LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
EnJOY the Ride
Φρένα
Διαβάστηκε από 60042 αναγνώστες
Κλασικός συνδυασμός
Καλή είναι η λειτουργία των φρένων, αλλά λείπει το κάτι παραπάνω (τουλάχιστον σε όρους εντυπώσεων), το οποίο θα του έδινε ένα δισκόφρενο στον πίσω τροχό, χαρίζοντας παράλληλα στο Joy-R το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στις ταχύτητες πόλης το μπροστινό δισκόφρενο με διάμετρο ?? χιλ. και διέμβολη δαγκάνα είναι ό,τι πρέπει και δε θα δυσκολευτεί να ακινητοποιήσει την ελαφριά κατασκευή. Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν θα απαιτηθεί συνδυασμός και των δύο φρένων για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα, με το πίσω ταμπούρο να έχει βοηθητικό ρόλο, αφήνοντας και πάλι -όπως ήταν αναμενόμενο- τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο δισκόφρενο.

 
 Kawasaki Joy-R 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αναρτήσεις
Εξοπλισμός/ποιότητα
Σχεδίαση
Θέση οδήγησης/άνεση
Φρένα
Κινητήρας


Τελευταίες Ειδήσεις

Κάμερες ταχύτητας: Ασφάλεια ή εισπρακτικός μηχανισμός;

JOYRIDE 300 16 TCS - Test

Future Eyes X80: Ελαφριοί και ανθεκτικοί LED προβολείς με ισχύ 120W

Honda Dream Garage: Σχεδίασε τη δική σου μοτοσυκλέτα και δες τη στην EICMA 2025

Ραντάρ που στέλνει κλήσεις για απόσταση ασφαλείας: Το νέο όπλο της Τροχαίας στην Ισπανία

Aprilia Tuareg 660: Με δώρο τις πλαϊνές βαλίτσες και ειδικά προγράμματα χρηματοδότησης

Επιστροφή έως 40 ευρώ σε 6 από τα κορυφαία ελαστικά της Dunlop

«Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»: Στα 9,2 εκατ. ευρώ τα διαθέσιμα συνολικά – Αναλυτικός πίνακας ανά κατηγορία

Έφοδος της αστυνομίας σε δεκάδες βενζινάδικα για λαθρεμπόριο και εικονικά παραστατικά

Γιατί σήμερα η διάρκεια της εγγύησης μετράει πιο πολύ από ποτέ στην τσέπη;

BMW C 400: ADV & GT έκδοση – Με σύστημα Flexcase για μεγαλύτερη χωρητικότητα

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ