net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Τα Suzuki του 2005
2005: Οι νέες μοτοσικλέτες της Suzuki
Ενα εξ' ολοκλήρου ανανεωμένο GSX-R 1000, πολύ πιο όμορφο από το 2004 και με εντελώς νέα σχεδίαση.
Eρχεται η νέα χρονιά, έρχονται και τα νέα μοντέλα της. Η Suzuki, μία εκ των κορυφαίων ιαπωνικών εταιρειών, αυτή τη φορά δεν θα κάτσει με τα χέρια σταυρωμένα. Φρεσκάρει το Bandit και το VZ 800, ανανεώνει το GSX-R 1000, παρουσιάζει το νέο RM-Z 450 και το νέο DR-Z 400 SM. Για να δούμε…
Η νέα ναυαρχίδα της Suzuki GSX-R 1000, είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να κάνει η εταιρεία στους ανυπόμονους λάτρεις των εξωφρενικών superbikes με τις απίστευτες ιπποδυνάμεις. H Suzuki περίμενε λίγο περισσότερο απ' ό,τι ο ανταγωνισμός της για να ετοιμάσει το νέο GSX-R 1000 και να χτυπήσει στο ψαχνό. Για την ακρίβεια, μία ολόκληρη χρονιά. Τι έχουμε λοιπόν εδώ; Ενα εξ' ολοκλήρου ανανεωμένο GSX-R 1000, πολύ πιο όμορφο από το 2004 και με εντελώς νέα σχεδίαση. Οπτικά, η διαφορά είναι μεγάλη ή μάλλον τεράστια. Η μάσκα είναι μικρότερη και πιο χαμηλά, η ουρά είναι πιο επιθετική και κοφτερή, ενώ η καρίνα έχει μεγαλύτερο μήκος, καθώς φτάνει μέχρι και τον πίσω τροχό. Το νέο τελικό δε, είναι τελείως αλλόκοτο και δεν μοιάζει με ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Πιο αναλυτικά και ξεκινώντας από μπροστά προς τα πίσω, η μάσκα είναι πιο μυτερή, με πιο αιχμηρό προβολέα, δανεισμένη αυτούσια από τα δύο μικρότερα μοντέλα της οικογένειας, 750 και 600. Οι είσοδοι αέρα εξακολουθούν να υπάρχουν, με λίγο διαφορετικό σχήμα όμως. Τα φέρινγκ είναι τελείως διαφορετικά και δίνουν την εντύπωση ότι αποτελούνται από πολλά διαφορετικά κομμάτια. Το ρεζερβουάρ έχει νέο σχεδιασμό και είναι πιο μικρό, αλλά η χωρητικότητά του δεν έχει αλλάξει (18 λίτρα). Η σέλα είναι παρόμοια, βρίσκεται όμως 20 ολόκληρα χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος. Η νέα ουρά του GSX-R είναι καταπληκτική. Το κάλυμμα της σέλας του συνοδηγού είναι πιο μεγάλο και φτάνει μέχρι και τη θέση του οδηγού. Είναι σίγουρα πιο ωραίο και έχει πιο καμπύλο σχήμα. Πίσω, τις παραδοσιακές λυχνίες αντικατέστησαν -μαντέψτε- τα led, ενώ τα φλας βρίσκονται ενσωματωμένα (χωνευτά) στα δύο πλαϊνά πλαστικά που εκτείνονται κατά μήκος του υποπλαισίου, που και αυτό είναι διαφορετικό και πιο μεγάλο. Τα μπροστινά φλας βρίσκονται ενσωματωμένα στους καθρέπτες. Το περίεργο τελικό οφείλει την ύπαρξή του στη μοτοσικλέτα της Suzuki που παίρνει μέρος στους αγώνες MotoGP και ακούει στο όνομα GSV-R. Σκοπός αυτού, η συγκέντρωση του βάρους πιο μπροστά και πιο χαμηλά. Πίσω του κρύβεται και ένα νέο ψαλίδι, μεγαλύτερο και πιο συμπαγές. Οι ζάντες διατηρούν τις ίδιες διαστάσεις, αλλά τα μπράτσα τους είναι λεπτότερα, σχεδόν ανύπαρκτα, και βέβαια με χαμηλότερο βάρος. Σημειωτέον, το βάρος του νέου GSX-R ανέρχεται στα 166 κιλά! Οι μπροστινοί δίσκοι των φρένων έχουν μικρότερη διάμετρο, από 320 χιλ. σε 310 χιλ., και οι δαγκάνες της Tokico που θα χρησιμοποιούνται στο εξής θα έχουν 4 έμβολα αντί για 6. Το πίσω φρένο δεν αλλάζει, ούτε και το πιρούνι που επίσης μένει ίδιο, αλλάζει όμως η γωνία κάστερ από 24 μοίρες σε 23,8, καθώς και το ψυγείο, με καταγωγή από MotoGP. Το πλαίσιο του νέου GSX-R 1000 είναι και αυτό νέο, με το μεταξόνιο να έχει μειωθεί κατά 5 χιλ. (από 1.410 σε 1.405 χιλ.). Τέλος, η χωρητικότητα του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 11,4 κ.εκ. (από 987,6 σε 999 κ.εκ.), χάρη στα νέα έμβολα με διάμετρο 73,4 χιλ., μόλις 0,4 χιλ. μεγαλύτερη από τα προηγούμενα. Η απόδοσή του αναμένεται στους 175 ίππους. Το πόσο καλό θα αποδειχτεί το νέο GSX-R 1000, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε. Είμαστε σίγουροι, όμως, ότι η κόντρα θα είναι έντονη.

 
 Τα Suzuki του 2005
GSF 650 S Bandit
DR-Z 400S
VZ 800
RM-Z 450


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ