• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Δοκιμή Honda CBR 600RR
Can you Be betteR?
Διαβάστηκε από 25788 αναγνώστες
Με το νέο CBR η Honda ανέβασε τον πήχη της κατηγορίας ψηλά. Το νέο supersport της Honda με τα νέα του δεδομένα, ελαφρύτερο, στενότερο, περισσότερο δυνατό και πιο κοφτερό, πετάει το γάντι και ψάχνει αντίπαλο…
H Honda το 2003 αποφασίζει να κάνει αναθεώρηση στο μοναδικό, μέχρι τότε, εναπομείναντα Supersport 600 που διατηρούσε ακόμα τον allround χαρακτήρα. Ο ανταγωνισμός ήδη είχε πιάσει τον παλμό και οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας είχαν μετασχηματιστεί στα απόλυτα όπλα για την πίστα. Το CBR 600RR του 2003 είχε μεταλλαχτεί από το μοντέλο του ’02 και διέθετε δύο δυνατά χαρακτηριστικά, εμφάνιση και τεχνολογία που χρησιμοποιούσε η δαφνοστολισμένη RCV 211V. Το επιτυχημένο πρώτο CBR 600RR στα επόμενα τρία χρόνια που ακολούθησαν δέχτηκε τις απαραίτητες βελτιώσεις που ήδη είχε θεσπίσει ο ανταγωνισμός, παραμένοντας μέσα στο παιχνίδι. Πέρσι οι ιαπωνικές εταιρίες και ενώ ήταν απορροφημένες στον εμφύλιο πόλεμο, δέχτηκαν ένα ισχυρό πλήγμα από την Ευρώπη. Το Triumph Daytona 675 έκλεψε την παράσταση, αφήνοντας τους υπόλοιπους να μάχονται για τη δεύτερη θέση. Φέτος που η Honda όμως αποφάσισε να πάρει το αίμα της πίσω, έσκυψε το κεφάλι πάνω στα λευκά χαρτιά και παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του εξ ολοκλήρου ανανεωμένου CBR. Το consept στην κατασκευή του νέου supersport της Honda ήταν ‘‘slimmer and lighter’’ και οι μηχανικοί της ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Το μοναδικό χαρακτηριστικό που έχει μείνει ίδιο με το απερχόμενο CBR είναι το μαγικό χαρακτηριστικό που η Honda καταφέρνει να χαρίζει στις μοτοσικλέτες της, αυτό του φιλικού προφίλ. Τα πάντα πάνω στο νέο CBR είναι αναθεωρημένα με σκοπό να γίνει και πάλι ο κυρίαρχος της κατηγορίας. Το κέρδος σε βάρος είναι 8 κιλά, ενώ και ο κινητήρας απέκτησε 5 επιπλέον ίππους στο μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης, κάτι που διαμόρφωσε υπέρ του την αναλογία κιλών ανά ίππο. Με αυτά τα ενδιαφέροντα πρώτα στοιχεία του νέου CBR και κουβαλώντας στην ‘‘πλάτη’’ του 5 παγκόσμια πρωταθλήματα Supersport, η μοτοσικλέτα διαγράφει από νωρίς μία λαμπρή καριέρα.

 
 Δοκιμή Honda CBR 600RR
Αισθητική: NSR με τετράχρονο κινητήρα
Κινητήρας: Μικρότερος – ελαφρύτερος
Εργονομία: Το μικρομεγάλο
Πλαίσιο: Συγκέντρωση των μαζών
Αναρτήσεις- Φρένα
Οδηγώντας: Ένας ταπεινός πρίγκιπας
Συμπέρασμα: Ηγέτης