• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ninja: η εισβολή
Λίγα λόγια για το Monte Carlo
aprilia, aprilia, aprilia atlantic , kawasaki - Τρομακτικά ήσυχη η νύχτα, τυλίγει στο σκοτεινό πέπλο της το παλάτι του Αυτοκράτορα. Ο στρατηγός Minamoto Yoritomo, όμως, παραμένει άγρυπνος. Ανήσυχες σκέψεις βασανίζουν το μυαλό του. Είναι άραγε αληθείς οι πληροφορίες που οι κατάσκοποι του μετέφεραν από το διπλανό λιμάνι; Το ένστικτό του δεν μπορεί να κάνει λάθος. Η ατμόσφαιρα
Κύπελα από αγώνες περασμένων εποχών, κοσμούν της βιτρίνες των κλάμπ αυτοκινήτου σε όλη την πόλη.
Φανταστείτε ένα ψηλό βουνό σε σχήμα κυλίνδρου με μία τρύπα στη μέση, σαν να έχετε περάσει από μέσα ένα ποτήρι. Κάτι σαν ένα όρθιο ρολό από χαρτί κουζίνας, δηλαδή! Κόψτε το ρολό αυτό στη μέση και κάθετα. Πετάξτε το ένα κομμάτι και στη θέση του βάλτε τη Μεσόγειο θάλασσα. Στους πρόποδες του κομματιού που έμεινε, χτίστε μια πόλη. Αυτό είναι το Μονακό! Ενας παραθαλάσσιος παράδεισος για όλες τις διεθνούς φήμης προσωπικότητες (όπως και οι συντάκτες του Moto Τρίτη, δηλαδή!), όπου μπορούν να βρουν ένα συνδυασμό έντονης ζωής, ησυχίας, χλιδής, αλλά και απλότητας. Οι μόνιμοι κάτοικοι αριθμούν περίπου τους 30.000 και περιλαμβάνουν πάνω από 100 διαφορετικές εθνικότητες, εκ των οποίων περίπου 5.000 είναι Μονεγάσκοι, 12.000 Γάλλοι και 5.000 Ιταλοί. Η αστυνομική δύναμη αγγίζει το νούμερο του ενός αστυφύλακα για κάθε 100 κατοίκους! Φαντάζεστε λοιπόν σε τι πλαίσια αστυνόμευσης κινείται η ζωή στο πριγκιπάτο! Οι 24ωρες κάμερες ασφαλείας είναι διασκορπισμένες σχεδόν σε κάθε γωνιά της πόλης, ενώ οι νόμοι περί επαιτείας και απρεπούς εμφάνισης είναι αρκετά αυστηροί. Να σημειώσουμε εδώ ότι όλα τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από τη διεύθυνση www.monte-carlo.mc, μιας και ούτε η γαλλική πρεσβεία ούτε όμως και το γαλλικό προξενείο μπόρεσαν να μας βοηθήσουν, ενώ ειδικά το τελευταίο, στην προσπάθειά του να επιβεβαιώσει και τις διεθνείς φήμες για τη γαλλική συμπεριφορά, παρουσίασε και εξαιρετικά δείγματα αγένειας! Μία αγένεια, όμως, την οποία δεν συναντήσαμε σχεδόν πουθενά στο πριγκιπάτο! Κάθε άλλο, μάλιστα. Οι άνθρωποι ήταν στην πλειοψηφία τους ευγενικότατοι, πρόσχαροι, φιλικοί και πρόθυμοι να σε βοηθήσουν με οποιαδήποτε πληροφορία ήθελες. Τα καταστήματα σε υποδέχονταν πάντα με το χαμόγελο, αλλά δυστυχώς οι τιμές ήταν πολύ υψηλές για να χαμογελάσεις και εσύ! Οχι, το Μόντε Κάρλο δεν είναι για ψώνια. Ενα-δυο φόρμουλα 1 memorabilia, κάνα δυο t-shirts και αυτό είναι όλο. Ακολουθήστε τη διαδρομή του Γκραν-Πρι με τα πόδια, καθώς θα σας πάει σε κάθε γωνιά της πόλης, και φωτογραφήστε την είσοδο του διάσημου τούνελ και το πέταλο ακριβώς μπροστά από το Grand Hotel. Ναι, όλη η πόλη ζει στο ρυθμό του πιο διάσημου αγώνα αυτοκινήτου στον κόσμο και αυτό φαίνεται όπου κι αν κοιτάξεις. Αγάλματα οδηγών και γλυπτά αυτοκινήτων θα βρείτε σε αρκετές πλατείες, ενώ τα κλαμπ αυτοκινητιστών έχουν βιτρίνες με εκθέματα παλαιότερους κινητήρες της Ferrari και κύπελλα! Δεν πρόκειται όμως για μία καθαρά αυτοκινητάδικη πόλη! Κάθε άλλο, μάλιστα. Είδαμε αμέτρητες μοτοσικλέτες να κυκλοφορούν σχεδόν παντού, ενώ οι ειδικές θέσεις στάθμευσης δίτροχων βρίσκονται στην κυριολεξία σε κάθε δρόμο! Τα 8 στα 10 δίτροχα είναι scooter, ενώ οι Μονεγάσκοι δείχνουν μία ιδιαίτερη αδυναμία στο T-Max. Τα υπόλοιπα 2 ανήκουν στην κατηγορία των "γυμνών" street μεγάλου κυβισμού, ενώ σχεδόν όλα (συμπεριλαμβανομένων των scooter) έχουν την προσωπική σφραγίδα του ιδιοκτήτη τους μέσω του τομέα των βελτιώσεων. Δεν θα γίνουμε κοινότοποι μιλώντας για την ποιότητα της ασφάλτου, απλά θα πούμε ένα και μόνο πράγμα: η ελληνική "εξίσωση" βροχή=γυαλισμένη άσφαλτος, δεν ισχύει ούτε καν εκεί που γίνονται έργα! Αλλο ένα χαρακτηριστικό είναι τα τούνελ, τα οποία υπάρχουν παντού (με διασταυρώσεις μέσα τους, παρακαλώ) δίνοντάς σου την εντύπωση ότι όλη η πόλη είναι κούφια από κάτω. Στην ουσία, βέβαια, δεν είναι έτσι, κι αν δεν υπήρχαν αυτά, τότε δύσκολα θα επιβίωνες, καθώς η κίνηση κατά την ημέρα είναι ήδη αυξημένη. Φυσικά, καμία σχέση με εμάς, καθώς κανένας Μονεγάσκος οδηγός, επαγγελματίας ή ερασιτέχνης, δεν πρέπει να γνωρίζει πού βρίσκεται η κόρνα του οχήματός του! Και αν ορισμένοι από εσάς βιαστήκατε να χαρακτηρίσετε τους οδηγούς "πεθαμένους", απλά αρκεστείτε στο λόγο μας: οι άνθρωποι (όπου βρουν ευκαιρία) οδηγούνε "τάπα" με ό,τι και αν έχουν, από 50 έως 8.000 κ.εκ.! Πάντως, αν το αντέχει το βαλάντιό σας, σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα μία επίσκεψη στην πιο "χλιδάτη" και πιο "κυριλέ" πρωτεύουσα του κόσμου. Η εμπειρία θα σας μείνει αξέχαστη. Αν όμως το αποφασίσετε, θα ήταν καλύτερα να το κάνετε το καλοκαίρι, κάτι το οποίο βέβαια δεν είναι και δύσκολο, καθώς οι ηλιόλουστες ημέρες κατά τη διάρκεια του χρόνου αγγίζουν τις 300! Καλό σας ταξίδι…

 
 Aprilia Atlantic 500 Sprint
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λίγα λόγια για το Monte Carlo
Το ταξίδι
To μοντέλο
Η παρουσίαση
Σχεδίαση / Θέση οδήγησης / Χώροι
Οδηγώντας