Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Yamaha X-max 250
Τα πρώτα χιλιόμετρα
yamaha, yamaha x-max  - Καλή συντροφιά αποκτήσαμε για το επόμενο εξάμηνο (τουλάχιστον...), αφού ένα  Yamaha Χ-Μαχ έφτασε στα γραφεία μας για δοκιμή διαρκείας.
Καλή συντροφιά αποκτήσαμε για το επόμενο εξάμηνο (τουλάχιστον...), αφού ένα Yamaha Χ-Μαχ έφτασε στα γραφεία μας για δοκιμή διαρκείας.
yamaha, yamaha x-max  - Καλή συντροφιά αποκτήσαμε για το επόμενο εξάμηνο (τουλάχιστον...), αφού ένα  Yamaha Χ-Μαχ έφτασε στα γραφεία μας για δοκιμή διαρκείας.
Aπό την κούτα στο δρόμο: το “δικό” μας Yamaha X-Max κάνει τα πρώτα του μέτρα!
Καιρός ήτανε! Μετά από τις τυπικές διαδικασίες, καταφέραμε επιτέλους να κάνουμε δικό μας το ολοκαίνουργιο scooter της Yamaha, X-Max 250, όχι όμως για πάντα, αλλά για τους επόμενους έξι μήνες τουλάχιστον. Το X-Max έφυγε από τις αποθήκες της Μοτοδυναμική A.E.E στις 5 Σεπτεμβρίου με 0 χλμ. στο χιλιομετρητή του, και έφτασε στο γκαράζ του περιοδικού λίγο αργότερα με 13 χλμ., αλλά και με σπασμένες τις βάσεις της δεξιάς χούφτας και του δεξιού μπροστινού φλας. Οχι, μην νομίζετε ότι καταφέραμε να το ρίξουμε πριν καλά-καλά το αποκτήσουμε. Ηταν ήδη τραυματισμένο όταν το πήραμε. Ποιος ξέρει, κάποιος απρόσεκτος θα έβαλε το χεράκι του στο ξεπακετάρισμα από την κούτα… Λίγο μετά, στα 258 χλμ., ένας άλλος απρόσεκτος, δικός μας αυτή τη φορά, στην προσπάθειά του να ανοίξει τη σέλα (ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη), κατάφερε να στραβώσει το κλειδί, όχι όμως κάθετα, αλλά κατά μήκος. Πώς είναι τα ζυμαρικά "βίδες"; Το κλειδάκι ίσιωσε με λίγες σφυριές, ευτυχώς χωρίς να ραγίσει. Υπάρχει όμως μεγάλη πιθανότητα να έχει πάθει κόπωση το μέταλλο, κάτι που θα πει ότι τη δεύτερη φορά που θα συμβεί το ίδιο, η θεά τύχη θα έχει γυρισμένη την πλάτη της και το κλειδάκι είτε θα κοπεί στα δύο και θα μας μείνει στα χέρια είτε θα κοπεί στα δύο και το μισό θα μείνει μέσα στην κλειδαριά. Ωραία πράγματα… Τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές, δηλαδή 4 μέρες μετά την απόκτηση του X-Max, το μοντέλο είχε διανύσει τα πρώτα του 300 και κάτι χιλιόμετρα. Δεν είναι πολλά, αλλά η αναγκαία διαδικασία του στρωσίματος, το κατέστησε την τελευταία επιλογή. Κακώς. Βλέπετε, είναι μερικοί εδώ μέσα που δεν μπορούν να πηγαίνουν μόνο με 80 χλμ./ώρα… Και κάτι τελευταίο. Το "μακρύ" CVT του X-Max κρατάει τις στροφές του κινητήρα χαμηλά, πράγμα σωτήριο για τα πρώτα χιλιόμετρα ενός scooter. Μάλιστα, πολλά από τα πρώτα του χαλαρά χιλιόμετρα έγιναν και με συνεπιβάτη στην εθνική, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Το X-Max μπορεί άνετα να τσουλάει με 80 χλμ./ώρα, και ο κινητήρας του κυριολεκτικά να τεμπελιάζει. Οσο κρατάει τη φόρα του, η βελόνα του μετρητή θερμοκρασίας βρίσκεται σταθερά στη μέση. Μόλις αρχίσουν τα σταμάτα-ξεκίνα, η βελόνα σχεδόν αμέσως εκτοξεύεται στα 3/4 και το βεντιλατέρ παίρνει μπρος. Φυσιολογικά πράγματα, δηλαδή… Το στρώσιμο, όμως, έχει και κάτι ωραίο. Ο πρώτος ανεφοδιασμός της καριέρας του X-Max μάς έδειξε τα εξής: 9,54 λίτρα καυσίμου για 250,9 χιλιόμετρα, δηλαδή 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ή 26,3 χιλιόμετρα για κάθε λίτρο καυσίμου. Εξαιρετική απόδοση, θα λέγαμε. Τελικά, είναι ωραία να πηγαίνεις αργά!
Ενα μικρό σπάσιμο στο πλαστικό κομμάτι κάτω από το γκρiπ έχει ήδη το X-Max 250.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ