net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
2005: Οι νέες μοτοσικλέτες της Suzuki
GSF 650 S Bandit
Λίγη από τη φροντίδα των μηχανικών της Suzuki έκλεψε όμως και ο κακός της παρέας ή τουλάχιστον αυτός με το κακό όνομα (Bandit=ληστής). Το νέο GSF650S Bandit, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο που ουσιαστικά παραμένει ίδιο από το 2000, αποκτά νέα, πιο δυναμική και επιθετική εμφάνιση και βέβαια 50 κ.εκ. παραπάνω. Νέα είναι τα φέρινγκ, με πιο κοφτερό σχεδιασμό και περισσότερες γωνίες. Το μπροστινό φτερό είναι σαφώς πιο αεροδυναμικού σχεδιασμού, όπως και η μάσκα, ο προβολέας και η ζελατίνα. Το ρεζερβουάρ έχει μεγαλύτερο ύψος και λεπτότερη σιλουέτα, ενώ η παλιά σέλα είναι πλέον δύο σέλες, με αυτή του οδηγού να ρυθμίζεται καθ' ύψος στα 770 χιλ. και στα 790 χιλ. Η ουρά είναι και αυτή νέου σχεδιασμού, με πολύ όμορφη και αιχμηρή απόληξη. Η πρακτική χειρολαβή του συνοδηγού εξακολουθεί να υπάρχει (και πολύ σωστά), όπως και τα δύο από τα τέσσερα άγκιστρα στο πίσω μέρος του Bandit 650. Το βάρος έχει μειωθεί, καθώς πλέον βρίσκεται στα 204 κιλά (στεγνό), έναντι των 208 του προκατόχου του. Νέο είναι και το τελικό της εξάτμισης, όπως και οι μπροστινοί δίσκοι, που παρ' ότι διατηρούν την ίδια διάμετρο (290 χιλ.), το σχήμα τους έχει αλλάξει, όντας δανεισμένοι από το SV650. Επίσης, η βάση των μαρσπιέ του συνοδηγού έχει αποκτήσει ένα μικρό γάντζο στο ύψος του πλαισίου, ενώ εκείνη του οδηγού (προστατευτικό τρόμπας) είναι διάτρητη (για να δένουν πιο εύκολα τα χταπόδια). Οι μπροστινές αναρτήσεις φέρουν τις ίδιες διαστάσεις, με δυνατότητα όμως προφόρτισης των ελατηρίων. Το πίσω αμορτισέρ είναι το ίδιο, με έδραση σε μοχλικό μηχανισμό, 7 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου και 4 θέσεις απόσβεσης επαναφοράς. Η μοναδική αλλαγή που έχει υποστεί ο κινητήρας είναι αυτή της αύξησης του κυβισμού του με τη χρήση νέων εμβόλων μεγαλύτερης διαμέτρου κατά 2,9 χιλ., δηλαδή από 62,6 χιλ. σε 65,5 χιλ., ενώ έχει αλλάξει και το χρωματάκι του από ασημί σε μαύρο σατινέ. Σύμφωνα με τα νούμερα, μεγαλώνει και η γωνία κάστερ κατά 0,6 μοίρες (26 μοίρες) και συνεπακόλουθα και το ίχνος κατά 8 χιλ. (108 χιλ.). Τα ίδια ισχύουν και για τη γυμνή έκδοση, Bandit 650Ν, που πλην όλων των προηγουμένων θα διαθέτει και ένα πολύ διακριτικό και όμορφο φερινγκάκι, στριμωγμένο ανάμεσα στο στρογγυλό προβολέα και τα όργανα. Το μοντέλο αυτό δε, θα είναι και 3 κιλά (201 κιλά) πιο ελαφρύ. Τελειώνοντας, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι και οι δύο εκδόσεις θα διατίθενται και σε έκδοση με ABS.

 
 Τα Suzuki του 2005
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
GSF 650 S Bandit
DR-Z 400S
VZ 800
RM-Z 450


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ