net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Mi(o) Amor!
Οδηγώντας
Στιλάτες βόλτες στο κέντρο της πόλης
sym mio - Αν είστε από εκείνους που ισχυρίζονται πως το στιλ και η ξεχωριστή εμφάνιση αποτελούν προνόμια αποκλειστικά των Ευρωπαίων κατασκευαστών… τότε σίγουρα δεν έχετε δει το νέο Mio 50 της ταϊβανέζικης Sym!
Τα περιθώρια κλίσεων είναι ικανοποιητικά, αλλά απαιτείται αρκετή προσοχή, καθώς οι τροχοί των 10 ιντσών δυσκολεύουν την κατάσταση.
Οι εξαιρετικά μικρές διαστάσεις και το χαμηλό βάρος καθιστούν πολύ εύκολη την οδήγηση του Mio, το οποίο γίνεται απολαυστικό σε μικρές διαδρομές μέσα στο κέντρο της πόλης. Θα καταφέρει να τρυπώσει παντού, αλλά ακόμα και αν κολλήσετε κάπου, τα μόλις 84,5 κιλά που ζυγίζει, θα σας επιτρέψουν μέχρι και να το σηκώσετε στον ένα τροχό για να βρείτε τη διέξοδο! Η θέση οδήγησης μπορεί να θεωρηθεί άνετη, αν και θα δυσκολέψει τους ψηλούς, ενώ και ο συνεπιβάτης θα καταφέρει να χωρέσει, κάνοντας βέβαια ορισμένες παραχωρήσεις, επωφελούμενος των ξεχωριστών μαρσπιέ που του αναλογούν. Στα θετικά συγκαταλέγεται επίσης ότι μπορεί να αποθηκευτεί, έστω και με δυσκολία, ένα full face κράνος στο χώρο κάτω από τη σέλα, η οποία μάλιστα ανοίγει με κουμπί, προσθέτοντας μια ακόμα ευκολία. Με χρήση της μίζας και πατημένο το φρένο, το μοτέρ τίθεται εύκολα σε κίνηση, αρκεί βέβαια να έχετε θέσει στο on το διακόπτη που επιτελεί χρέη κεντρικού διακόπτη, ο οποίος σημειωτέον είναι τοποθετημένος κάτω από τη σέλα! Ξεκινώντας, ιδιαίτερα θετική εντύπωση προκαλεί η εντελώς αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία και η δυνατή (πάντα με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας) επιτάχυνση μέχρι τα 30 χλμ./ώρα. Από το σημείο εκείνο και έπειτα, όμως, η απουσία δύναμης γίνεται αισθητή, ιδιαίτερα με δύο άτομα στη σέλα, και το Mio επιταχύνει με αργούς ρυθμούς για να φτάσει στην τελική του ταχύτητα, η οποία δεν υπερβαίνει τα 65 χλμ./ώρα. Οπως γίνεται κατανοητό, λοιπόν, το μικρό μοντέλο της Sym πηγαίνει σχεδόν πάντα με τέρμα γκάζι, αλλά απαιτεί ηρεμία στις κινήσεις, καθώς οι τροχοί των 10 ιντσών και οι μέτριες αναρτήσεις θέτουν γρήγορα τα όρια όσον αφορά τη σταθερότητα. Οι απότομες αλλαγές κατεύθυνσης χρειάζονται προσοχή, όπως βέβαια και το πέρασμα από έντονες ανωμαλίες, καθώς το Mio "κοπανάει" αρκετά, μεταφέροντας έντονους κραδασμούς στη μέση του αναβάτη. Ολα τα παραπάνω, φυσικά, είναι αναμενόμενα για ένα μοντέλο 50 κ.εκ. που προορίζεται κατά βάση για ήρεμες καταστάσεις και κάλυψη μικρών αποστάσεων εντός πόλης, και δεν θα πρέπει να "φρενάρουν" τους εν δυνάμει αγοραστές.

 
 Sym Mio 50
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Κινητήρας
Φρένα/Αναρτήσεις
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ