LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

XP6 50cc: Νέα μοτοσυκλέτα θα παρουσιάσει η Peugeot στην EICMA!

Διαβάστηκε από 1.893 αναγνώστες (23/10/2025)
Η Peugeot Motorcycles επαναφέρει στο προσκήνιο τα παραδοσιακά 50άρια με κιβώτιο, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο XP6 50cc. Το νέο μοντέλο, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Sherco, συνδυάζει το νεαν
2 Φωτογραφίες »

Η Peugeot Motorcycles επαναφέρει στο προσκήνιο τα παραδοσιακά 50άρια με κιβώτιο, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο XP6 50cc. Το νέο μοντέλο, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Sherco, συνδυάζει το νεανικό πνεύμα με μηχανική αυθεντικότητα και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη χαρά της χειροκίνητης οδήγησης.

Η Peugeot συνεργάζεται με τη Sherco για ένα 50άρι που ξυπνά μνήμες.
Δίχρονος κινητήρας Minarelli και εξατάχυτο κιβώτιο.
Δύο διαθέσιμες επιλογές για Supermotard ή Enduro.
Η Peugeot αναβιώνει τη χαμένη κατηγορία των 50cc.

mototriti Team

Η Peugeot συνεργάζεται με τη Sherco για ένα 50άρι που ξυπνά μνήμες

Η Peugeot Motorcycles επαναφέρει στο προσκήνιο τα παραδοσιακά 50άρια με κιβώτιο, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο XP6 50cc. Το νέο μοντέλο, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Sherco, συνδυάζει το νεανικό πνεύμα με μηχανική αυθεντικότητα και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη χαρά της χειροκίνητης οδήγησης. Η επίσημη αποκάλυψη αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση EICMA του Μιλάνου, ενώ η κυκλοφορία του στη Γαλλία θα ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2026. Η σειρά XP6 θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, δύο Supermotard και μία Enduro, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο της πόλης όσο και της εκτός δρόμου περιπέτειας.
 

Δίχρονος κινητήρας Minarelli και εξατάχυτο κιβώτιο

Κάτω από τα φέρινγκ του XP6 βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος δίχρονος κινητήρας Minarelli AM6, γνωστός για την αξιοπιστία και τη ζωντανή του απόδοση. Το σύνολο χρησιμοποιεί καρμπυρατέρ Dell Orto, υγρόψυξη και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσφέροντας την αυθεντική εμπειρία οδήγησης που έχουν αγαπήσει γενιές μοτοσικλετιστών. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου cradle, σχεδιασμένο για αντοχή και σταθερότητα, ενώ το μπροστινό σύστημα περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι και τροχούς 17 ιντσών με δίσκο 300 χιλιοστών και μονόπιστη δαγκάνα. Το σύνολο αποπνέει αίσθηση στιβαρότητας, με επιδόσεις που ξεφεύγουν από τον όρο “moped”.
 

Δύο διαθέσιμες επιλογές για Supermotard ή Enduro




Η γκάμα XP6 περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις με ξεχωριστό χαρακτήρα, κάθε μία προσαρμοσμένη σε διαφορετικές ανάγκες. Η βασική XP6 Supermotard διαθέτει τελεσκοπικές αναρτήσεις και σχεδίαση προσανατολισμένη στην άσφαλτο, με γεωμετρία που ευνοεί την ευελιξία και την καθημερινή χρήση. Η XP6 Supermotard R ανεβάζει τον πήχη με ανεστραμμένο πιρούνι, ακτινωτές ζάντες και διπίστονη δαγκάνα μπροστά, προσφέροντας πιο σπορ αίσθηση και δυναμικό φρενάρισμα. Από την άλλη, η XP6 Enduro απευθύνεται στους λάτρεις του χώματος, με τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ελαστικά εκτός δρόμου και ανεστραμμένο πιρούνι 41mm, έτοιμες να αντιμετωπίσουν κάθε μονοπάτι.
 

Η Peugeot αναβιώνει τη χαμένη κατηγορία των 50cc

Η Peugeot είχε εγκαταλείψει εδώ και χρόνια την κατηγορία των 50 κυβικών με κιβώτιο, προτιμώντας να επενδύσει σε scooters όπως τα Kisbee και Tweet, αλλά και στα μεγαλύτερα XP400 και Metropolis 400. Με το XP6 50cc, η εταιρεία επιστρέφει δυναμικά, στοχεύοντας τους νεαρούς αναβάτες από 14 ετών και άνω που αναζητούν μια πιο αυθεντική, «μηχανική» σχέση με τη μοτοσυκλέτα. Το νέο μοντέλο δεν απευθύνεται απλώς σε αρχάριους, αλλά σε όσους θέλουν να μάθουν να οδηγούν «σωστά», με συμπλέκτη και ταχύτητες. Αν και οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, η Peugeot αναμένεται να τοποθετήσει το XP6 ανταγωνιστικά απέναντι στα Derbi Senda και Rieju MRT, φέρνοντας ξανά στο επίκεντρο τη γαλλική σχολή των μικρών μοτοσυκλετών. Με δίχρονο χαρακτήρα, κιβώτιο 6 σχέσεων και εμφάνιση εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές, το Peugeot XP6 υπόσχεται να αναβιώσει μια κατηγορία που έλειψε για χρόνια από την ευρωπαϊκή αγορά και να ξυπνήσει μνήμες από την εποχή που τα 50άρια ήταν «πραγματικά μηχανάκια».
 

BEST BUY