net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Κρίση ταυτότητας
Σχεδίαση
Κάπου σ' έχω ξαναδεί!
bmw - Το πέμπτο
Σίγουρα, όχι η πιο… mainstream εμφάνιση που έχετε δει ποτέ σε μοτοσικλέτα. Προσέξτε το ύψος της ζελατίνας στην ψηλότερή της θέση, καθώς και τις κλειστές γωνίες των ποδιών, λόγω των υψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ.
Ο συνδυασμός γωνιών και καμπύλων στα φέρινγκ να επεκτείνει τις ομοιότητές του με τα υπόλοιπα μέλη της "νέας" οικογένειας, αλλά στην ουσία το ST ακολουθεί το δικό του δρόμο, ο οποίος χαρακτηρίζεται από το πιο ευδιάκριτο στοιχείο επάνω στη μοτοσικλέτα, τον κάθετο προβολέα, που βρίσκεται ακριβώς επάνω από την εισαγωγή αέρα και το ψυγείο λαδιού. Αυτό το κομμάτι είναι που συμπληρώνει στην ουσία τη μοναδικότητα στην εμφάνιση που απορρέει από το ST. Με πιο απλά λόγια, αν το κοιτάξετε από μπροστά, δεν πρόκειται να το μπερδέψετε με οτιδήποτε άλλο! Ωστόσο, η εμφάνιση δεν είναι αρκετή (απ' ό,τι φάνηκε) για να μας προετοιμάσει για το μέγεθος των διαφορών που έχουν μεταξύ τους οι δύο μοτοσικλέτες, παρά το γεγονός ότι μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία, όπως κινητήρα, μετάδοση, πλαίσιο και άλλα πολλά. Για να εξηγηθούμε, αν δοκιμάσεις το RT και μετά κοιτάξεις το ST, περιμένεις κάτι παρόμοιο, με έναν μικρό συμβιβασμό στην άνεση. Τα πράγματα, όμως, δεν είναι καθόλου έτσι! Το ST "διπλώνει" τον αναβάτη σε μία σπορ θέση, τουλάχιστον πιο σπορ σε σύγκριση με το RS που υποτίθεται ότι αντικαθιστά. Ακόμα και στη ψηλή θέση, το ρυθμιζόμενο τιμόνι έχει θέση… χαμηλή, θυμίζοντας περισσότερο σπορ μοτοσικλέτα, παρά τουρισμού. Τα μαρσπιέ είναι επίσης ψηλά, μειώνοντας έτσι το χώρο για τα πόδια, ακόμα και όταν η ρυθμιζόμενη σέλα βρίσκεται στην ψηλότερη θέση της. Μία σέλα, η οποία βέβαια έχει ένα από τα καλύτερα (σε ποιότητα) και περισσότερα (σε ποσότητα) αφρώδη υλικά, πάνω στα οποία έχουμε κάτσει ποτέ. Τα… μαλακά σας μόρια, λοιπόν, θα είναι τα τελευταία που θα διαμαρτυρηθούν! Η ζελατίνα ακολουθεί τη γενική λογική, καθώς είναι τοποθετημένη χαμηλά αναγκάζοντας τον αναβάτη να σκύψει αρκετά για να κρυφτεί πίσω της. Ακόμα και στη ψηλότερη (εκ των δύο) θέση της δεν θα προστατέψει, αν αποφασίσετε να αφήσετε τη μέση σας τεντωμένη. Ο σχεδιασμός της πάλι είναι κάπως… περίεργος! Οι δύο άκρες της εκτείνονται ψηλότερα από το μεσαίο τμήμα της διαγράφοντας έτσι ένα "V", το οποίο στέλνει όλο τον αέρα ακριβώς επάνω στη ζελατίνα του κράνους! Βέβαια, αν το κοιτάξετε από διαφορετική σκοπιά, θα δείτε ότι σκύβοντας πίσω της, δεν θα σας αναγκάσει να κοιτάξετε από μέσα της, αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει και αν είχε συμβατικό σχήμα και καλή ποιότητα πλαστικού για να μη διαθλά την εικόνα. Τα πόδια (ακόμα και για τους πολύ ψηλούς) θα "κουμπώσουν" στις εσοχές του ρεζερβουάρ, προστατευόμενα πλήρως από τη μανία του αέρα. Τα όργανα θα ξενίσουν στην αρχή, καθώς κινούνται μαζί με το τιμόνι, αλλά μετά από λίγο θα τα συνηθίσετε, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα διάφορα μπουτόν που συνεχίζουν να ακολουθούν την αντισυμβατική σχεδίαση της BMW.

 
 ΒΜW R 1200 ST
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Οδηγώντας
Κινητήρας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ