LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ninja: η εισβολή
Οδηγώντας
Sprinter μεγάλων αποστάσεων
Μέσα στην πυκνή κίνηση της πόλης, το νέο Atlantic θα κινηθεί πολύ άνετα, χρησιμοποιώντας το πολύ δυνατό κινητήρα του για να περάσει τη slim σιλουέτα του ανάμεσα από τις γραμμές των αυτοκινήτων, με χαρακτηριστική ευκολία. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και το σύστημα integral braking, το οποίο ενεργεί στα δύο πιστόνια του πίσω φρένου και σε ένα εκ των τριών μπροστά, με το πάτημα της αριστερής μανέτας. Η δύναμη στο φρενάρισμα έτσι είναι δεδομένη, ενώ η αίσθηση βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Στις μικρές ταχύτητες και στα φρεναρίσματα πανικού θα σταματήσετε ομαλά, ενώ στα "πολλά" θα εμπιστευτείτε τα φρένα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Το πλαίσιο δείχνει να είναι όσο ελαστικό χρειάζεται, έτσι ώστε να λειτουργεί μεταξύ της άνεσης και της σπορ συμπεριφοράς εύκολα, ενώ νιώθεις ότι μπορείς να "ρίχνεις" το ελαφρύ σύνολο από τη μία μεριά του δρόμου στην άλλη, όλη μέρα! Εκεί όμως που δείχνει τον πραγματικό του εαυτό, είναι στις διαδρομές με ανοιχτές καμπές και με μικρές ευθείες, όπου πραγματικά θα το ευχαριστηθείτε. Αν μάλιστα η άσφαλτος έχει την ίδια ποιότητα με αυτή στην οποίαν κινούμασταν εμείς, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα. Το Sprint θα επιταχύνει άμεσα στα βίαια ξεσπάσματα του δεξιού καρπού, ενώ δεν θα διστάσει να ξύσει τις ποδιές του με κάθε ευκαιρία (αν και σε αυτά τα όρια θα χρειαστεί λίγη προσπάθεια παραπάνω). Δεν υπάρχει κανένας λόγος, λοιπόν, να μην το δοκιμάσετε, καθώς το μπροστινό δίνει πολύ καλές πληροφορίες και αρκετές δόσεις εμπιστοσύνης. Εδώ, ωστόσο, κρατάμε και μια επιφύλαξη μέχρι την πρώτη δοκιμή επί ελληνικής… ασφάλτου! Οι πολύ ψηλοί ίσως να το ευχαριστηθούν περισσότερο, καθώς για να οδηγήσουν γρήγορα είναι αναγκασμένοι να υιοθετήσουν στιλ… supermotard ή supersport, βγάζοντας όλο το πόδι ή το γόνατο στις στροφές, λόγω κοντού τιμονιού. Στις πολύ κλειστές στροφές, αλλά και στις ευθείες, τον πρώτο λόγο έχει η στιβαρότητα, η οποία δεν αφήνει το Sprint να παρεκκλίνει της πορείας του, ωθώντας έτσι τον αναβάτη για λίγο περισσότερο… χουλιγκανισμό. Πάντως, στην έξοδο από τις φουρκέτες με το γκάζι αρκετά ανοιχτό, η νέα και ανανεωμένη πίσω ανάρτηση έδειχνε να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στη δύναμη του κινητήρα, τραντάζοντας το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας. Τίποτα το ανησυχητικό, όμως, δεν συμβαίνει, καθώς οι γραμμές που διαλέγει ο αναβάτης μένουν ως έχουν. Η γεύση που μένει στο στόμα μετά από σχεδόν μία ημέρα επάνω στο Sprint είναι πολύ… γλυκιά, καθώς πρόκειται για ένα αρκετά άνετο scooter με περίσσια δύναμη για μονοκύλινδρο σύνολο, ενώ το όλο στήσιμο απευθύνεται κυρίως σε εκείνους που δεν θα διστάσουν να πιέσουν τη μοτοσικλέτα, περνώντας έτσι στο πιο σπορ μέρος του φάσματος.

 
 Aprilia Atlantic 500 Sprint
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λίγα λόγια για το Monte Carlo
Το ταξίδι
To μοντέλο
Η παρουσίαση
Σχεδίαση / Θέση οδήγησης / Χώροι
Οδηγώντας


Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ