net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Συνταγή επιτυχίας
Κινητήρας/Κιβώτιο
Καταραμένο" Euro 2
Το XΤ 125 Χ είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο μοτέρ, χωρητικότητας 124 κ.εκ., με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο. Είναι διβάλβιδο, με συμπίεση που βρίσκεται στο 10:1 και διάμετρο x διαδρομή, 54x54. H τροφοδοσία του με βενζίνη από το ρεζερβουάρ των 10 λίτρων επιτυγχάνεται μέσω καρμπιρατέρ 20 χιλ. της Micuni, ενώ για την εκκίνησή του υπάρχει μίζα και μανιβέλα. Η Υamaha ανακοινώνει μέγιστη ιπποδύναμη 12,5 ίππων στις 8.000 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 1,2 kgm στις 6,500 σ.α.λ. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι η γραμμική και αθόρυβη λειτουργία και όχι οι υψηλές επιδόσεις του, καθώς αυτές περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθέτηση του τεράστιου τελικού της εξάτμισης, προκειμένου να επιτευχθούν τα όρια εκπεμπόμενων ρύπων που ορίζουν οι προδιαγραφές Euro 2 που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha, αντιλαμβανόμενη το "πρόβλημα" αυτό, εξετάζει ήδη τρόπους για να "ζωηρέψει" το μικρό ΧΤ. Δεν αποκλείεται λοιπόν στο άμεσο μέλλον να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο kit που θα βελτιώνει τις επιδόσεις του. Το πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων είναι λίγο σκληρό, με μεγάλη διαδρομή, αλλά αθόρυβο, και έχει σωστή κλιμάκωση, με τις δύο πρώτες σχέσεις να είναι κοντές, βοηθώντας το ελαφρύ σύνολο να αντιπαρέλθει των δυσκολιών που προκύπτουν από την έλλειψη δύναμης και να ξεκινά αξιοπρεπώς ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα του.

 
 Yamaha XT 125 ×
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eμφάνιση
Κινητήρας/Κιβώτιο
Φρένα / πλαίσιο / αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ