνεται άνετα, με το ψεκασμό να αποδίδει ομαλά. Εκεί που εκτίμησα όμως τις δυνατότητες του δικύλινδρου μοτέρ, ήταν στη γεμάτη φουρκέτες διαδρομή στο φαράγγι του Καλλικράτη. Εκεί, το μεγάλο κορμί του scooter είχε να αντιμετωπίσει τα κιλά και τον όγκο του, το ισορροπημένο ζύγισμά του και κυρίως ο ροπάτος κινητήρας του, με ξεκούραζε “σκαρφαλώνοντας” σε αυτό το απαράμιλλης ομορφιάς κομμάτι του κρητικού τοπίου. Το GP 800 έδειξε τη δύναμή του εξαφανίζοντας τις μικρές ευθείες μεταξύ των στροφών με ταχύτητα αστραπής. Το στιβαρό σύνολο βρήκε την ευκαιρία να κινηθεί μάλιστα και σε φρεσκοστρωμένη άσφαλτο και έδειξε ένα μόνο μικρό δείγμα από τα μεγάλα περιθώρια κλίσης που μπορεί να πάρει.
Οδηγώντας μέρος Β’
Με τουριστικές δυνατότητες
Στο ελεύθερο απόγευμα που είχαμε, αποφάσισα να κινηθώ αυτόνομα και να πάω μια βόλτα στο Ρέθυμνο. Βγαίνοντας λοιπό ξανά στις μεγάλες ευθείες, είδα με πιο ήρεμο μάτι, ότι το GP 800 μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή μέση ταχύτητα γύρω στα 160 – 180 χλμ./ώρα χωρίς πρόβλημα. Ακόμη και σε αυτά τα χιλιόμετρα, έχεις μπόλικα αποθέματα δύναμης για να προσπεράσεις ότι βρεις μπροστά σου. Ταχύτητα ταξιδιού λοιπόν και μάλιστα σβέλτου, από ένα scooter με διάθεση touring αλλά και πραγματικές δυνατότητες για τις αποδείξει στην πράξη.

 
 Gilera GP 800
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Tετ α τετ με ένα υβρίδιο
Θέση οδήγησης
Kινητήρας
Φρένα
Πλαίσιο/αναρτήσεις
Έξτρα αξεσουάρ
Σχεδίαση
Εξοπλισμός/τιμή


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ