net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Mean Thing
Οδηγώντας
Πραγματικό muscle bike
yamaha, yamaha mt-01 -  Κοιτάζοντας από κοντά το ΜΤ, καταλαβαίνεις αμέσως ότι η μοτοσικλέτα αυτή αποκλείεται να είναι το αποτέλεσμα κάποιας έρευνας ή κάποιας ανάλυσης ενός τμήματος marketing. Αυτό το μοντέλο πρέπει να είναι το αποτέλεσμα μιας συνδυασμένης προσπάθειας μηχανικών και σχεδιαστών, οι οποίοι είχαν σαν στόχο να κατασκευάσουν κάτι εντελώς διαφορετικό και μοναδικό. Μία μοτοσικλέτα, η οποία θα κινούσε το ενδιαφέρον των απανταχού αναβατών. Πιστέψτε μας, το ΜΤ είναι τουλάχιστον αυτό και πολλά παραπάνω!
Είναι πραγματικά μοναδική η αίσθηση που σου αφήνουν τα τεράστια αποθέματα ροπής του μεγάλου δικύλινδρου.
Η μοτοσικλέτα έχει πραγματικά όλα τα στοιχεία που μπορεί να χρειαστεί κανείς. Υψηλών επιδόσεων φρένα, ανεστραμμένο πιρούνι, προοδευτική πίσω ανάρτηση, φαρδιά σπορ ελαστικά και ένα σχετικά χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο συνδυάζεται με πλαίσιο τελευταίας σπορ γεωμετρίας. Ολα αυτά συνθέτουν ένα σύνολο που μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα και ακραία και την ίδια στιγμή να κινηθεί αργά και άνετα αν οι συνθήκες το απαιτήσουν. Το πρώτο σοκ, πάντως, έρχεται από τα φρένα και μάλιστα από τα πρώτα κιόλας μέτρα! Είχαμε διαβάσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ξέραμε ήδη ότι όλο το μπροστινό σύστημα προέρχεται από το R1, αλλά τέτοια λειτουργία δεν την περιμέναμε! Αψογη απόδοση, τέλεια αίσθηση, ακόμα τελειότερη προοδευτικότητα και περισσότερη δύναμη απ' ό,τι θα χρειαστείτε ποτέ. Αυτά τα φρένα πραγματικά σου δίνουν την εντύπωση ότι δεν θα χρειαστείς ποτέ κάτι παραπάνω και ότι θα σε βγάλουν ανά πάσα στιγμή από τη δύσκολη στιγμή. Το πιρούνι, με τη σειρά του, δεν πάει πίσω. Ερχόμενο κι αυτό με τις… καλύτερες συστάσεις, μόνο θετικές εντυπώσεις έχει να αφήσει στον αναβάτη. Σταθερό, στιβαρό, αλλά ταυτόχρονα άνετο, θα καταπιεί ό,τι βρει στο δρόμο του και δεν θα "τρομάξει" ποτέ. Κάτι, το οποίο δεν ισχύει απόλυτα για την πίσω ανάρτηση. Οχι ότι δεν είναι σταθερή, κάθε άλλο, απλά σε οδήγηση που ξεκινάει από… σπορ και καταλήγει στην οριακή, το πίσω μέρος παρουσιάζει κάποιες ελαστικότητες, οι οποίες δεν παρέχουν τα ποσοστά εμπιστοσύνης που θα έπρεπε. Το πρόβλημα πρέπει να λύνεται με το σφίξιμο της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου, το οποίο όμως αντί για remote ρύθμιση έχει τα γνωστά κόντρα παξιμάδια, καθιστώντας έτσι τη δοκιμή διαφορετικών ρυθμίσεων λίγο… προβληματική. Οχι ό,τι καλύτερο, θα λέγαμε, για μια μοτοσικλέτα 16.000 ευρώ! Παρ' όλα αυτά, δεν θα είναι λίγες οι φορές που εκεί όπου ο δρόμος το επιτρέπει, τα μαρσπιέ σας δεν θα διστάσουν να ακουμπήσουν την άσφαλτο, ενώ οι αλλαγές κατεύθυνσης από τη μία στροφή στην άλλη θα γίνονται αρκετά εύκολα για τα κιλά της μοτοσικλέτας. Μιλώντας πάντως για το βάρος, θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε ότι μόνο όταν προσπαθήσετε να την μετακινήσετε από στάση θα καταλάβετε ότι πρόκειται για βαρύ σύνολο. Μόλις κουμπώσετε την πρώτη και αφήσετε το συμπλέκτη, η μοτοσικλέτα δείχνει το πόσο καλά ζυγισμένη είναι και το πώς το χαμηλό κέντρο βάρους βοηθάει τα μέγιστα σε όλες τις ταχύτητες. Χρησιμοποιώντας τη ροπή του κινητήρα, σε συνδυασμό με την πολύ καλή θέση οδήγησης και το άριστο μπροστινό, μπορείτε να κινείστε σε πολύ γρηγορότερους ρυθμούς απ' ό,τι φαντάζεστε.

 
 Yamaha MT-01
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εμφάνιση
Οδηγώντας
Extra εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ